TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קלארוטי, המובילה באבטחת סייבר לרשתות תעשייתיות, מגייסת 60 מיליון דולר בסבב גיוס B


קלארוטי
החברה, מקבוצת הסייבר Team8, גייסה עד כה סך כולל של כ- 93 מיליון דולר
Temasek , Siemens ו-Schneider Electric, מהשחקנים הגדולים ביותר בשוק אבטחת הסייבר לתשתיות קריטיות, השתתפו בסבב הגיוס

קלארוטי, המובילה באבטחת סייבר לרשתות תעשייתיות, הודיעה היום כי סינדיקט משקיעים מרשים, הכולל שורה של חברות תעשייתיות וספקיות מערכות בקרה, מהבולטות והגדולות בעולם, השקיעו 60 מיליון דולר במימון סבב גיוס B של החברה. עד כה גייסה החברה, מקבוצת הסייבר Team8, סך כולל של כ-93 מיליון דולר. הסבב הנוכחי הובל על ידי Temasek וכלל אתRockwell Automation , Aster Capital (הממומנת על ידי Schneider Electric), Next47- חברת ההשקעות של Siemens, Envision Ventures ו-Tefken Ventures. המשקיעים המקוריים של קלארוטי, Team8, Bessemer Venture Partners, Innovation Endeavors, ICV ו-Mitsui השתתפו גם בסבב זה.

ההשקעה הנוכחית בקלארוטי, שנוסדה ב-2014 ונחשפה בסוף 2016, מסכמת שנה של פריצת דרך עבור החברה, המתבטאת בצמיחה של 300% בהזמנות ובבסיס הלקוחות שלה לעומת השנה הקודמת. על לקוחות החברה נמנים לקוחות בקנה מידה גדול, עם מתקני ייצור בשש יבשות ובתשעה מגזרי שוק, לרבות: שירותי חשמל, נפט וגז, כימיקלים, מים, ייצור, מזון ומשקאות, כרייה, ונדל"ן (מערכות ניהול בניינים, מרכזי נתונים ומחסנים).

"הגיוס המוצלח מסינדיקט המשקיעים המובחר של החברה, הכולל כמה מחברות התעשייה החשובות בעולם, מבטא את התמיכה המובהקת בטכנולוגיה של קלארוטי ואת ההתקדמות שעשה הצוות שלנו", ציין אמיר זילברשטיין, מנכ"ל קלארוטי. "משימתנו היא להגן על הרשתות הקריטיות ביותר בעולם, והפלטפורמה המקיפה שלנו מספקת ללקוחות את היכולות שהם צריכים כדי לבצע בהצלחה את המשימה החיונית הזו".

צמיחתו המהירה של פלח השוק בתחום אבטחת הסייבר, הינה תוצאה של צירוף נסיבות יוצא דופן שהציבו באור הזרקורים רשתות תעשייתיות הפועלות על תשתיות קריטיות גלובליות. רשתות בקרה תעשייתיות ישנות ולא מאובטחות, שהיו בעבר מבודדות מהרשת ("air gapped"), מתחברות כיום לרשתות במהירות ונחשפות למגוון של סיכונים. בשל חשיבותן, רשתות אלה מהוות מטרה לאויבי מדינות מתוחכמים, הנחושים לקצור מידע ולבסס בהן נוכחות מתמדת לצורך מתקפות פוטנציאליות עתידיות. ב-2017, ספגו רשתות תעשייתיות נזק משני במתקפות כופר כמו WannaCry ו-NotPetya, שעלו לחברות מיליונים באובדן הכנסות.

"השילוב הבלתי נמנע בין טכנולוגיות מידע (IT) וטכנולוגיות תעשייתיות (OT) מעצים את האתגר בפתרון אבטחת סייבר לעולם התעשייתי. הגנה על מאות אתרים תעשייתיים ברחבי העולם דורשת מומחיות ייעודית שהצוותים בקלארוטי הם המובילים בעולם בה" ציין נדב צפריר, נשיא קלארוטי ומייסד שותף ומנכ"ל Team8. צפריר הוסיף כי "סבב גיוס ההון הנוכחי ממחיש את האמון שחברות התעשייה הגדולות בעולם נותנות בקלארוטי ואת בחירתם בה כמובילת השוק בפתרונות אבטחת סייבר לאינטרנט התעשייתי."

"היקף ההגנה של אבטחת סייבר בעולם המחובר בו אנו חיים אינו מספק. גישה מקיפה, עם פתרונות המספקים נראות עמוקה על טכנולוגיות אופרטיביות ומערכות שליטה תעשייתיות, הינה חיונית לשמירה על אבטחת מערכות עיבוד מורכבות" אמר הארווי קוריאל, CDO, Schneider Electric. "בתור מי שמובילה את המהפכה הדיגיטלית של ניהול אנרגיה ואוטומציה, Schneider Electric מייחסת חשיבות רבה לאבטחת סייבר והשותפות עם קלארוטי משלימה את שכבת אבטחת הסייבר של ארכיטקטורת EcoStruxur המבוססת IoT".

הפלטפורמה המקיפה לאבטחת סייבר של קלארוטי מספקת נראות מרבית של רשתות תעשייתיות ומשלבת גישה מאובטחת מרחוק עם ניטור רציף של איומים ופרצות, המאפשר למפעיליהן של מערכות בקרה תעשייתיות להגן על רשתות חשובות אלה. החברה תשתמש בכספי ההשקעה כדי לחזק את מותג קלארוטי ברחבי העולם, להרחיב את פריסת המכירות והתמיכה בלקוחות, ולהמשיך בקצב המהיר של פיתוח מוצריה החדשניים.

טי.ג'יי. ריילנדר, שותף ב-Next47, חברת ההשקעות של Siemens, ענקית התעשייה הגרמנית: "העלייה האחרונה בקנה המידה, ההיקף והתדירות של התקפות הסייבר על תשתיות קריטיות הובילה לנסיקה בדרישה לפתרונות חדשים מחברות מסביב לעולם. קלארוטי, על הצוות והטכנולוגיה של החברה, נהנית מדרישה בשוק למוצריה. כל אלה מבטיחים את השגת השפעה ארוכת טווח אותה אנו מחפשים ב-Next47.

אודות קלארוטי
קלארוטי, שהוקמה במסגרת קבוצת הסייבר Team8, מובילה את תחום אבטחת הסייבר עבור רשתות תעשייתיות (ICS/SCADA) - המערכות המפעילות את התשתיות הקריטיות ביותר בעולם. החברה משלבת הבנה חסרת תקדים בעולם הסייבר לרשתות תעשייתיות, לצד מומחיות טכנולוגית עמוקה הן בתחום טכנולוגיות המידע (IT) והסייבר, והן בתחום הטכנולוגיות התפעוליות / תעשייתיות (OT). הפלטפורמה של קלארוטי מאפשרת הבנה ותחקור של כלל הרכיבים במערכות הבקרה התעשייתיות וכן של תעבורת התקשורת ביניהם, תוך תמיכה במגוון הרחב ביותר של יצרני הציוד ובהבנת הפרוטוקולים שלהם באופן המעמיק ביותר. הפלטפורמה מספקת התראות בזמן אמת על התקפות סייבר וכן מפני שיבושים בהליכי העבודה התקינים ברשתות הייצור. למידע נוסף: www.claroty.com

אודות Team8
Team8 הינה פלטפורמה ייחודית למחקר, ייזום והקמת חברות סייבר פורצות דרך בישראל. תהליך החדשנות של Team8 כולל קבוצת מחקר בעלת ידע מעמיק בהגנה והתקפה בסייבר, יכולות פיתוח טכנולוגי מתקדמות, רשת לקוחות ושותפים ברחבי העולם ויכולת גיוס טאלנטים ייחודית. בין המשקיעים ב-Team8: מיקרוסופט, סיסקו, AT&T, אינטל, Accenture, נוקיה,Temasek, Bessemer Venture Partners, וקרן Innovation Endeavors של אריק שמידט, מנכ"ל גוגל לשעבר. למידע נוסף אודות Team8, אנא בקרו בכתובת www.team8.vc


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il