TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יותר מ-3000 מנהלים בכירים במשק נרשמו לכנס סיילספורס בתל אביב


סיילספורס
סיילספורס (Salesforce) חברת הענן וה-CRM המובילה בעולם משיקה תמיכה מלאה בשפה העברית עבור פלטפורמת Lightning

הפלטפורמה מאפשרת ראיית 360 מעלות על הלקוח וצרכיו ואוטומטיזציה של תהליכי שיווק באמצעות בינה מלאכותית

בין לקוחות סיילספורס בישראל: משרד האוצר, משרד המשפטים, בנק לאומי, בנק הפועלים, קבוצת שטראוס, קבוצת סלקום, דואר ישראל, טמפו, נייס מערכות, סימילארווב ועוד

יותר מ-3,000 אורחים נרשמו היום לכנס Salesforce Basecamp, האירוע הגדול ביותר בשנה בתחום טכנולוגיית הענן וה-CRM, שנערך במרכז הירידים, תל אביב. בכנס, שנערך זו השנה הרביעית בישראל, השתתפו מנכ"לים ומנהלים בכירים של חברות מובילות במשק ישראלי, וכן מומחים ומובילי דעה בתחומי ענן, בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות נוספות. כולם הגיעו ללמוד על הפתרונות פורצי הדרך של Salesforce אל מול האתגרים של המהפכה התעשייתית הרביעית.


במהלך הכנס, הציגה Salesforce את חידושים עבור פלטפורמת הענן Lightning המתקדמת שלה והודיעה כי הפלטפורמה תתחיל לתמוך באופן מלא בשפה העברית, עבור משתמשי הקצה.


פלטפורמת ה-Lightning של Salesforce הנה מסגרת פיתוח יישומים מתקדמת, מבוססת רכיבים, לחוויית משתמש חדשה במינה (UX - User Experience). במילים אחרות, Lightning מגדירה מחדש את תחום שירות הלקוחות בעידן המודרני. המערכת אינטואיטיבית, נוחה לשימוש וכוללת בתוכה יותר מ-850 מאפיינים לשימושים שונים, שנועדו כולם לסייע ללקוחות החברה בהגברת התפוקה והיעילות שלהם בכל תחומי העסק - במכירות, בשירות, בתמיכה ובשיווק. כמו כן, פלטפורמת ה Lightning ניתנת להתאמה באופן בלעדי ומדויק לצרכים הייחודים של כל לקוח.


מערכת Lightning ניתנת להפעלה בכל מכשיר ומציגה את המידע הרלוונטי בהתאמה לכל מסך - מובייל, מחשב פרטי, טאבלט ועוד, ובכך מייעלת את תהליכי העבודה. לדוגמה, נציגי מכירות יכולים לפקח בצורה יעילה יותר על ההתקדמות שלהם באמצעות לוח Kanban. חיפוש גלובלי יסייע למצוא מידע רלוונטי מהר יותר על ידי יצירת הצעות תוך כדי הקלדה והצגת המידע הנכון בעת הצורך.


עבור משתמשי הענן, תמיכת המערכת בשפה העברית פירושה גמישות רבה יותר בניהול קשרי לקוחות ומתן השירות, וכן גישה לכל התכנות המתקדמות של Lightning, כולל כלים מבוססי בינה מלאכותית - איינשטיין.
הילה לוי-לויה, סגנית נשיאה אזורית ומנהלת הפעילות של סיילספורס בישראל אמרה: "ההכרזה כי פלטפורמת Lightning המתקדמת של Salesforce תתמוך מעתה גם בשפה העברית הנה פועל יוצא של מחויבות החברה להצלחת לקוחותיה המקומיים והיא מציגה את החשיבות הרבה ש-Salesforce מייחסת לשוק הישראלי".


בישראל, Salesforce פועלת בכל המגזרים בשוק המקומי ונותנת שירות לחברות מכל הגדלים ומכל הסוגים, החל מחברות פרטיות קטנות, דרך חברות מסחריות בינוניות ועד לתאגידי ענק וארגונים ממשלתיים. הפתרונות הטכנולוגיים של החברה מאפשרים לחברות ישראליות להתחבר ללקוחותיהם בצורה יעילה יותר ולספק להם שירות בהתאמה אישית. בין לקוחות החברה בישראל: משרד המשפטים, משרד האוצר, בנק לאומי , בנק הפועלים, WeWork, קבוצת שטראוס מים, סלקום, Gett (גט טקסי), דואר ישראל, IronSource, נייס מערכות, סטרטסיס, סימילארווב, חברת התקשורת סלקום, תגלית, טמפו ועוד.


לדוגמא, חברת קוקה קולה העולמית (אופציה - "חברת קמעונאות מובילה בעולם") משתמשת בפלטפורמה ניהול מלאים והזמנות של Salesforce, המופעלת באמצעות הבינה המלאכותית "איינשטיין". אפליקציה פשוטה ונוחה לשימוש, המאפשרת לבעל העסק לצלם את מקררי קוקה קולה שברשותו. הבינה המלאכותית סורקת את התמונה ומפיקה דו"ח עם המלצה מפורטת בדבר כמויות הסחורה שכדאי להזמין. הדו"ח מבוסס על ניתוח ההזמנות הקודמות, המכירות שהתבצעו בתקופה האחרונה, וכן ניתוח שיווקי מעמיק ותחזית סבירה.


לדוגמא, לקראת משחקי המונדיאל המתחילים בעוד שבוע יש לצפות לעליה בביקוש עבור משקאות מסוג מסוים. הבינה המלאכותית מפיקה את מסמך ההזמנה ולבעל העסק נותר לאשר אותו בלחיצת כפתור.
חברת קמעונאות מובילה בישראל, הטמיעה בהצלחה את מערכת ה Lightning בזמן שיא של פחות מחודש אחד. Salesforce ידוע ביכולתה לפתח פתרון בהתאמה אישית עבור הלקוח, בזמן קצר בהרבה לעומת המתחרים המובילים בשוק, שכן הלקוח מעורב לאורך כל התהליך, מה שחוסך זמן יקר בשלבי האפיון. חברת טמפו, ממובילות המשק הישראלי בתחום ה-B2B חיפשה פתרון שייתן מענה אחיד, נוח ויעיל לנציגיה, שמרב עבודתם ניידת – דיילי המכירות, נהגי המשאיות, הטכנאים ואנשי השירות. האפליקציה של Salesforce הנה העתיד של השירות בשטח והיא מאפשרת ניהול אפקטיבי של פעילות החברה.


אוליביה אלבז, סגן נשיא אזורי וסמנכ"ל מכירות ישראל, הוסיף: "מידי שנה אנו מרחיבים את הפעילות שלנו בישראל ומצרפים חברות ישראליות נוספות לשורות לקוחותינו ושותפינו הרבים. אנו גאים ביכולת שלנו להבין בצורה עמוקה ומדויקת את הצרכים השונים של קהל לקוחותינו ולספק להם פתרון הוליסטי, יעיל ומותאם אישית, המסייע להם בדרכם להצלחה".


חברת Salesforce הציגה את תכנית Accelerate EMEA. תכנית אקסלרטור יוקרתית, בת 4 חודשים, מזמינה סטארטאפים ישראלים, הפועלים בתחומי הפינטק וטכנולוגיות ביטוח, להגיש את מועמדותם עד סוף חודש יוני. התכנית הכוללת 20 מפגשים וירטואליים עם מיטב המומחים של Salesforce ושני מפגשים נוספים בבריטניה. התכנית נועדה לסייע לחברות הזנק צעירות להצטרף למאגר השותפים הרחב של Salesforce בעולם ולהתקדם במהירות לעבר השגת מטרתן. חברות ישראליות רבות נמנות בין השותפים של סיילספורס כבר היום, ביניהן: Accenture, Advantech, All Cloud, Cloud Tech, Deloitte, iCloudius, Nptech, One1Link, P2C, ServiceWise, Wedo.


השנה, הודיעה החברה כי היא מתכננת להשקיעה עד 100 מיליון דולר באמצעות קרן ההשקעות המובילה Salesforce Ventures בחברות סטארט-אפ בתחום הענן. עד היום, הקרן השקיעה ב-6 חברות סטארט-אפ ישראליות, כולל OwnBackUp, RedKix, Checkmarx , CoolaData, CloudLock ו-Bringg.

10 עובדות שלא ידעתם על Salesforce
1. חברת Salesforce מדורגת בין החברות המתקדמות והחדשניות ביותר בעולם על פי הדירוג היוקרתי של Forbes, זה השנה השמינית ברציפות.


2. חברת Salesforce הנה חברת התכנה הצומחת במהירות הגבוהה ביותר מבין חמשת החברות הבינלאומיות הגדולות. במאי 2018, IDC בחרה ב-Salesforce לחברת ה-CRM המובילה בעולם, זאת השנה החמישית ברציפות. למעשה, על פי IDC , בשנת 2017, הרחיבה Salesforce את נתח שוק ה-CRM שלה בשיעור גבוה מכל 20 המתחרים הגדולים שלה יחד.


3. חברת Salesforce פועלת בכל המגזרים בתעשייה הישראלית ונותנת שירות לחברות מכל הגדלים ומכל הסוגים – החל מתאגידי ענק מובילים וגופים ממשלתיים, דרך חברות בינוניות ורשתות ועד לחברות פרטיות קטנות. בין לקוחות Salesforce בישראל: משרד האוצר, משרד המשפטים, בנק לאומי, בנק הפועלים, קבוצת שטראוס, סלקום, דואר ישראל, גט טקסי, נייס מערכות ועוד. כותרת משנה


4. מערכת Lightning של Salesforce אינטואיטיבית, נוחה לשימוש וכוללת בתוכה יותר מ-700 מאפיינים לשימושים שונים, שנועדו כולם לסייע ללקוחות החברה בהגברת התפוקה והיעילות שלהם בכל תחומי העסק - במכירות, בשירות, בתמיכה ובשיווק. כמו כן, פלטפורמת ה Lightning ניתנת להתאמה באופן בלעדי ומדויק לצרכים הייחודים של כל לקוח.


5. חברת Salesforce רשמה הצלחה אדירה בתמיכה בעסקאות לקוחותיה הן ב-B2B והן ב-B2C. בשנה זו בלבד, 2 טריליון עסקאות נחתמו באמצעות הפלטפורמות של Salesforce. לקוחות Salesforce מנהלים 8 מיליון פעולות שירות לקוחות, 4 מיליון הזמנות ושלוחים מעל ל- 1.5 מיליארד הודעות שיווקיות בעזרת מערכות הענן המתקדמות של החברה.


6. חברת Salesforce פיתחה מערכת בינה מלאכותית מיוחדת בשם "איינשטיין" המבצעת ניתוחים ותחזיות מורכבות במטרה לסייע בניהול מאמצי השיווק של החברה.


7. לחברת Salesforce רשת שותפים עצומה בישראל וברחבי העולם, אשר מפתחים את החברות שלהם על גבי הפלטפורמות המתקדמות של Salesforce. האקוסיסטם של Salesforce צפוי ליצור 3.3 מיליון מקומות עבודה והכנסה בגובה של 859 מיליארד דולר עד שנת 2022.


8. חברת Salesforce הנהיגה בכל סניפיה ברחבי העולם מודל תרבות ארגונית מיוחד תחת השם "אוהנה" שפירושו "משפחה" בהוואית. בזכות המודל הייחודי, החברה מדורגת מידי שנה במקום הראשון בדירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן, על פי הדרוג היוקרתי של Fortune.


9. חברת Salesforce בנתה את מורשתה על בסיס שלושה ערכים מרכזיים: חדשות, אמינות, הצלחת הלקוחות ושוויון. החברה פועלת למען צדק ארגוני ושוויון תעסוקתי מלא, בתחומי החינוך, השכר, הזדמנויות מקצועיות ושוויון זכויות. מידי שנה מפרסמת Salesforce דו"ח שיוויון תעסוקתי.


10. חברת Salesforce פועלת למען הקהילה ופיתחה מודל פילנטרופי ייחודי תחת השם "1:1:1". במסגרת המודל החברה תורמת אחוז אחד מהרווחים שלה, אחוז אחד מהטכנולוגיה שלה ואחוז אחד מהזמן שלה למען עמותות ללא מטרת רווח. לדוגמא, עמותת "הגל שלי" הישראלית רשמה גידול של 25% בתרומות שהתקבלו כתוצאה מהשת"פ שלה עם Salesforce ישראל. לאור ההצלחה של המודל הוא אומץ על ידי חברות רבות נוספות ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il