TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Lending Express השלימה סבב גיוס ראשון בהיקף של 2.7 מיליון דולר


Lending Express
לחברה הישראלית זירת מסחר דיגיטלית מבוססת בינה מלאכותית שמאפשרת לעסקים לקבל הלוואות תוך פחות מ-24 שעות

Lending Express, זירת מסחר דיגיטלית להלוואות לעסקים המבוססת בינה מלאכותית, מודיעה הבוקר כי השלימה סבב גיוס ראשון בהיקף של 2.7 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו iAngels ,Entrée Capital ומשקיעים נוספים. ההון שגויס ישמש להמשך פיתוח הפלטפורמה החדשנית, המקשרת בין עסקים הזקוקים להלוואות הון לבין גופים פיננסיים. זאת, בנוסף להרחבת פעילות החברה בארצות הברית ובאוסטרליה.

הטכנולוגיה של Lending Express מאתרת עבור עסקים קטנים ובינוניים הלוואות בתנאים הטובים ביותר עבורם. התהליך חינמי, דיגיטלי וידידותי למשתמש ומאפשר קבלת הלוואה תוך פחות מ-24 שעות. האלגוריתמים המבוססים בינה מלאכותית שפיתחה החברה, AlgoScore™ ו- MatchScore™, ממפים את מאפייני העסק, חוזים מהם סיכוייו לקבל הלוואה, ומתאימים לו את הגוף הפיננסי שבאמצעותו קיימת הסבירות הגבוהה ביותר לקבלת המימון.


במקביל, הגופים הפיננסיים זוכים בלקוחות איכותיים ונהנים משיפור ביחס ההמרה בין מספר הלקוחות המגיעים אליהם לבין אלו שלוקחים הלוואה בפועל. הן העסקים והן הגופים הפיננסיים יוצאים נשכרים מכך שאחוז ההלוואות המאושרות גדל פי חמש באמצעות הטכנולוגיה של Lending Express.

Lending Express פועלת בשיתוף פעולה עם יותר מ-25 מלווים וחברות FinTech מובילות ביניהן: LendingClub, Ondeck, Fundbox, BlueVine.

החברה, הוקמה בסוף שנת 2016, על ידי ארבעה יזמים סדרתיים, עדן עמירב המכהן כמנכ"ל החברה, לשעבר מייסד ומנכ"ל חברת הפרסום מייפל שנרכשה על ידי קבוצת WEB3. עירי עמירב, אמיר לייטרסדורף וגיא ציפורי שייסדו את StreamRail, שנרכשה על ידי ironSource ו-Visionize Ltd, שנרכשה על ידי AVG.

Lending Express החלה את פעילותה בשוק האוסטרלי, ולאחרונה פרצה לשוק האמריקאי. עד כה, הפלטפורמה עזרה לעסקים לקבל מימון בסך מצטבר של יותר מ-40 מיליון דולר, וצפויה לשלש את הפעילות שלה בארצות הברית ברבעון השני של 2018. לחברה משרדים בסן פרנסיסקו ותל אביב.

מנכ"ל ומייסד החברה עדן עמירב מסר "כשמדובר בהלוואה לעסק, זמן ופשטות התהליך הם פקטורים קריטיים, ולכן עסקים רבים מחפשים אלטרנטיבה למערכת הבנקאות המסורתית ומוצאים אותה בפלטפורמה שלנו. בשנים האחרונות קמו אלטרנטיבות רבות, אך עדיין הפתרונות המוצעים נותרו בסיסיים ולא מתוחכמים. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לעסקים לקבל הלוואה באמצעות טכנולוגיה חדשנית, תוך כדי הגדלת סיכוייהם לקבלת מימון באמצעות התאמתם למלווים האידיאלים, כל זאת ללא עלות".

אייל ליפשיץ, מנכ"ל חברת Bluevine המספקת אשראי לעסקים שאינם מצליחים לקבל אשראי מבנקים מסר "השירות אשר מציעה Lending Express הוא יעיל ושימושי. מטרת שתי החברות משותפת; שתיהן נועדו לספק לעסקים קטנים גישה למימון שלו הן זקוקות באופן מהיר ופשוט. Lending Express מסייעת לנו בכך שהחברה דואגת להתאים לנו, כגוף מלווה, את העסק התואם ביותר לדרישותינו ומספקת את כל הנתונים הדרושים לנו לצורך מתן ההלוואה".

מור אסיה, ממייסדות iAngels מסרה "אנו גאים להוביל את סבב הגיוס הראשון של Lending Express, לאחר שהפכו להיות האלטרנטיבה הדיגיטלית המובילה לבנקאות המסורתית באוסטרליה תוך חודשים ספורים. כאשר בוחנים את האלטרנטיבות , ברור כי גישה חדשנית זו היא העתיד. אנו נרגשים מההזדמנות לקחת חלק בקידום הבשורה הבאה בעולם ההלוואות הדיגיטליות, ומאמינים כי Lending Express תהפוך למובילה בזירה זו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il