TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אשטרום נכסים: הכנסות החברה ברבעון ראשון 2018 הסתכמו בכ-51.1 מיליון שקל


אשטרום
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-37.4 מיליון שקל, החברה יישמה לראשונה את תקן IFRS 15

ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים: "אנו מסכמים את הרבעון הראשון של 2018 כאשר הכנסות החברה משכר דירה הושפעו ממימוש נכסים כגון דיסלדורף ומכירת 50% מקניון בת-ים ל'ביג', לצד רכישת נכסים שהכנסותיהם עדיין לא באות לידי ביטוי מלא כגון חלק ליברטי בקניון בת-ים ופורטפוליו הנכסים בגרמניה שרכישתו הושלמה במהלך פברואר. בנכסים אלו שרכשנו בגרמניה אנו כבר מממשים את פוטנציאל האפסייד שזיהינו בעת בחינת העסקה. בתוך כך, הודענו לאחרונה על השלמת מכירת מלוא אחזקותינו בחברת אשלון מלונאות ברווח של כ-36.4 מיליון שקל שעדיין לא בא לידי ביטוי בדו"ח זה. פעולות אלה, נוסף על המשך קידום הפרויקטים שבהקמה כדוגמת LYFE בבני-ברק, יביאו להשבחת הפורטפוליו של אשטרום נכסים ויובילו להמשך צמיחתה העתידית של החברה".

חברת אשטרום נכסים, מקבוצת אשטרום, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון שנת 2018. יצוין כי במהלך השנה האחרונה מכרה החברה שני נכסים שהכנסותיהם נכללו בתוצאות הרבעון המקביל אשתקד. נכס בדיסלדורף גרמניה ומחצית מהזכויות בקניון בת ים שכעת מוצג ברווחי חברות כלולות. מנגד, החברה רכשה 3 נכסים בגרמניה, אשר פעילותם עברה לידי החברה במחצית חודש פברואר 2018 ועדיין לא באו לידי ביטוי במלואם בדו"חות הרבעון הראשון

הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2018 הסתכמו בכ-51.1 מיליון שקל לעומת כ-58.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות בתקופת הדוח כללו סך של 5.7 מיליון שקלים ממכירת פרויקט LYFE (מגדלי משרדים בעיר בני ברק) כתוצאה מיישום לראשונה של תקן 15 IFRS .

הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2018 הסתכם בכ-37.4 מיליון שקל לעומת כ-46.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי של החברה ברבעון הראשון של 2018 הסתכם בכ-5.8 מיליון שקל לעומת כ-46.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בנטרול סעיף ירידת ערך נדל"ן להשקעה, ובנטרול רווח ממכירת פרויקט LYFE והוצאות אחרות, הסתכם הרווח התפעולי בסך של כ-28.3 מיליון שקל לעומת כ-40.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ירידת ערך נדל"ן להשקעה ברבעון הראשון של 2018 הסתכמה בסך של כ-21.8 מיליון שקל לעומת עליית ערך בסך של 3.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ירידת הערך נבעה ברובה מהפחתת עלויות נלוות לרכישת נכסים (23.3 מיליון שקל) וזאת בהתאם לתקן דיווח כספי מספר 13 ובהתאם להחלטת אכיפה חשבונאית של הרשות לניירות ערך.

החברה סיימה את הרבעון הראשון של 2018 עם הפסד נקי של כ-6.3 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-37 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בנטרול עלויות הרכישה של שלושה נכסים בגרמניה, ומס נדחה בגין השקעת החברה באשלון מלונות המוצגת כנכס העומד למכירה, הסתכם הרווח בכ-20 מיליון שקל.

נתוני מאזן
ממאזנה של החברה עולה כי הונה העצמי ברבעון הראשון של 2018 עומד על כ-1.47 מיליארד שקל לעומת כ-1.26 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההון העצמי (לרבות זכויות שאינן מקנות שליטה) מהווה כ-36% מהיקף המאזן של החברה, זאת לעומת יחס הון למאזן (לרבות זכויות שאינן מקנות שליטה) של כ-32.6% ברבעון המקביל אשתקד.

בקופתה של החברה, על פי מאזנה המאוחד, מזומנים, שווי מזומנים והשקעות לזמן קצר בהיקף של כ-435.6 מיליון שקל.

היקף המאזן של החברה הסתכם בסך של כ-4.1 מיליארד שקל והוא כולל נדל"ן להשקעה בסך של כ-2.3 מיליארד שקל.

אירועים בולטים בתקופת הדו"ח ולאחריו:

במאי 2018 דיווחה אשטרום נכסים כי חברת קניונים בישראל בע"מ (חברה בבעלות 50%) תרכוש את זכויותיו של צד שלישי המחזיק בנכס שהינו חלק מקניון בת ים בשטח של
כ- 7,500 מ"ר ובחניון הצמוד לו הכולל כ- 280 חניות וכן אופציה לרכישת כל יתרת זכויותיו הלא-מנוצלות בנכס בתמורה לסך של כ- 163 מיליון שקל.


במאי 2018 דיווחה החברה כי התקשרה בהסכם למכירת מלוא אחזקותיה של החברה באשלון מלונאות בע"מ, חברה בת בבעלות מלאה של החברה בתמורה לסך של כ-122 מיליון שקל. בגין העסקה צפויה החברה לרשום רווח לפני מס של כ-36.4 מיליון שקל.


באפריל 2018 דיווחה החברה כי שותפות, בה היא מחזיקה בעקיפין בשיעור של 51%, אשר מחזיקה בנכס בהאנובר - גרמניה, והשותפים בה חתמו על מזכר הבנות עם צד שלישי למכירת אחזקותיהם בשותפות לרוכש. מזכר ההבנות כפוף בין היתר לקיומה של בדיקת נאותות לשותפות. סך התמורה על מזכר ההבנות נקבעה לסך של 38.5 מיליון יורו (בגין 100% מהשותפות), וזאת מול שווי הנכס בספרים שעמד על 28.86 מיליון יורו.
במרץ 2018 הכריזה החברה על חלוקת דיבידנד לבעלי מניותיה בסך של 50 מיליון שקל ובאפריל 2018 הדיבידנד שולם.


בפברואר 2018 הושלמה עסקה לרכישת שלושה מבני משרדים בגרמניה.
בנובמבר 2017 חתמה החברה באמצעות שותפויות גרמניות על חוזה לרכישת שלושה נכסים בגרמניה. מבני משרדים בכל אחת מהערים: דיסלדורף, בובליגן ומנהיים. נכון למועד זה השקיעה החברה בנכסים אלו סך של כ-78 מיליון אירו הכוללים כ-4.75 מיליון אירו עלויות רכישה (לרבות מס רכישה בסך 4.3 מיליון אירו). עלויות רכישה אלו שסכומם בשקלים הינו כ-20.3 מיליון שקל הופחתו מסעיף ההשקעה והוצגו בסעיף ירידת ערך נדל"ן להשקעה בדוח הרווח והפסד של התקופה.

אשטרום נכסים, הינה החברה העוסקת, בעצמה ובאמצעות חברות בנות וחברות מוחזקות וכן באמצעות שותפויות עם אחרים, בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל (כיום בגרמניה) הכוללים קניונים ומרכזי מסחר, מבני משרדים ותעסוקה, מבני תעשייה, קרקעות ועוד, המיועדים בעיקר להשכרה. כחלק מפעילות זו, מספקת החברה גם שירותי ניהול לנכסיה. מעת לעת משקיעה החברה בתחומים נוספים. החברה מושקעת בחברת סיטיפס בע"מ העוסקת בתחום התחבורה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il