TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיוה מודיעה על הסכם רישוי בשוק הרחפנים: תספק מעבדי ראייה ממוחשבת ל-Artosyn הסינית


סיוה CEVA
עם לקוחות Artosyn נמנים יצרני רחפנים מובילים בעולם

ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד"ק: CEVA) הודיעה היום על הסכם רישוי עם Artosyn Microelectronics, ספקית השבבים המובילה בסין בשוק הרחפנים והרובוטים. עם לקוחותיה של Artosyn נמנים כמה מיצרני הרחפנים הגדולים בעולם.


לפי ההסכם, מעבד הראייה הממוחשבת CEVA-XM4 ותשתית הלמידה העמוקה שפיתחה סיוה ישולבו בשבב הבינה המלאכותית החדש AR9X01 של Artosyn. השבב החדש הוא המורכב ביותר שתכננה החברה הסינית, ושילוב מספר מעבדי CEVA-XM בתוכו יאפשר לנתח בזמן אמת את סביבת הטיסה של הרחפנים, תוך שימוש בבינה מלאכותית למגוון משימות, בהן זיהוי וסיווג עצמים, וכן מעקב אחר אובייקטים.
זמן טיסה וביצועים משופרים


הודות לצריכת ההספק הנמוכה שמעבד הראייה הממוחשבת של סיוה מאפשר, בהשוואה למעבדים מרכזיים ומעבדים גרפיים, יאפשר השבב החדש ליצרני רחפנים למקסם את זמן הטיסה ולשפר את ביצועי הרחפנים.
משפחת מעבדי הראייה הממוחשבת CEVA-XM ותשתית הלמידה העמוקה שפיתחה סיוה מסייעות למפתחים לשלב יכולות מתקדמות של בינה מלאכותית במכשירים, תוך עמידה במגבלות צריכת ההספק והעלויות. תשתית החומרה והתוכנה שפיתחה סיוה מאפשרת יישומי בינה מלאכותית ולמידה עמוקה במגוון רחב של מוצרים, בהם סמארטפונים, מצלמות מעקב, מציאות רבודה ומציאות מדומה, רחפנים, ומכוניות אוטונומיות.


בינה מלאכותית ברחפנים
"Artosyn מרחיבה בהתמדה את גבולות החדשנות בשוק הרחפנים, ומוסיפה יישומים וטכנולוגיות חדשות המשפרים את הביצועים, זמן הטיסה והאוטונומיה של הרחפנים", אמר מנהל הטכנולוגיות הראשי של Artosyn, בו שן. "מעבד הראייה הממוחשבת ותשתית הלמידה העמוקה של סיוה מספקים לנו את יכולות העיבוד וכלי הפיתוח הנדרשים ליישומי בינה מלאכותית ברחפנים".


מנהל חטיבת הראייה הממוחשבת של סיוה, אילן יונה, הוסיף: "משפחת מעבדי הראייה הממוחשבת CEVA-XM ותשתית הלמידה העמוקה וכן מעבדי הבינה המלאכותית שלנו ממשיכים להוביל את התעשייה במוצרים מבוססי מצלמה רבים. אנו שמחים להודיע על הצטרפותה של Artosyn, שהיא מובילה מוכחת בשוק הרחפנים, לרשימת לקוחותינו. הטכנולוגיה שלנו תאפשר לה למנף את יכולות שבב הבינה המלאכותית החדש שלה".

סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות לעיבוד אותות ומעבדי בינה מלאכותית המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי הראייה הממוחשבת, האודיו, התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), יישומי הפעלה קוליים, הלמידה העמוקה והרשתות הנוירוניות, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון נתונים.


הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ובמוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.
לפרטים נוספים: www.ceva-dsp.com , Twitter, YouTube ו-LinkedIn.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il