TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדרסן גלובל מודיעה על נוכחות נוספת בלונדון באמצעות מיילסטון


אנדרסן גלובל
מיילסטון הוקמה ב-2008 על ידי השותפים מיילס דין ואנדרו מאריי וזואי וואייאט הצטרפה כשותפה שלישית ב-2015

אנדרסן גלובל מודיעה על נוכחות נוספת בלונדון עם מקום שלישי בלונדון באמצעות Milestone International Tax Partners LLP, חברת ייעוץ מס שמתמחה במיסוי בינ"ל. ההסכם לשיתוף פעולה מגדיל את הנוכחות של אנדרסן גלובל באירופה.


מיילסטון הוקמה ב-2008 על ידי השותפים מיילס דין ואנדרו מאריי וזואי וואייאט הצטרפה כשותפה שלישית ב-2015. החברה מספקת מגוון רחב של שירותי מיסוי בינ"ל לחברות ולקוחות פרטיים, קרנות השקעות ומשקיעי/ מפתחי נדלן.


"מיילס, אנדרו, זואי והצוות שלהם הם אנשי מקצוע מרשימים ומאוד מוכשרים, ויחד עם התוספות האחרונות שלנו בלונדון, מיילסטון מספקת לנו כיסוי אסטרטגי ומוסיפה עומק ורוחב בבריטניה. זה צעד גדול קדימה להגדלת הפרקטיקה שלנו בבריטניה ואני בטוח שהתוספת שלהם לחברה שלנו תרחיב את המומחיות שלנו באזור", הוסיף מרק וורסאץ, היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC.


"שיתוף הפעולה עם הצוות של אנדרסן ממצב אותנו לצמיחה ולהרחבת ההגעה שלנו בתוך בריטניה ומחוצה לה, ואנחנו נרגשים להגדיל את היכולות שלנו כחלק מאנדרסן גלובל", אמר מיילס. "ההזדמנות הזאת נהדרת עבור הלקוחות לנו והחברה שלנו, ומוסיפה לשירותים הטובים בענף הנוכחיים שאנחנו מספקים".


Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-3,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-107 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il