TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דו"ח הטרנדים באבטחת מובייל של אלוט חושף: כ- 10,000 תקיפות ישירות ודרישות לכופר בממוצע בחודש


אלוט
קרוב ל- 2 מיליארד איומי אבטחה נחסמו בתקופה של 4 חודשים בקרב 7 מיליון מנויים

אלוט תקשורת בע"מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות ניתוח רשת ואבטחה חדשניים לספקיות שירות ברחבי העולם, פרסמה היום ממצאים מדו"ח הטרנדים באבטחת המובייל שלה, החושפים זירת איומים דינאמית ואוטומטית בה לצרכנים אין את המיומנות הנדרשת להגן על עצמם ביעילות. המובייל וה- IoT (האינטרנט של הדברים) ממשיכים להוות צינורות ההתקפה העיקריים התורמים לזינוק בהתקפות אבטחה מבוססות הצפנה (cryptojacking), פרסום (adware), ומניעת שירות מבזרת (DDoS).
דו"ח הטרנדים באבטחת המובייל מתבסס על מידע אנונימי הנאסף מארבע ספקיות תקשורת (CSPs) ברחבי אירופה וישראל, המגנות ביחד על 7 מיליון לקוחות. נמצא כי במהלך התקופה שבין נובמבר 2017 עד פברואר 2018, קרוב ל- 2 מיליארד איומי אבטחה נחסמו – ממוצע של 2 ליום לכל מכשיר סלולרי.


מבין הגנות אבטחה אלו:
כמיליארד הופעלו על ידי תוכנות זדוניות (cryptomining malware), איום האבטחה המוביל, בהתאם לעליה באיומי האבטחה המוצפנת בסוף 2017 ותחילת 2018.
100,000 הופעלו בעקבות פרסומות בלבד
40,000 איומים הופעלו על ידי תקיפה ישירה כדרישות כופר וכסוסים טרויאנים בנקאיים.

הגידול באיומים בזירת ה- IoT
כחלק מהמחקר, אלוט הקימה מערכות פיתיון המדמות מכשירי IoT צרכניים וחשפה אותן לאינטרנט. התוצאות הראו הצלחת התקפות מיידיות, אשר הגיעו לשיא של 1,000 התקפות בשעה, עם ממצאים המראים כי מכשיר יכול להפגע מהתקפה 42.5 שניות מרגע חיבורו לאינטרנט. נרשמה גם עליה בכתובות IP ייחודיות אשר המשיכו לתקוף את הפיתיון עם הזמן, החל מ- 44 פעמים ביום ועד לשיא של 155 בכל יום בחשיפה של פחות מחודש.


המכשירים המחוברים בעולם צפויים לגדול לכ- 31 מיליארד עד שנת 2020. על מנת לעזור במלחמה נגד האיום הגובר בזירות המובייל ו- IoT הצומחות, דו"ח הטרנדים באבטחת המובייל של אלוט מצא כי ספקיות התקשורת ממוקמות במקום הטוב ביותר לספק שירותי הגנה אחידים ורב שכבתיים ברמת הרשת לשוק ההמוני. בעזרת שילוב אבטחה מבוססת רשת עם יכולות מובנות של התקשרות עם לקוחות, ספקיות התקשורת יכולות להשיג בו זמנית הן רכישת לקוחות מהירה והן קצב אימוץ נרחב של 40%, תוך יצירת הכנסות מצטברות.


"פסע הסייבר משגשג הודות לצמיחה בשטח המועד לתקיפה במובייל וב- IoT ולעידוד הפיננסי שהוא מאפשר", אמר רונן פריאל סמנכ"ל פיתוח מוצר באלוט. "ספקיות תקשורת יכולות לבדל עצמן מהמתחרים על ידי הצעת שירותי אבטחה כמוצר פרימיום מוסף למנויים שלהם הנמצאים כל הזמן תחת מתקפה, תוך יצירת הכנסות מצטברות. זה מצב של win-win הן לספקית התקשורת והן למינויים".
על מנת לקרוא את דו"ח הטרנדים המלא לאיומי מובייל המפרט כיצד ספקיות תקשורת יכולות לסייע לספק אבטחה כשירות פרימיום לשוק ההמוני תוך יצירת הכנסות משמעותיות, לחץ כאן.

אודות אלוט תקשורת בע"מ
אלוט תקשורת בע"מ (NASDAQ, TASE: ALLT), הינה ספקית מובילה של פתרונות ניתוח רשת ואבטחה חדשניים לספקיות שירות ברחבי העולם, המאפשרת להן לשפר את חווית המשתמש של לקוחותיהן. הפתרונות של אלוט פרוסים ברחבי העולם, לניתוח רשת ויישומים, בקרת עומסים ועיצוב רשת, פתרונות אבטחה מבוססי רשת, ועוד. הפלטפורמות הרב-שימושיות של אלוט פרוסות בקרב 500 מפעילות סלולר, ספקיות שירותי ענן, ושירותים נייחים ובקרב למעלה מ-1000 ארגונים. פתרון האבטחה כשירות (SaaS) של אלוט הינו פתרון השירות המוביל בתעשייה אשר זכה לחדירה של מעל ל-50% בקרב מספר ספקיות שירות ונמצא כבר היום בשימוש של למעלה מ- 18 מיליוני מנויים באירופה. אלוט – ראייה, ניהול, אבטחה. למידע נוסף בקרו באתר www.allot.com




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il