TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שת"פ של מאסטרקארד עם חברת הסטארט-אפ הישראלית Stargo ישלב בין בינה מלאכותית למערכות התשלומים בעולם השילוח


מאסטרקארד
אי היעילות בתהליכי השילוח בעולם גורמים להפסד של כ-34.4 מיליארד דולר בשנה
מאסטרקארד הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת הסטארט-אפ הישראלית Stargo– המתמקדת בתחום הבינה מלאכותית בתעשיית השילוח (Freight) על ידי תמחור ואוטומציה של תשלומים. שילוב פתרונות התשלומים המסחריים של מאסטרקארד עם אופטימיזציית המחיר של Stargo, יעניק לשחקנים בתעשיית השילוח תהליך יעיל של רכישה עצמאית, שקיפות, התאמה וחיסכון.

על פי Drewry Supply Chain Advisors, אי היעלות בתהליכי השילוח בעולם גורמים להפסד של כ-34.4 מיליארד דולר לתעשיית הובלת המטענים. הסיבה העיקרית לכך הינה בשל רמות נמוכות של אוטומציה עבור הזמנות והרחבת האשראי של חברות השילוח עבור לקוחותיהם לצורך הקלה בתשלומים.

על ידי שילוב טכנולוגיית פתרונות התשלומים המסחריים של מאסטרקארד עם פלטפורמת הבינה המלאכותית והאופטימיזציה של Stargo, חברות שילוח המטענים וההובלה ייהנו מתהליך רכישה יעיל, תשלום אמין ומהיר, הימנעות משגיאות וחיסכון כספי.

"מאסטרקארד מחויבת לסייע לעסקים לשלם ולקבל תשלומים בדרכים יעילות", ציין כריס פנדלי, סגן נשיא לשותפויות ארגונית במאסטרקארד. "בעקבות יישום מוצלח בענפי הנסיעות והביטוח, אנו מצפים לשיתוף הפעולה עם Stargo כדי לספק אבטחה ונוחות בפתרונות התשלום הדיגיטליים שלנו בתעשיית ההובלה והשילוח העולמית."

"Stargo משתמשת באלגוריתמים של בינה מלאכותית ואופטימיזציה כדי להשוות בין המחירים המשתנים במהירות מעשרות אלפי נקודות בשרשרת השילוח בזמן אמת", מסר יואל סלאם, מייסד ומנכ"ל Stargo. "על ידי שיתוף הפעולה עם מאסטרקארד, אנו יכולים להציע ללקוחותינו חוויית הזמנה גלובלית משולבת המאפשרת להם לפעול במהירות גבוהה בהרבה, עם שקט נפשי".

Stargo לאחרונה משלבת את השירות שלה עם חברת שילוח התוכנה BluJay Solutions. בהמשך השנה שלושת החברות (מאסטרקארד, Stargo ו-BlueJay) מתכוננת להשקת פיילוט ראשוני בתחום.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il