TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אזורים מנפיקה את קרן הריט אזוריםLIVING המתמחה בנכסים בתחום הדיור להשכרה


אזורים
הקרן תגייס 75 מיליון שקלים מהציבור

הקרן, שהינה הראשונה בישראל אשר יוזמת בעצמה את נכסיה, החלה לפעול לפני כשנתיים וצברה עד כה פורטפוליו של פרויקטים בהיקף של כ- 900 יח"ד להשכרה בעלות השקעה צפויה של כמיליארד שקל

הקרן תגייס 75 מיליון שקלים מהציבור

קרן הריט "אזורים "LIVING אשר התאגדה בשנת 2016, וצברה פורטפוליו של כ- 900 יח"ד דיור להשכרה בעבודה, בעלות השקעה צפויה של כמיליארד שקל, יוצאת להנפקה. הקרן מתמקדת בנכסים בתחום הדיור להשכרה במגוון סוגי פרויקטים, במטרה לייצר פורטפוליו רחב בפיזור ארצי, בדגש על אזורי ביקוש. במסגרת ההנפקה תנפיק הקרן מניות בהיקף של 75 מיליון שקל לצבור ומניות בשווי 208 מיליון שקל יוקצו לחברת אזורים בגין השקעתה בקרן בשנתיים האחרונות.

במועד ההנפקה כוללת הקרן ארבעה פרויקטים בתחום דיור להשכרה - המתקדם שבהם הוא פרויקט בן 112 יח"ד באשדוד שנמצא בשלבי אכלוס. תכנונם והקמתם של שלושת הפרויקטים הנוספים יחלו בשנה הקרובה, בבת ים, ראשון לציון ואור יהודה.

אזורים, אשר השקיעה עד כה כ- 208 מיליון שקל בקרן, תהיה בעלת השליטה בשלביה הראשונים והאחראית לניהולה של הקרן. המבנה הזה מייצר לקרן כמה יתרונות: תשתית של מטה קיים הערוך לקלוט נכסים בהיקף רחב; ניסיון נצבר בייזום המאפשר להקים פרויקטים גדולים ומורכבים; תמיכה פיננסית לפעילות בשלביה הראשונים; והיכרות מעמיקה עם שוק הנדל"ן המייצרת נגישות לפרויקטים ונכסים חדשים.


אסטרטגיית הקרן הינה להתמקד בנכסים גדולים בהיקף של מאות יח"ד, המאפשרים לייצר יעילות תפעולית בהקמה, ניהול ואחזקת הנכסים. הפרויקטים ייבנו באזורי ביקוש ובעיקר בערים ושכונות בהן מזוהה עודף משמעותי של ביקוש לשכירות ביחס להיצע הקיים, ובדגש על נגישות לצירי תחבורה ראשיים, מוקדי תחבורה ציבורית, תעסוקה חינוך ואקדמיה. מעבר לכך תשאף הקרן לפעול באזורים בעלי פוטנציאל להשבחה בטווח הארוך.


קהל היעד העיקרי של הקרן הינו משפחות צעירות, המעוניינות בחוויית מגורים קהילתית, נוחה וארוכת טווח, המבטיחה ודאות בכל הקשור למשך השכירות ותנאיה. דיירי הנכסים של הקרן ייהנו ממגוון שירותי תחזוקה, ניהול ופנאי, המייצרים שקט נפשי בכל הנוגע למגוריהם.


ערן ענבים, מנכ"ל משותף בקרן אזורים LIVING: "אזורים LIVING מציגה קונספט אידיאלי המשלב יתרונות מובהקים עבור הדיירים בפרויקטים של הקרן, לצד מודל כלכלי המציע למשקיעי הקרן תשואה הולמת על השקעתם בתחום המגורים להשכרה. הקרן שמה לה למטרה לייצר לדייריה חווית מגורים אופטימלית, בעזרת אופק יציב לשוכרים, אחזקה וטיפול ברמה הגבוהה ביותר וסטנדרטים של שירות שאינם קיימים בשוק השכירות הפרטי. אנו צופים כי הפרויקטים של הקרן יהיו רלוונטיים גם לצעירים שאין ברשותם דירה וגם למשפחות המעוניינות לשפר דיור ואינן מעוניינות ליטול מימון נוסף לדירה גדולה יותר".


דרור נגל, מנכ"ל אזורים ומנכ"ל משותף בקרן אזורים LIVING: "אזורים רואה בפעילות הדיור להשכרה מנוע צמיחה בעל סינרגיה גבוהה לפעילות הליבה. אנו מאמינים כי שוק הדיור להשכרה המוסדי יצמח בקצב גבוה בעשורים הקרובים ואנו נשאף להובילו. המעטפת של אזורים יוצרת לקרן יתרונות חשובים של וודאות והגעה מהירה לשוק, אופרציה מוכנה, מנוסה ופועלת וגב כלכלי חזק ויציב שאיפשר לקרן לייצר פעילות 900 יח"ד. אזורים תהיה משקיעה פעילה בקרן כך שייווצר מצב של זהות אינטרסים בריאה בין משקיעי הקרן לחברת הייזום והניהול".


דירות להשכרה: כ- 30% משוק הדיור
שוק השכירות למגורים בישראל הינו שוק יציב. השוק, המהווה בין 25% - 30% מסך שוק הדירות, לאורך העשורים האחרונים, נשען רובו ככולו על משקיעים פרטיים המשכירים דירות למשקי הבית. פילוח משקי הבית השוכרים דירות בעשור האחרון מראה הטרוגניות שחולשת על כלל גווני האוכלוסייה לפי כל פילוח רלוונטי של השוק - גיאוגרפי, היקפי הכנסות, טווחי גילאים ועוד. למרות שנהוג לחשוב אחרת, שיעור הבעלות על דירה בישראל עדיין נמוך ביחס למרבית מדינות אירופה.


ענבים: "בשנתיים האחרונות המדינה מקדמת מהלכים שונים אשר מהווים מגמה ברורה של העברת שיווי המשקל בשוק - ממשקיעים פרטיים להשכרה מוסדית ארוכת טווח. מהלכים אלו סוללים את הדרך ליצירת שוק השכרה מוסדית בישראל. לפי ההערכות, סך הדירות הכולל להשכרה בישראל עומד על כ- 700,000 יח"ד. מדובר ב"אוקיינוס כחול" מבחינת היכולת להרחיב את הפעילות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il