TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עו"ד נמרוד ספיר מונה למנכ"ל איגוד בתי השקעות


עו"ד נמרוד ספיר - צילום: אסנת רום
ספיר מחליף את יוליה מרוז שהודיעה לאחרונה על סיום תפקידה לאחר למעלה מ-4 שנים בראש האיגוד

עו"ד נמרוד ספיר נבחר לתפקיד מנכ"ל איגוד בתי השקעות, כך הודיע היום איגוד בתי השקעות. ספיר, שנבחר באמצעות ועדת איתור, יחליף בתפקיד את יוליה מרוז שהודיעה לאחרונה ליו"ר האיגוד, אילן רביב, ולוועד המנהל של האיגוד כי תפרוש מתפקידה לאחר למעלה מ-4 שנים בראש האיגוד.


נמרוד ספיר (35, נשוי + 1), עו"ד במשרד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות', עבד בצמוד לראש המשרד עו"ד דוד חודק (ראש המשרד) ומתמחה בתחום המשפטי-כלכלי. לספיר ניסיון רב בתחומי שוק ההון וניירות ערך, מיזוגים ורכישות (M&A), קרנות השקעה, תשתיות ונדל"ן, משפט מנהלי והייטק. קודם לכן (2014-2015) כיהן ספיר כראש מטה שר האוצר, ובשנים 2009-2013 כיהן כיועץ כלכלי בכיר לשר האוצר, במסגרתו היה אחראי על הייעוץ והטיפול המקצועי בתחומי שוק ההון, נדל"ן ותשתיות, אנרגיה ותחבורה ועוד. ספיר הוא בוגר תואר ראשון במשפטים וכלכלה בתוכנית המשולבת למצטיינים, האוניברסיטה העברית, ירושלים.


ספיר מחליף בתפקידו את יוליה מרוז, המנכ"לית הראשונה של איגוד בתי ההשקעות, שמכהנת בתפקידה החל מחודש מאי 2014. כמנכ"לית האיגוד הובילה מספר מהלכים משמעותיים, לרבות קידום מוצר קופת גמל להשקעה, כניסת בתי השקעות לניהול "חיסכון לכל ילד", טיפול בחסמים לטובת קידום תהליכים דיגיטליים, הגברת המעמד התחרותי של בתי ההשקעות בענף הפיננסים. במסגרת תפקידה ניהלה יוליה את הקמתו בפועל של האיגוד והייתה אמונה על ניהולו הכללי, לצד ייצוג בתי ההשקעות מול גורמי רגולציה שונים (הכנסת, משרדי הממשלה ורשויות שונות) ומול גורמי התקשורת, תוך קידום ושיפור מעמדם של בתי ההשקעות מול גורמי הרגולציה ובענף הפיננסים.


אילן רביב, יו"ר איגוד בתי ההשקעות ומנכ"ל בית ההשקעות מיטב דש, מסר: "אנו מאחלים לנמרוד הצלחה רבה בתפקידו החדש והמאתגר, ומודים ליוליה על תרומתה הרבה כמי שהובילה את הקמת האיגוד וניהלה אותו בהצלחה. עבודה רבה עוד לפנינו, ענף הפיננסים בישראל הוא עדיין ענף ריכוזי שנשלט על ידי מספר מצומצם של בנקים וחברות ביטוח. אני סמוך ובטוח כי תחת הנהגתו של נמרוד, האיגוד ימשיך להוביל להגברת התחרות למען הצרכן הישראלי ולתרום לענף הפיננסים ולשוק ההון הישראלי. בתי השקעות הם מחוללי התחרות הגדולים בשוק ההון, האיגוד ימשיך לפעול לקידום התחרות ולמען פיתוח שוק ההון".

איגוד בתי השקעות (ע"ר) הוקם בשנת 2014 כארגון גג של בתי ההשקעות במדינת ישראל. האיגוד כולל את בתי ההשקעות המובילים בישראל: פסגות, מיטב דש, אקסלנס, אלטשולר שחם, ילין לפידות, אפסילון, IBI, הלמן-אלדובי ואנליסט. בתי ההשקעות החברים באיגוד מנהלים כיום למעלה מ-600 מיליארד שקל, כ-20% מסך תיק נכסי הציבור.

איגוד בתי השקעות פועל כעמותה רשומה, ומטרתו המרכזית הינה ניהול דיאלוג פורה ומפרה וקשר מקצועי ושוטף מול הרגולטורים, גופים ציבוריים, רשויות המדינה הרלוונטיות ומוסדות השלטון, כמו גם מול גופי התקשורת. מעבר לכך, הארגון מוביל מהלכים אסטרטגיים, עוסק בנושאי הליבה המעסיקים את כלל בתי ההשקעות ופועל לקידום הזכויות והאינטרסים המקצועיים המשותפים להם. לצד זאת חרט האיגוד על דגלו לפעול באחריות למען ציבור החוסכים והמשקיעים הישראלי, ובמסגרת זו פועל בתחום ההסברה והנגשת מידע רלוונטי לציבור. האיגוד אף פועל לשיפור מעמד הענף, להרחבת אזורי הפעילות של בתי ההשקעות ולהגברת התחרות הקיימת בשוק ההון בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il