TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת בריל משיקה ב 2 מיליון ₪ אתר קניות נעליים הגדול בישראל!!! תחת הכותרת: "100 חנויות נעלים בקליק אחד"


stepin
האתר החדש נקרא בשם STEPIN והינו אתר הסחר הגדול ביותר למכירת מותגי הנעלה בישראל
באתר יימכרו כל מותגי הקבוצה ומותגים בינלאומיים

קבוצת בריל משיקה בימים אלה אתר קניות און ליין תחת השם: STEPIN, אתר נעליים חדשני, שיהווה את אתר הסחר למכירת נעליים הגדול בישראל, ויהיה ניתן לרכוש בו מותגים בינלאומיים, מותגים מקומיים ואת מותגי קבוצת בריל. על פיתוח האתר, שוקדים כבר שנה בהשקעה הנאמדת בכ-2 מיליון ש"ח.

האתר יושק תחת הכותרת: "100 חנויות נעליים בקליק אחד" – ויאגד תחתיו 100 נקודות מכירה ממותגי הקבוצה הפזורות ברחבי הארץ.

האתר החדש יכלול למעלה מ 40 מותגי הנעלה מהמובילים בארץ ובחו"ל, עם למעלה מ 1,500 דגמים בקטגוריות שונות: נעלי ספורט, נעלי נוחות, סניקרס, נעלי עקב, נעלי מטיילים, נעלי אופנה, נעלי הליכה, נעלי ילדים ועוד, ביניהם מותגים המיובאים, משווקים ומיוצרים ע"י קבוצת בריל, כמו: ניין ווסט, אן קליין, גאס, מארק פישר, האש פפיש, קאטרפילר, לי קופר, גלי, קנדל וקיילי, טימברלנד, איזי ספיריט ועוד מגוון רחב של מותגים בינלאומיים. בנוסף, תשיק הקבוצה מותג נעלים פרטי תחת השם STEPIN אשר יימכר באתר באופן בלעדי.

תחת האתר החדש יימכרו נעלים לכל מגוון האוכלוסייה לנשים, גברים וילדים ובמגוון רחב של קטגוריות ובמחירים אטרקטיביים.

"לאתר החדש של בריל יש כמה יתרונות בולטים" אומר דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל "האתר יציע את המגוון הגדול ביותר של נעליים ברמות מחיר שונות ובמחירים אטרקטיביים בכל קטגוריה ולכל מטרה" עוד מוסיף איתמר: "האתר החדש ייספק אפשרות ייחודית של החלפה או החזרה של פריטים ב-100 נקודות מכירה זמינות בפריסה ארצית ואפשרות החזרה והחלפה עד 365 יום." עוד אמר: "בקרוב האתר יהיה אתר הסחר היחידי בישראל שיהיה ניתן לאסוף את החבילה בכל אחד מהסניפים בפריסה ארצית."

אתר ההנעלה STEPIN יציע חוויית קנייה נעימה, נוחה, קלה ובטוחה בשילוב שירות אמין, ידידותי ומהיר. האתר יספק את הנעליים עד 3 ימי עבודה, באמצעות שליחות עד הבית או איסוף מלוקר לנוחיות הלקוח ובקרוב אף בכל אחת מ-100 נקודות המכירה. המשלוח ללא תשלום לרכישה מעל 200 ₪ - עד הבית. החלפתם תתאפשר עד 365 ימים באחת מתוך 100 חנויות הרשת של גלי או ניין ווסט.

האתר יכלול באופן קבוע מבצעים בהנחות משמעותיות ומחירים אטרקטיביים במיוחד, על מגוון רחב של מותגים וקטגוריות, לדוגמא מבצעי השבוע: נעלי ערב של המותג ניין ווסט רק ב-149.90 במקום 449.90 ₪, סנדלי סטילטו של המותג גאס ב 149.90 ש"ח במקום 549.90 ₪, נעלי סניקרס טימברלנד רק ב- 299.90 במקום 499.90 ₪, כפכפי קז'ואל אופנתיים ליום יום רק 49.90 ₪ במקום 149.90 ₪, סנדלי גלי לילדים רק ב-49.90 ₪ במקום 199.90 ₪, סנדלי נוחות יומיומיים לגברים של Hush Puppies רק 149.90 ₪ במקום 259.90 ₪ ועוד.

קבוצת בריל הינה אחת מהקבוצות המובילות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה. הקבוצה פועלת בייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה מפעילה בישראל את רשת ניין ווסט, רשת גלי, רשת סולוג, רשת לי קופר, רשת שואוף, איזי ספיריט ואן קליין וכן מייבאת ומשווקת לישראל מותגים בינלאומיים. בנוסף, הקבוצה מחזיקה יחד עם סקאל ספורט 50% מפעילות נאוטיקה וטימברלנד בישראל.

כתובת האתר: https://www.stepin.co.il/




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il