TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האנגלים חוזרים לאילת!


Wizz Air
Wizz Air בשיתוף משרד התיירות משיקה קו טיסות חורף חדש: לונדון - אילת

שר התיירות יריב לוין: ״אני מברך את וויז אייר על החלטתה להעמיק את פעילותה בישראל ולפתוח קו חדש מלונדון לאילת, ושמח ששיתוף הפעולה בינה ובין משרד התיירות עולה מדרגה נוספת. זוהי הבעת אמון גדולה במוצר התיירותי הישראלי והוכחה שנוהל אילת, אותו יזמנו לעידוד התיירות לעיר, מניב תוצאות.


ענף התיירות עובר בימים אלה מהפכה גדולה ופתיחת הקו החדש מלונדון לאילת, בנוסף לקווים חדשים נוספים מציריך ומאמסטרדם, היא הוכחה נוספת לשיפור הניכר באטרקטיביות של אילת כיעד תיירותי. פתיחת הקווים תביא לגידול נוסף בתיירות הנכנסת לישראל ותצטרף למאמץ השיווקי יוצא הדופן שאנו עושים, שכבר הביא לשבירת שיאים של כל הזמנים בתיירות הנכנסת לישראל״.


Wizz Air, חברת החסך (לואו-קוסט) הגדולה בישראל ואחת מקבוצות התעופה המובילות באירופה, ממשיכה במהלכי ההתרחבות בארץ ומודיעה היום, בשיתוף משרד התיירות, על קו חורף חדש היחיד מלונדון לאילת.
הקו החדש יחל לפעול כבר מהחורף הקרוב ב-28 באוקטובר 2018 וזאת בנוסף ל-3 קווי החורף האחרים של החברה לאילת מבוקרשט, ריגה וורשה. מ- Wizz Air נמסר כי ניתן לבצע הזמנות לקו החדש מהיום 18 ביוני 2018 דרך אתר החברה www.wizzair.com או דרך האפליקציה.


ההכרזה היום מדגישה את מחויבותה של Wizz Air לשוק הישראלי ואת התרחבותה המתמדת, מאז טיסת הבכורה שלה מתל אביב בשנת 2012. קו החורף החדש יחזק את קשרי המסחר בין המדינות ויגדילו את התיירות הדו-כיוונית.


בהודעת החברה על פתיחת הקו נכתב: Wizz Air, כחלוצה של עידן הנסיעות החדש בישראל, מציעה תעריפים מוזלים, למספר רב של יעדים דרך מערכת הזמנות מקוונת וידידותית. החברה מציעה היום 22 קווים ל-9 מדינות. בשנת 2018 Wizz Air מציעה 1.3 מיליון מושבים בקוויה לישראל וממנה.


עוד נכתב בהודעת החברה, כי בארבעת החודשים הראשונים של 2018, למעלה מ-338 אלף נוסעים נהנו מטיסות לישראל וממנה - כפול ממספר הנוסעים בתקופה זו אשתקד. החברה ממשיכה לצמוח ומרחיבה את פעילותה בישראל תוך תמיכה ביותר מ-530 משרות עקיפות בתחום התעופה והתיירות בישראל בשנת 2017. טיסות Wizz Air ממריאות מנתב"ג ועובדה ונוחתות ביעדים שונים הכוללים בין היתר את הקו החדש תל אביב- וינה שהחל פעילותו ב-14 יוני 2018.


סורינה רטס, מנהלת התקשורת של חברת וויז אייר: "היום אנו מודיעים על הרחבת פעילותה של חברת WIZZ AIR בישראל המדגישה את מחויבותה של החברה לשוק הישראלי. אנו נרגשים להכריז כי החברה תשיק קו חדש בין לונדון-תל אביב לחורף* 2018-2019. מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל מדובר בהמשך המהלך המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות".


חברת Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 100 מטוסים מסוג איירבוס A320 ואיירבוס A321 ומציעה למעלה מ-600 קווים, מ-28 בסיסים המחברים 141 יעדים ב-44 מדינות.


מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. הקיץ החברה תציע 22 קווים מנתב"ג ועובדה ל-9 מדינות ברחבי אירופה. לאחר 5 שנים של פעילות מוצלחת בארץ, Air Wizz הינה הבחירה הראשונה של למעלה מ-1.4 מיליון נוסעים מישראל ואליה. ב-2017 קרוב ל-750,000 נוסעים ישראלים נהנו מהשרות וממחיריAir Wizz, וממערכת הזמנות ידידותית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il