TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביג פנדה משיקה יכולות חדשות בפלטפורמת הדגל של התפעול הדיגיטלי האוטונומי שלה


ביג פנדה
לקוחות מחשוב ארגוני מממשים תשואות מהירות מ-Open Box Machine LearningTM ו-Unified Analytics של ביג פנדה

חברת ביג פנדה, הספקית של פתרון התפעול הדיגיטלי האוטונומי הראשון, הציגה היום יכולות חדשות בפלטפורמת הענן שלה לתפעול מחשוב, כולל שני רכיבי מוצר חשובים. הראשון: ביג פנדה מציגה באופן ייחודי את Open Box Machine LearningTM, רכיב ליבה של הפלטפורמה שלה שמציע שקיפות, אמון ובקרה ללא מתחרים ללקוחות מחשוב ארגוני. השני: המוצר החדש Unified Analytics של ביג פנדה מספק תובנות עמוקות על המצב והביצועים בזמן אמת של תפעול המחשוב. פלטפורמת התפעול הדיגיטלי האוטונומי של ביג פנדה עוזרת לארגונים גדולים גלובליים לצמצם עלויות תפעוליות, לשפר את זמינות השירותים ולהפחית את סיכוני המחשוב שקשורים בשינוי הדיגיטלי.


Open Box Machine Learning של ביג פנדה מספק שקיפות, אמון ובקרה
ביג פנדה הוא פתרון למידת המכונה היחיד של ניהול אירועים אוטונומי שכולל גישה "פתוחה". Open Box משמעו שמשתמשי תפעול המחשוב יכולים לדמיין ולהבין את הלוגיקה של למידת המכונה שמפעילה את תהליכי האוטומציה החכמה. בנוסף, המשתמשים יכולים לשלוט ולהתאים אישית את לוגיקת האוטומציה שלה על ידי הוספת הידע המצבי, ההיסטורי והעסקי שייחודי לארגון שלהם. זאת בניגוד גמור ללמידת מכונה "סגורה" - שבה הלוגיקה מאוד מעורפלת, וזה מקשה על המשתמשים להבין, לשנות ואפילו לבטוח בתוצאות.
Open Box Machine Learning מתבסס על טכנולוגיית למידת המכונה המוכחת של ביג פנדה, שכבר נמצאת בפרודקשן בכמה מהארגונים הגדולים ביותר בעולם.


היכולות החדשות שלו כוללות הצעה אוטומטית של דגמים, שבה מנוע למידת המכונה מזהה אוטונומית דגמים נסתרים בנתונים שונים לגמרי ומציג למשתמשי קצה לוגיקת אוטומציה קשורה לצפייה, עריכה, בדיקה והתקנה לתוך הפרודקשן. גישת Open Box של ביג פנדה משתמשת במגוון של טכניקות ממדעי הנתונים כולל למידה לא מפוקחת, ניתוח אשכולות, היוריסטיקות תחומים ומידול נושאים. הלקוחות מימשו הפחתה דרמטית ברעש של התראות מחשוב עד 95 אחוז וזמן לערך מהיר בתוך ימים מההתקנה.


"למידת מכונה יכולה לשפר משמעתית את התפעול בארגוני מחשוב שנאבקים בעומס יתר של נתונים והתראות", אמרה ננסי גורינג, אנליסטית בכירה ב-451 Research. "אבל רבים חוששים לאמץ אותה כי הם חושבים שהם צריכים לוותר על השליטה, אין להם את המיומנויות הדרושות או אין להם את התובנה לאמץ באופן נוח כלים שמשתמשים בלמידת מכונה. ספקים כמו ביג פנדה שנותנים מענה לחששות האלה ישרתו באופן הטוב ביותר את צורכי הארגונים".


Unified Analytics של ביג פנדה מספק תובנות עמוקות בתפעול מחשוב
שלא כמו פתרונות דיווח ובינה עסקית ארגוניים למטרות כלליות, Unified Analytics של ביג פנדה נבנה באופן ייעודי לתפעול מחשוב. הוא מספק תובנות עמוקות לביצועים בזמן אמת והיסטוריים של שירותי, יישומי, תשתיות ואנשי מחשוב. כל המשתמשים, ביניהם מנהלי מחשוב, מנהלי NOC, ארכיטקטים של כלים, מפעילים ומהנדסים נהנים מדשבורדים ודוחות מיידיים, מוכנים לשימוש שהם אינטואיטיביים ועם תובנות.


Unified Analytics של ביג פנדה מספק מטריקות של מדדי ביצוע עיקריים (KPIs) שהם תקני תעשייה כגון זמן ממוצע לפתרון, ציות להסכמי רמת שירות, שיעורי פתרון לפי רמת/ דרג המפעיל, ותובנות רלבנטיות אחרות באמצעות פרמטרים אנליטיים שניתנים להתאמה אישית. המשתמשים גם יכולים בקלות לזהות ולתקן נקודות בעייתיות בשירותים, זרימות עבודה לא יעילות ובעיות חוזרות שמשפיעות על הלקוחות באופן ישיר. Unified Analytics מתחיל לספק ערך מייד, כי הארגונים יכולים לעקוב אחרי ה-KPI שלהם מייד אחרי ההתקנה, להתאים אותם להשפעה על העסק ולתעדף שיפורים תפעוליים בתחומים הכי קריטיים שלהם.
"באמצעות הפלטפורמה ביג פנדה, אנחנו מבצעים ניהול אירועים באופן אוטונומי", אומר סמואל פריירה, מנהל השילוב הטכני, Endurance International Group. "באמצעות Unified Analytics, אנחנו מקבלים החלטות מושכלות ומשכנעות בכל הארגון כדי להימנע מבעיות עתידיות ולשפר את הביצועים הכוללים".


אודות תפעול דיגיטלי אוטונומי (ADO)
תפעול דיגיטלי אוטונומי הוא קטגוריה חדשה של תוכנת מחשוב ארגוני שנבנתה באופן ייעודי לניהול של תפעול מחשוב. ADO מציג את הרעיון של רמה אפס (LØ), שכבת תוכנה אוטונומית מבוססת למידת מכונה שפועלת כמענה ראשוני דיגיטלי לאירועי מחשוב. LØ מזהה אוטונומית אירועים וקובעת סדרי עדיפות, מתקנת אותם כשאפשר, ומפנה לאנשי רמה 1, 2, 3 המתאימים כשהיא לא יכולה. ADO התפתח משום שהדור הקודם של פתרונות אוטומציית מחשוב, על בסיס גישות ידניות מוכוונות כללים, התברר כלא מספיק בטיפול בגודל ובמורכבות של סביבות המחשוב המודרניות.


"הלקוחות הארגוניים של ביג פנדה מממשים זמן לערך מהיר מההשקעה שלהם בכך שהם מתחילים לפעול מהר - תוך שבועות בלבד", מסביר פיטר שגרין, סגן נשיא לשיווק מוצרים בביג פנדה. "הפלטפורמה שבענן שלנו משתלבת בקלות בסביבה שלהם ומנצלת יכולות ייחודיות כמו Open Box Machine Learning ו-Unified Analytics. אלה עוזרים להפחית את הזמן והעלויות של ההתקנה ומעלים את התשואה על ההון של הלקוחות. תפעול דיגיטלי אוטונומי מאפשר לארגוני מחשוב ארגוני גדולים ומורכבים להאיץ את יוזמות השינוי הדיגיטלי שלהם".


אודות חברת ביג פנדה
חברת ביג פנדה מאפשרת לארגונים גדולים לבצע באופן חכם אוטומציה ומדרוג בתפעול שירותים כדי לעמוד בדרישות המורכבות של השינוי הדיגיטלי. החברה היא הספקית הראשונה של פלטפורמת תפעול דיגיטלי אוטונומי שמבצעת אוטומציה חכמה של ניהול אירועי מחשוב. לקוחות כגון אינטל, Workday, Turner Broadcasting, מייסי'ס וסיסקו מסתמכים על ביג פנדה כדי שתצמצם עלויות תפעוליות, תשפר את זמינות השירותים ותפחית את סיכוני המחשוב. הפלטפורמה של ביג פנדה מספקת זמן לערך טוב יותר על ידי קישור בין נתונים תפעולים, אוטומציה של מחזור החיים של ניהול האירועים וייעול תהליכים ידניים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.bigpanda.io.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il