TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה בע"מ ממשיכה במגמת הצמיחה


אלקטרה
ההכנסות ברבעון הראשון 2018 עלו בכ-10% לכ-1.54 מיליארד שקל, הרווח הנקי ברבעון טיפס בכ-21.7% לכ-43.4 מיליון שקל

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ:
"בעזרתנו ישראל תהיה סמארט טכנולוג'י ניישן גם בעולם השירותים לבניינים ותשתיות"

"קהילת השירות של אלקטרה, בשילוב המשך ההתרחבות בישראל ובחו"ל, יניבו לנו פירות משמעותיים בשנים הקרובות"

ההכנסות ברבעון הראשון 2018 עלו בכ-10% לכ-1.54 מיליארד שקל

הרווח הנקי ברבעון טיפס בכ-21.7% לכ-43.4 מיליון שקל

הרווח הגולמי ברבעון עלה בכ-22% לכ-121 מיליון שקל

צבר העבודות של הקבוצה הסתכם בכ-10.34 מיליארד שקל

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ: "אלקטרה פתחה את שנת 2018 עם עליה משמעותית בקצב הפעילות, הודות לפיתוח מאסיבי של פרויקטים רחבי היקף בישראל ובאירופה. אנו מעריכים, כי ההתרחבות בישראל ובחו"ל תניב לנו פירות משמעותיים גם בשנים הבאות".


בנוסף, אלקטרה הקימה קהילה של אלפי אנשי שירות, שמאפשרים כיום לקבוצה לספק מענה מהיר ויעיל לצרכים שוטפים של לקוחותיה במגוון רחב של תחומים, והדבר ללא ספק יהווה את אחד ממנועי הצמיחה של אלקטרה בשנים הקרובות. כמו-כן, במהלך הרבעון הראשון המשכנו להעמיק את פעילותנו בשוק הייזום למגורים, בו אלקטרה הופכת לשחקנית מרכזית, באופן התואם את האסטרטגיה העסקית הכוללת שלה. כפי שציינו בעבר, ההתרחבות הגלובלית לצד הצמיחה בענף ההייטק העלו משמעותית את הביקוש למכלול השירותים שמעניקה הקבוצה. כתוצאה מכך, צירפנו לקהל לקוחותינו חברות גלובליות בינלאומיות – כדוגמת אמזון, אפל, מרצדס, אאודי - לצד חברות הייטק מובילות שמשתמשים בפתרונותיה של אלקטרה בתחום שירותי הניהול והאחזקה".
קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, מסכמת את הרבעון הראשון לשנת 2018.

הכנסות הקבוצה עלו ברבעון הראשון לשנת 2018 בכ-10% לכ-1.54 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.40 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול בהכנסות בתקופת הדוח מתייחס למגזר פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום ומגזר זכיינות.

צבר העבודות של אלקטרה נכון ל-31 במרץ 2018, הסתכם בכ-10.34 מיליארד שקל.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון לשנת 2018 עלה בכ-22% לכ-121 מיליון שקל, בהשוואה לכ-99 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול ברווח מתייחס למגזר פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל, למגזר שירות ואחזקה ולמגזר פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום.

החברה סיימה את הרבעון הראשון לשנת 2018 עם גידול של כ-21.7% ברווח הנקי לכ-43.4 מיליון שקל (מתוכו כ-36.9 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות), בהשוואה לכ-35.6 מיליון שקל (מתוכם כ-32.4 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות) ברבעון המקביל אשתקד.

מבחינת החלוקה למגזרים נרשמה במגזר פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל צמיחה של כ-3% בהכנסות הרבעון הראשון לשנת 2018 לכ-972 מיליון שקל, בהשוואה לכ-947 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי במגזר טיפס ברבעון בכ-40% לכ-38 מיליון שקל, בהשוואה לכ-27 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מהתקדמות בביצוע פרויקטים משמעותיים בתחום קבלנות ראשית לתשתיות ובתחום התקנת מערכות אלקטרו-מכאניות.

במגזר פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל, רשמה הקבוצה ברבעון הראשון לשנת 2018 עליה של כ-58% בהכנסות לכ-96 מיליון שקל, בהשוואה לכ-61 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מגידול בפעילות הקבוצה באירופה. הרווח התפעולי במגזר זה הסתכם בכ-4 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

במגזר שירות ואחזקה נרשמה ברבעון הראשון של שנת 2018 עליה של כ-4% בהכנסות לכ-421 מיליון שקל, בהשוואה לכ-405 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי במגזר זה גדל ברבעון בכ-9% לכ-41 מיליון שקל, בהשוואה לכ-38 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בתוצאות של מגזר זה נובע בעיקר מתוצאות חברות שאוחדו לראשונה, שלא נכללו ברבעון המקביל אשתקד.

במגזר פיתוח והקמה של נדל"ן ביזום עלו ההכנסות ברבעון הראשון לשנת 2018 בשיעור חד לכ-84 מיליון שקל, בהשוואה לכ-17 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נובע מגידול בהיקפי הפרויקטים שמבצעת הקבוצה בתחום היזמות למגורים, בהתאם לקצב ההתקדמות. הרווח התפעולי במגזר זה טיפס בכ-97% ברבעון לכ-10 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי של כ-5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול ברווח נובע מגידול בהיקפי הפרויקטים שמבצעת הקבוצה בתחום היזמות למגורים.

במגזר הזכיינות רשמה החברה ברבעון הראשון לשנת 2018 גידול בשיעור חד בהכנסות לכ-30 מיליון שקל, בהשוואה לכ-3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול בהכנסות נבע מהכרה בהכנסות בפרויקט לייזום, הקמה ותפעול קמפוס אלקטרה באוניברסיטת בר אילן, החל ממועד הסגירה הפיננסית ולאורך תקופת ההקמה. החברה רשמה ברבעון הפסד תפעולי במגזר זה של כ-3 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד. עיקר ההפסד ברבעון נובע מעלויות הגשת מכרזים.

ממאזן החברה, נכון ל-31 במרץ 2018, עולה כי סך אמצעיה הנזילים של הקבוצה (מזומנים ושווי מזומנים וניירות ערך סחירים) הסתכמו בכ-511 מיליון שקל.

ההון העצמי של החברה, נכון ל-31 במרץ 2018, הסתכם בכ-976 מיליון שקל, מתוכו כ-949 מיליון שקל הון המיוחס לבעלי המניות.

אירועים נוספים בתקופת הדוח ולאחריה:
בפברואר 2018 חתמה החברה באמצעות חברת-הבת אלקטרה FM (Facility Management) על הסכם עם בנק הפועלים לתקופה של 5 שנים, ובהיקף כספי המוערך בכ-60 מיליון שקל לשנה. במסגרת ההסכם מאוגדים מרבית שירותי האחזקה, הניקיון והאבטחה של הבנק תחת ממשק משופר ויעיל, ותוך יצירה משמעותית של חיסכון עבור הבנק.


בינואר 2018 השלימה החברה את רכישת חברת מכלול פתרונות העוסקת במתן שירותיFM ומתמחה במגזר לקוחות High End. הרכישה התבצעה לאור הביקוש לשירותי פרימיום בחברות הייטק, פרמצבטיקה וחברות גלובליות שפונות לשוק הישראלי.

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, נחשבת לאחת הקבוצות הקבלניות המובילות בישראל. הקבוצה פועלת כיום, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, בחמישה מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל; פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל; שירות ואחזקה; פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום, ומגזר הזכיינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il