TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריינסוויי מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון של 2018


בריינסוויי
הכנסות שיא לרבעון של 3.6 מיליון דולר, תוך זינוק של 68% לעומת הרבעון הראשון אשתקד; שיא בהכנסות מהשכרת מערכות; צמצום ההפסד הנקי לכ-1 מיליון דולר
יעקב מיכלין, מנכ"ל בריינסוויי:
"אנו גאים מאוד בתוצאות המצוינות לרבעון הראשון של השנה, המדגישות את המשך הצמיחה מהכנסות מהשכרת מערכות. תזרים המזומנים ששימש לפעילות שוטפת קטן לכ-600 אלף דולר, תוך הגדלת פעילות המחקר והפיתוח. אנו מקווים גם כי אישור ה-FDA לסטימולטור החדש של החברה שהתקבל בתחילת מאי, יאיץ את הצמיחה בהכנסות"

בריינסוויי, חברה מובילה המפתחת טכנולוגיה פורצת דרך לטיפול בהפרעות מוחיות, פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2018 ומדווחת על המשך יישומו המוצלח של המודל העסקי תוך גידול עקבי בהכנסות מהשכרה. בריינסוויי מדווחת על זינוק של 68% בהכנסות בהשוואה לרבעון הראשון של 2017, ל-3.6 מיליון דולר.

בריינסוויי מדווחת על המשך הצמיחה והגדלת דמי שכירות המינימאליים בגין חוזי השכרה שנחתמו במהלך הרבעון הראשון בסכום של כ- 4 מליון דולר וכעת דמי השכירות הצפויים להתקבל ב-2018, נאמדים בכ-8.4 מיליון דולר וסך דמי השכירות המינימאליים מכלל החוזים המחייבים עליהם חתמה בריינסוויי עם לקוחותיה, מסתכמים, נכון לסוף הרבעון הראשון של 2018, בכ-25 מיליון דולר וזאת ללא התחשבות בדמי השימוש המשתנים תלויי השימוש.

ההכנסות ברבעון הראשון של 2018 עמדו על כ-3.6 מיליון דולר, זינוק של 68% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל ב-2017. הגידול בהכנסות ביחס לרבעון המקביל נובע מהגידול העקבי בהכנסות החברה מהשכרה אשר נאמדו ברבעון הראשון של 2018 בכ-2.1 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של כ-1.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון החולף הסתכם בכ-2.9 מיליון דולר, זינוק של 71% בהשוואה לרווח גולמי של 1.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2017. שיעור הרווחיות הגולמית ברבעון הראשון של 2018 גדל והגיע ל-81% מסך ההכנסות, בהשוואה לשיעור של 79% ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד התפעולי ברבעון הראשון של 2018 הסתכם בכ-1.4 מיליון דולר, בדומה להפסד התפעולי ברבעון המקביל אשתקד .

בשורה התחתונה, מדווחת בריינסוויי כי ההפסד הנקי הצטמצם לכ-1 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של כ-1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

קצב שריפת המזומן ברבעון שומר על יציבות - כ-1.1 מיליון דולר. תזרים המזומנים ששימש לפעילות שוטפת קטן לכ-600 אלף דולר בהשוואה לתזרים ששימש לפעילות שוטפת של כ-1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

סך המזומן בקופת החברה (כולל פקדונות) נאמד, נכון לסוף הרבעון הראשון של 2018, בכ-15.4 מיליון דולר.

נזכיר כי בתחילת חודש מאי השנה דיווחה בריינסוויי על קבלת אישור ה-FDA לשיווק בארה"ב של מערכת ה- Deep TMS עם הסטימולטור החדש שפותח על ידי החברה. להערכת החברה, הסטימולטור החדש יספק שדרוג משמעותי ליכולות המערכת של החברה ויסייע לחברה בהמשך צמיחת הכנסותיה.

יעקב מיכלין, מנכ"ל בריינסוויי, מסר: "אנו גאים מאוד בתוצאות המצוינות לרבעון הראשון של השנה. תזרים המזומנים ששימש לפעילות שוטפת קטן לכ-600 אלף דולר, תוך הגדלת פעילות המחקר והפיתוח. תכניות הפיתוח של החברה זכו גם לחיזוק ותמיכה של רשות החדשנות ולחברה אושר מענק השתתפות בשני הפרויקטים המרכזיים שלה בתקציב כולל של 3.8 מיליון שקל. בנוסף לצמיחה העקבית בארה"ב, בריינסוויי תמשיך לפעול על מנת להרחיב את פעילותה גם לשווקי יעד משמעותיים נוספים ותפעל למנף גם בהם את יתרונה הטכנולוגי והתחרותי".

מיכלין הוסיף כי "בנוסף להצלחת החברה בהגדלת ההכנסות מטיפול בדיכאון מז'ורי, אנו מקווים כי בקרוב נוכל לקבל את אישור ה-FDA לתחילת שיווק מערכת ה- DEEP TMSגם לטיפול בהפרעה טורדנית כפייתית (OCD). אישור ה-FDA לשיווק המערכת לטובת התוויה רפואית נוספת, לכשיתקבל, יפתח בפני החברה הזדמנויות צמיחה נוספות וזאת אף מעבר לצמיחה העקבית הקיימת".

אודות בריינסוויי:
בריינסוויי עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מערכת רפואית לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח. המערכת הרפואית אותה מפתחת ומייצרת החברה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך הנקראת Deep TMS, באמצעותה ניתן להגיע לאזור נרחב בעומק המוח ולייצר גירוי או דיכוי עצבי. מערכות החברה נמכרות ברחבי העולם ולהן אישור FDA ושיפוי רפואי אצל כ-95% מאוכלוסיית ארה"ב לטיפול בדכאון וכן אישור CE למגוון אינדיקציות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il