TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אליוט מקדמת בברכה את השינוי היסודי במימשל של בזק


אליוט
מציינת את אי התלות והניסיון של מועצת המנהלים המחודשת, מציעה רכישה חוזרת של מניות כדי לתמוך בערך לבעלי המניות

("אליוט"), שמייעצת לקרנות שביחד מהוות את אחת מהקבוצות הגדולות ביותר של בעלי מניות בבזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ ("בזק" או "החברה"), שלחה היום מכתב ליו"ר מועצת המנהלים של בזק שמונה לאחרונה, שלמה רודב, שבו היא מביעה את דעותיה על השינוי במימשל של בזק ומציעה שהחברה תשקול תוכנית של רכישה חוזרת של מניות.


המכתב של אליוט מדגיש את המימשל התאגידי הגרוע שנמשך בחברה במשך כמה שנים, הוביל לחקירה של הרשות לניירות ערך, וכמה חברים במועצת המנהלים ומנהלים הושמו במעצר בית והורחקו מהחברה. מועצת המנהלים המחודשת של החברה, ששיאה היה הבחירה בשבוע שעבר של היו"ר רודב, מביאה אי תלות וניסיון שמאוד נחוצים.


עכשיו אחרי שנעשה השינוי היסודי במימשל שהיה צריך להיעשות מזמן, אליוט ממליצה שיינקטו הפעולות הבאות ללא שיהוי נוסף: (1) מינוי מנכ"ל חדש, (2) בניית דיאלוג בונה עם הרגולטורים, (3) פיתוח אסטרטגיה חדשה ועקבית לעסק שמאזנת בין צמיחה והגברת היעילות, (4) בחינה מחודשת של מדיניות החלוקות לבעלי המניות, לבקש מייד אישור לרכישה חוזרת של מניות ולשקול הפעלת תוכנית לרכישה חוזרת בזמן המתאים, (5) ניהול מעורבות חזקה בישראל ובחו"ל עם בעלי המניות, ולהעביר באופן ברור מידע על תוכנית ליצירת ערך.


המכתב של אליוט הוא האחרון בסדרה של תקשורות עם החברה בשנה האחרונה, ובא בעקבות שיחות שנערכו לאחרונה עם היו"ר רודב וחברים אחרים במועצת המנהלים של בזק.


אודות אליוט
Elliott Management Corporation מנהלת שתי קרנות מרובות אסטרטגיות שביחד יש להן נכסים מנוהלים של יותר מ-35 מיליארד דולר. קרן הדגל שלה, Elliott Associates, L.P., הוקמה ב-1977, והיא אחת הקרנות הוותיקות ביותר מסוגה בניהול רציף. המשקיעים בקרנות של אליוט כוללים תוכניות פנסיה, קרנות עושר ממשלתיות, הקדשים, קרנות, קרנות של קרנות ועובדים של החברה. Elliott Advisors (UK) Limited היא חברה מסונפת של Elliott Management Corporation.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il