TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כ-1,200 עובדי חברת נטו מלינדה השלימו את מהלך התאגדותם בהסתדרות


לוגו הסתדרות
ועד הפעולה: "שמחים על ההתגייסות הגדולה, מצפים מההנהלה לשבת עמנו בהקדם למו"מ למען הצלחת החברה והעובדים כאחד"
למרות התנגדות עזה וקיצונית מצד ההנהלה, למעלה משליש מתוך עובדי חברת המזון שבבעלות דודי ועדי עזרא הצטרפו להסתדרות והשיגו את הרוב הדרוש להפיכתה לארגון היציג *** ועד הפעולה: "שמחים על ההתגייסות הגדולה, מצפים מההנהלה לשבת עמנו בהקדם למו"מ למען הצלחת החברה והעובדים כאחד"

כ-1,200 עובדי חברת נטו מלינדה מקבוצת נטו אחזקות השלימו את מהלך התאגדותם בהסתדרות, לאחר שלמעלה משליש מהם, כנדרש בחוק, חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון. יצוין כי מהלך ההתארגנות הושלם למרות התנגדות עזה וקיצונית מצד ההנהלה אשר עומדת לכאורה בניגוד לדין, ובשל כך ההתאגדות מלווה על ידי בית הדין לעבודה.

עובדי חברת נטו מלינדה, הממוקמת בקריית מלאכי, עוסקים בייבוא, שחיטה והפצת בשר לרשתות השיווק השונות ברחבי הארץ. בעלי החברה הם דודי עזרא ובנו עדי עזרא. ההתאגדות קרמה עור וגידים לאור רצונם של העובדים לשפר את תנאי העסקתם ולחזק את ביטחונם התעסוקתי.

במכתב ששלח היום מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים עמיחי סטינגר, למנכ"ל קבוצת נטו עמי גולדין, קרא לו סטינגר להכיר ברצונם של העובדים ולתאם בהקדם האפשרי פגישת היכרות עם נציגות העובדים, וזאת לקראת פתיחה במו"מ לכריתת הסכם קיבוצי אשר יסדיר את תנאי ההעסקה בחברה.

התאגדות עובדי חברת נטו מלינדה לוותה על ידי ההסתדרות במרחב אשדוד בראשות חיים שייב, רכזי ההתאגדויות מהאגף להתאגדות עובדים טל בורשטיין ואודליה מעודה וכן יו"ר סניף קריית מלאכי במרחב אשדוד בבר אזולאי ומזכיר האיגוד המקצועי מהמרחב דיוויד פרטיאלי.

מוועד הפעולה של עובדי נטו מלינדה נמסר: "אנחנו מברכים על ההתגייסות הגדולה של העובדים למהלך ההתארגנות ומצפים מההנהלה לשבת עמנו בהקדם למו"מ פורה ומהיר למען הצלחת החברה והעובדים כאחד".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il