TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיטב דש השקעות - דוח רבעון ראשון 2018


מיטב דש
הכנסות מיטב דש ברבעון הראשון עמדו על 216 מיליון ש"ח עם ירידה בתעודות הסל ועליה בחבר הבורסה והברוקראז'

זאת בהשוואה לרבעון הרביעי 2017 בו עמדו ההכנסות על סך של 221 מיליון ש"ח, ירידה של כ- 2.3%. הקיטון בהכנסות נובע מתנאי שוק קיצוניים בחודשים ינואר-פברואר בפעילות תעודות הסל אשר השפיעו על פעילות המעקב אחר מדדים. הגידול בהוצאות הגידור המטבעי (קוואנטו) וכן במרווחי הריבית בפעילות המעקב אחר מדדי מניות חו"ל הביאו לירידה בהכנסות תעודות הסל.
הגידול בפעילות חבר הבורסה נמשך ומתבסס עם צירוף אלפי לקוחות למיטב דש טרייד ומתן פתרון חוץ בנקאי מתקדם למסחר בניירות ערך.

אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש השקעות:
"הירידה בהכנסות תעודות הסל נובעת ממגמה רוחבית בענף זה בשל תנאי שוק מאתגרים. מנגד, מגזר חבר הבורסה והברוקראז' המוסדי נמצאים במגמת צמיחה וזאת עוד לפני מלוא השפעת עסקת רכישת פעילות שירותי המסחר בניירות הערך מבנק ירושלים. בנוסף, אנו שמחים שמיטב דש מובילה בתשואות הגמל והפנסיה ומאמינים כי זה יתבטא גם בהכנסות של מגזר החיסכון ארוך-טווח בהמשך השנה".

בית ההשקעות מיטב דש רשם הכנסות של כ- 216 מיליון ש"ח ברבעון הראשון 2018 בהשוואה להכנסות של כ- 221 מיליון ש"ח ברבעון הרביעי 2017, ירידה של כ- 2.3%. בהשוואה להכנסות ברבעון המקביל אשתקד שעמדו על כ- 223 מיליון ש"ח, ירידה של כ-3.1%.


ה- EBITDA המנוטרלת ברבעון הראשון 2018 הסתכמה בסך של כ- 57 מיליון ש"ח בהשוואה לסך של כ- 61 מיליון ש"ח ברבעון הרביעי 2017, ירידה של כ- 6.6%. ה- EBITDA המנוטרלת ברבעון המקביל אשתקד, הסתכמה גם היא בסך של כ- 61 מיליון ש"ח.
הרווח הנקי ברבעון הראשון 2018 עמד על כ- 23 מיליון ש"ח בהשוואה לרווח נקי של כ- 25 מיליון ש"ח ברבעון רביעי 2017, ירידה של כ- 8%. הרווח הנקי ברבעון המקביל אשתקד, עמד על כ- 26 מיליון ש"ח בהשוואה, ירידה של 11.5%. ירידה זו מוסברת מקיטון בהכנסות תעודות הסל שקוזז בחלקו מעלייה בהכנסות פעילויות חבר הבורסה והברוקראז' המוסדי.


הוצאות שיווק, תפעול, הנהלה וכלליות והוצאות מימון בגין אשראי חוץ בנקאי הסתכמו ברבעון ראשון 2018 בסך של כ- 169 מיליון ש"ח לעומת כ- 170 מיליון ש"ח ברבעון רביעי 2017, ירידה של כ- 0.6%. ברבעון המקביל אשתקד, הסתכמו הוצאות אלה בסך של כ- 168 מיליון ש"ח, המהווים עליה בשיעור של כ- 0.5%.
פעילות חבר הבורסה והברוקראז' המוסדי ממשיכה בצמיחה אורגנית לצד השלמת עסקת רכישת פעילות שירותי המסחר בניירות הערך של בנק ירושלים. ההכנסות ברבעון ראשון 2018 עמדו על כ- 25 מיליון ש"ח לעומת כ- 22 מיליון ש"ח ברבעון רביעי 2017, גידול של 13.6%. בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, גדלו ההכנסות ב 31.6% עם סך של כ- 19 מיליון ש"ח.


פעילות קרנות הנאמנות ממשיכה להוביל את שוק קרנות הנאמנות עם נכסים בשווי של כ- 29.2 מיליארד ש"ח.
פעילות הגמל והפנסיה ממשיכה לבלוט לחיוב בתשואות ההשקעות. מיטב דש הינה קרן הפנסיה הגדולה מבין קרנות הפנסיה של בתי ההשקעות עם היקף נכסים של כ- 8.2 מיליארד ש"ח והיקף הפקדות שנתיות של כמיליארד וחצי ש"ח.


פעילות תכלית תעודות סל רושמת הכנסות בסך של כ- 21 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של 2018 בהשוואה להכנסות של כ- 26 מיליון ש"ח ברבעון הרביעי 2017. הקיטון נובע מגידול בהוצאות הגידור המטבעי (קוואנטו) וגידול במרווחי הריבית בפעילות המעקב אחר מדדי מניות חו"ל.
היקף הנכסים המנוהלים של מיטב דש השקעות בסוף הרבעון הרביעי 2017 עמד על כ- 129 מיליארד ש"ח, ירידה של כ-2.3% בהשוואה להיקף הנכסים בסוף רבעון רביעי 2017 אשר עמד על כ- 132 מיליארד ₪, הירידה מוסברת בקיטון בנכסי תעודות הסל.

אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש השקעות: "הירידה בהכנסות תעודות הסל נובעת ממגמה רוחבית בענף זה בשל תנאי שוק מאתגרים. מנגד, מגזר חבר הבורסה והברוקראז' המוסדי נמצאים במגמת צמיחה וזאת עוד לפני מלוא השפעת עסקת רכישת פעילות שירותי המסחר בניירות הערך מבנק ירושלים. בנוסף, אנו שמחים שמיטב דש מובילה בתשואות הגמל והפנסיה ומאמינים כי זה יתבטא גם בהכנסות של מגזר החיסכון ארוך-טווח בהמשך השנה".

אודות מיטב דש:
בית ההשקעות מיטב דש מנהל כ-129 מיליארד ש"ח בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הטרייד, ברוקראז' מוסדי, ביטוח, אשראי חוץ בנקאי, מכללה ללימודי שוק ההון ועוד. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ונשלטת על ידיBRM פיננסים ומר צבי סטפק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il