TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השביתה של עובדי מקצועות הבריאות ברחבי הארץ תימשך גם מחר (ב')


לוגו הסתדרות
יו"ר איגוד עובדי מקצועות הבריאות בהסתדרות, אלי גבאי, מסר לפני זמן קצר כי: "לא ניתן להמשיך להתעלם ממצבם של עובדי מקצועות הבריאות"

למעלה מ-5,000 עובדי מקצועות הבריאות בבתי החולים ובקהילה, שובתים החל מהבוקר (א') בעקבות מחסור חמור בתקנים להעסקת עובדים בסקטור הפארא-רפואי - דבר שהביא לעומס עבודה חריג ולהתרחבות של צורות העסקה פוגעניות, תוך פגיעה חמורה הן בעובדים והן באיכות השירות לציבור. בין העובדים השובתים: פיזיותרפיסטים, תזונאיות, קלינאיות תקשורת, מרפאים בעיסוק, שינניות, יועצים גנטיים ומטפלים ביצירה ובאומנות, אשר מועסקים על ידי משרד הבריאות, שירותי בריאות כללית, קופת חולים מאוחדת, בית החולים הדסה, בית החולים שערי צדק, מרכזים לבריאות הנפש ומוסדות נוספים.

שביתת עובדי מקצועות הבריאות צפויה להימשך ולהיכנס מחר (ב') ליומה השני.

יו"ר איגוד עובדי מקצועות הבריאות בהסתדרות, אלי גבאי, מסר לפני זמן קצר כי: "לא ניתן להמשיך להתעלם ממצבם של עובדי מקצועות הבריאות. נהגנו באחריות ובאיפוק עד כה אך זעקת העובדים ששבו והתריעו על קריסת המערכת - חייבת להישמע. הבחירה לצאת בצעדים ארגוניים היא החלטה לא פשוטה אבל נועדה לנער את נציגי המדינה והנהלת הכללית מאדישותם.


לאף אחד מאנשי המקצוע שממלאים את תפקידם במסירות ובתחושת שליחות, לא היה קל לראות היום חדרי טיפולים ריקים, מצד שני אנו מקבלים הזדהות והבנה גם מצד מציבור המטופלים. ברור לכולם שהמצב לא יכול להימשך כמו שהוא כיום. האחריות על הטיפול באותם ילדים, פגים, מבוגרים, חיילים וקשישים, רובצת לפתחם של ראשי מערכת הבריאות והאוצר ואנו קוראים להם להבין את גודל השעה, לגלות אחריות ולנהל משא ומתן מיידי. המאבק של עובדי מקצועות הבריאות הוא לא רק מאבק עובדים אלא מאבק למען כל החברה הישראלית ולמען מערכת בריאות ציבורית שערוכה לתת שירות איכותי לכל מי שזקוק לכך, תוך פרק זמן סביר".

נזכיר כי ההחלטה לפתוח בצעדים ארגוניים הגיעה לאחר תקופה ארוכה שבה איגוד עובדי מקצועות הבריאות בראשות אלי גבאי, חזר על אזהרותיו בפני נציגי המדינה על קריסת המערכת ועל ההשלכות החמורות שנובעות בשל הקצאת החסר של תקנים בתחום. יצוין כי לאחר שכל פניותיו החוזרות והנשנות של האיגוד למדינה, הושבו ריקם, הכריזה ההסתדרות סכסוך עבודה בנושא בינואר 2018.


מאמצי איגוד עובדי מקצועות הבריאות לפתור את המשבר באמצעות מו"מ לא זכו להתייחסות רצינית מהצד השני, ועל רקע זה הוחלט על השביתה. בין העילות לסכסוך: שימוש מאסיבי בצורות העסקה שנועדו לעקוף העסקה ישירה ואת הוראות ההסכמים הקיבוציים, תוך פגיעה חמורה בכוחם הארגוני של העובדים. כמו כן, נציגות העובדים מלינה על עומס עבודה חמור, עד כדי סיכון לפגיעה בבריאותם הפיזית והנפשית של העובדים, וחשיפת העובדים לאיומים מצד חולים שאינם מקבלים טיפול הולם, בשל האילוצים הנכפים על העובדים מצד המערכת. העובדים השובתים קוראים להסדיר במו"מ רציני וענייני את הסוגיות שהובילו למשבר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il