TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Lending Express מתרחבת לעמק הסיליקון ומודיעה על מינויו של משה קזימירסקי שיכהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי ושותפויות אסטרטגיות


משה קזימירסקי- סמנכ"ל פיתוח עסקי ושותפויות אסטרטגיות
"שוק ההלוואות האלטרנטיביות צומח בקצב מסחרר" מוסר עדן עמירב מנכ"ל ומייסד החברה

Lending Express זירת המסחר הדיגיטלית להלוואות לעסקים המבוססת בינה מלאכותית, מודיעה היום על פתיחת משרדים בסאן מטאו, עמק הסיליקון, ועל מינויו של משה קזימירסקי לסמנכ"ל פיתוח עסקי ושותפויות אסטרטגיות של החברה. ההודעה מגיעה בסמוך להודעתה על גיוס של 2.7 מיליון דולר ומעידה על המשך צמיחתה והתרחבותה של החברה.

מאז החלה את פעילותה ברבעון האחרון של 2016, סייעה Lending Express לעסקים לקבל מימון בסך מצטבר של למעלה מ-50 מיליון דולר ומספר ההלוואות שניתנו דרך הפלטפורמה גדל פי שש ב-12 החודשים האחרונים. החברה צופה כי סכום ההלוואות שינתנו בארה"ב יגדל פי ארבע תוך שלושה רבעונים מ- 1.3 מיליון דולר ל- 5.7 מיליון דולר.

"שוק ההלוואות האלטרנטיביות צומח בקצב מסחרר" מוסר עדן עמירב מנכ"ל ומייסד החברה. "לאחר ההצלחה בשוק האוסטרלי, הבנו שהפלטפורמה שלנו מוכנה להשקה בארצות הברית. מינויו של קזימירסקי יחד עם פתיחת המשרדים בקליפורניה יאפשרו לנו להמשיך לצמוח ולהעמיק את שיתופי הפעולה עם המלווים, על מנת לחבר מספר גדול יותר של עסקים לפתרונות הפיננסיים המתאימים להם."

משה קזימירסקי, בתפקידו החדש, יהיה אמון על הפיתוח העסקי וינהל את השותפויות האסטרטגיות של החברה. קודם לכן הוביל קזימירסקי את הפעילות העסקית ב-AVG Technologies שנרכשה בהמשך על ידי Avast Software והיה אחראי על ניהול תיקים בשווי 80 מיליון דולר. במסגרת התפקיד ניהל את כל השותפויות האסטרטגיות בניהן Google, Yahoo, IAC, Amazon, ו-eBay ופעל לצמיחה מתמדת בהכנסות החברה על ידי הגדלת ערך חיי הלקוחות (lifetime value- LTV).

"Lending Express מביאה שינוי מהותי לתחום ההלוואות לעסקים והפכה לשחקנית מרכזית בתעשייה המתפתחת באמצעות הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה", אמר קזימירסקי. "אני נרגש להביא את הניסיון שלי לחברה, ומאמין שבעזרתו נוכל לבנות מערכות יחסים משמעותיות שיסייעו ל- Lending Express להמשיך לצמוח ולפתח את הפתרונות הפיננסים שביכולתה להציע".

הטכנולוגיה של Lending Express מאתרת עבור עסקים קטנים ובינוניים הלוואות בתנאים הטובים ביותר עבורם. התהליך חינמי, דיגיטלי וידידותי למשתמש ומאפשר קבלת הלוואה תוך פחות מ-24 שעות. האלגוריתמים שפיתחה החברה, AlgoScore™ ו- MatchScore™, המבוססים בינה מלאכותית, ממפים את מאפייני העסק, חוזים את סיכוייו לקבלת הלוואה, ומתאימים לו את הגוף הפיננסי אשר באמצעותו קיימת הסבירות הגבוהה ביותר לקבלת המימון.


במקביל, הגופים הפיננסיים זוכים בלקוחות איכותיים ונהנים משיפור ביחס ההמרה בין מספר הלקוחות המגיעים אליהם לבין אלו שלוקחים הלוואה בפועל. הן העסקים והן הגופים הפיננסיים יוצאים נשכרים מכך שאחוז ההלוואות המאושרות גדל פי חמש באמצעות הטכנולוגיה של Lending Express.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il