TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פטריק ביירן, מייסד ומנכ"ל ענקית הקמעונאות המקוונת Overstock.com


אמיר סטודנט, מנכ"ל Alchemist Israel יחד עם פטריק ביירן, מייסד ומנכ"ל Overstock.com
"בעוד חמש שנים, כל המסחר בניירות ערך יתבצע על גבי טכנולוגיית בלוקצ'יין"

ביירן לקח חלק באירוע הבלוקצ'יין הגדול של השנה ה –Alchemist Money Summit שהחל אתמול בתל אביב והכריז כי הוא בוחן להקים מרכז פיתוח בישראל
מעל 600 משתתפים, מהם עשרות משקיעים ושחקנים מובילים בתעשיית הבלוקיצ'יין העולמית מ – 20 מדינות בעולם, הגיעו לאירוע


היזם והמשקיע הסדרתי ג'ף פולבר, יוזם האירוע אמר: "העובדה כי הגיעה לישראל כמות גדולה של אורחים מלמעלה מ- 20 מדינות מעידה יותר מכל על רמת העניין שישראל מייצרת בתעשיית הבלוקצ'יין העולמית והרצון מצידם לקדם מהלכים עסקיים בתחום"


"תוך חמש שנים ישתנה לחלוטין כל תהליך ביצוע המסחר בוול-סטריט ומסחר בניירות ערך שיתבצע רק על גבי טכנולוגיות מבוססות בלוקצ'יין", כך העריך פטריק ביירן (Patrick Byrne), מייסד ומנכ"ל ענקית המסחר האלקטרוני Overstock.com. הדברים נאמרו אמש במהלך כנס הבלוקצ'יין Alchemist Money Summit 2018 בתל אביב ונמשך יומיים.


Overstock.com הוא אתר הקמעונאות הראשון שהסכים לקבל בשנת 2014 תשלומים מלקוחות באמצעות ביטקוין. Overstock, שהכנסותיו השנתיות מסתכמות ב – 1.74 מיליארד דולר, נחשב מאז למי שמוביל את שוק הבלוקצ'יין לא מעט בזכות המייסד והמנכ"ל, פטריק ביירן. הוא נחשב לאחד הבולטים בתעשייה זו ואף כונה כ"משיח של הביטקויין" על-ידי המגזין wired וכמי שהוביל מאבקים ציבוריים דוגמת המאבק נגד המסחר בחסר (שורט).


ביירן, המבקר בישראל בפעם הראשונה אמר כי לישראל יש הזדמנות אדירה לאור היכולות הטכנולוגיות שלה ואף הצהיר על כוונתו להשקיע בישראל. "לישראל יהיה תפקיד עיקרי בתעשיית הבלוקצ'יין העולמית בשל היכולות הטכנולוגיות והחדשנות של האנשים. זהו הביקור הראשון בישראל שלי ובכוונתי לבחון הקמת מרכז פיתוח של overstock.com פה."


"ממש כפי שקרה במשבר של 2008, גם כיום אנו צופה איום חמור על המערכת הפיננסית מזויפת שעלולה להתמוטט ולכן יש להיערך לבניית מערכת אלטרנטיבית שתוכל לקחת את המשוכות קדימה. זוהי מהפיכה בסדר גודל אדיר המתאפשרת בזכות היכולת לייצר מערכת טכנולוגיות המאפשרת לבנות אמון בחליפין בזכות הקריפטוגרפיה עם מערכת הרבה יותר בטוחה ממה שקיימת כיום במערכת הבנקאית. למיליארדי אנשים אין כיום חשבונות בנק אך יש להם טלפון נייד והם יוכלו באמצעות אפליקציה לבצע פעולות של שיתוף כספים וחסכון אשר נמנעות מהם כיום."


ביירן גם רואה את הסיכונים הקיימים בבלוקצ'יין ואומר כי "אני רואה הרבה אנשים שרוצים לעשות קיצורי דרך לקריפטו ובכך עושים נזקים אדירים. חשוב שאנשים לא ירוצו לעשות ICO אלא עדיף לבצע גיוס באמצעות Security Token ולא יגרמו נזק לאותם משקיעים שנותנים בהם אמון".


הכנס, המתקיים על ידי Alchemist Group , המספקת שירותי ייעוץ והשקעות לפתרונות מבוססי בלוקצ'יין ומכירות token, התקיים בהשתתפות 600 איש אנשי תעשייה ופעילי בלוקצ'יין ישראליים. כמו כן, לקחו חלק באירוע מעל 60 דוברים, יזמים ומשקיעים מובילים בתחום בשוק הבלוקצ'יין שהגיעו מלמעלה מ- 20 מדינות בעולם.


הכנס הוא יוזמה משותפת של היזם והמשקיע הסדרתי ג'ף פולבר וסטיבן ניירוף, הנחשב כאחד המומחים הבולטים בעולם בתחום הבלוקצ'יין, מי שהמציא למעשה את ה - ICO (Initial Coin Offering) וה – legal architect של יישום ה – Ethereum ICO בה עושים שימוש כל הנפקות ה -ICO כיום. מדובר באירוע סובב עולם שלאחרונה התקיים בסן פרנסיסקו וניו יורק בהשתתפות מאות איש.


"אחרי ההצלחה של האירועים בארה"ב שמשכו מאות משתתפים, אנו שמחים להביא את פלטפורמת אירועי Money Summit גם לישראל," אמר ג'ף פולבר, סגן יו"ר Alchemist. "העובדה כי הגיעו לאירוע משתתפים ממעל 20 מדינות מעידה יותר מכל על רמת העניין שישראל מייצרת בתעשיית הבלוקצ'יין בישראל והרצון מצידם לקדם מהלכים עסקיים בתחום. כמדינה חדשנית ומבוססת טכנולוגיה, ישראל בהחלט נחשבת לזירה המושכת תשומת לב מצד משקיעים ולאורך האירוע התקיימו עשרות פגישות עסקיות כדי לבדוק אפשרויות לשיתופי פעולה עם השוק המקומי".


סטיבן ניירוף, מיוזמי הכנס ויו"ר חברת Alchemist, אמר כי "Alchemist כחברה שמלווה יזמים וחברות לביצוע הנפקות ICO פועלת כיום עם סטארט-אפים רבים בישראל ואני יכול לומר כי ההחלטה שלנו לפני כמה שנים ופתוח פעילות בישראל מוכיחה את עצמה היום. אני מסתובב בכל העולם, וללא ספק אין מקום אחר בעל פוטנציאל כה גבוה לפרוח בשוק ההבלוקצ'יין כמו השוק הישראלי".
לאתר הכנס: https://tlv.moneysummit.io/


אודות Alchemist Group
Alchemist Group שירותי ייעוץ והשקעות לפתרונות מבוססי בלוקצ'יין המספקת מגוון שירותים לביצוע הנפקות token ופיתוח מקצה לקצה של פתרונות מבוססי בלוקצ'יין. החברה מעניקה שירותי ליווי הכוללים ייעוץ לקראת הנפקת ICO, ייעוץ משפטי, פיתוח קהילות אקוסיסטם, קשרי מכירת טוקנים ושיווק. כמו כן, השירותים כוללים שירותי מימון פיננסי וחיתום לפרויקטים נסחרים בנכסים דיגיטליים המבוססים על כלכלת ה - token. חברי הצוות בעלי ניסיון כיזמים, יועצים ומשקיעים במעל 25 פרויקטים מובילים כגון Ethereum, tZERO, Lisk, Bancor, ZCash ועוד.
אתר החברה: www.alchemist.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il