TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צוותי שיפור של רשות המסים זכו במקומות השניים וכן בציון לשבח בתחרות הארצית של האגודה הישראלית לצוותי שיפור


רשות המיסים
בית מכס אשדוד זכה במקום השני בשל הצעתו לשיפור תהליכי איתור, בידוק ושחרור רכבי יבוא של הרשות הפלסטינית
שלושה צוותים ממינהל המכס ברשות המסים זכו בתחרות הארצית השנתית ה- 26 של האגודה הישראלית לצוותי שיפור ע"ש יהודה ארד ז"ל, שנערכה ביום חמישי האחרון במכללת אחוה . בית מכס אשדוד זכה במקום השני בשל הצעתו לשיפור תהליכי איתור, בידוק ושחרור רכבי יבוא של הרשות הפלסטינית. בית מכס נתב"ג זכה, אף הוא במקום שני בתחרות בשל הצעתו לשיפור הליך הפיקוח על יהלומים במכס נתב"ג, וציון לשבח ניתן לבית מכס מעברי הגבול היבשתיים-מעבר קונטרה, בשל הצעתו להידוק הפיקוח, השליטה והמעקב אחר הקנטינות הפטורות ממס במחנה זיוונית ברמת הגולן. במעמד זה העניקה האגודה הישראלית לצוותי שיפור תואר עמית של כבוד לגב' מיכל עמית- מנהלת תחום בכירה איכות ומצויינות, לאות הערכה עמוקה על כך שהציבה את חזון השיתוף הפעולה הצוותי בראש מעייניה והקדישה עצמה לשליחות אתגרית זו. על מקצוענות , התמדה ועל קידום מערך צוותי השיפור ועל מנהיגות איכותית בהובלת צוותי השיפור ברשות המסים.

בית מכס נתב"ג, כאמור, זכה במקום שני תחרות בשל הצעתו לשיפור הליך הפיקוח על יהלומים במכס נתב"ג . על פי פקודת המכס תהליכי יבוא ויצוא והסדרתם הם בסמכות המכס. הרשות המוסמכת לרישוי בסחר ביהלומים היא המפקח על היהלומים, לפיכך מתבקש לכלול את תהליכי היבוא והיצוא של יהלומים בתוך מערכות המכס המשקפות את היבוא והיצוא של מדינת ישראל. בשיטה שפיתחו במכס נתב"ג, מנוהל ההליך תוך שיתוף פעולה ואיזון בין הצרכים של הרשויות המוסמכות לתהליכי הסחר. בנוסף, קיצרה השיטה באופן משמעותי את הזמינות לבדיקות, דבר שצמצם את ימי האחסנה של היבואנים והקל עליהם.

בית מכס אשדוד שזכה אף הוא במקום השני בשל הצעתו לשיפור תהליכי איתור, בידוק ושחרור רכבי יבוא של הרשות הפלסטינית. לאור הקשיים שנוצרו בתפעול אופטימלי של איתור הרכבים של הרשות הפלסטינית בתוך נמל אשדוד, בידוק ושחרור רכבי יבוא לרשות הפלסטינאית, החליט הצוות להמליץ על הכנסת טכנולוגיית G.P.S לאיתור רכבים בנמל, המלצה זאת הקטינה זמן האיתור ממספר ימים לאיתור מידי ואת הפחתת ימי אחסנה מ- 90 ימים ל-3 ימים.

בנוסף, הצוות ייעל ופישט את תהליך הבדיקה הביטחונית על ידי הצבת עמדת פיענוח בחדר המכונאים , תוך חסכון בגיוס כח אדם ייעודי, אבחון מדויק של רכבים לבדיקה, ע"י הערכת סיכונים והפחתה בכמות הרכבים הנבדקים, פעולות שהביאו לחיסכון של כמיליון ₪ בשנה.

צוות של בית מכס מעברי גבול יבשתיים – מעבר קונטרה זכה בציון לשבח בשל הצעתו להידוק הפיקוח, השליטה והמעקב אחר הקנטינות הפטורות ממס במחנה זיוונית ברמת הגולן.

האגודה הישראלית לצוותי שיפור מקדמת ומעודדת פעילות של צוותי שיפור ומטרת התחרות לתת ביטוי למצוינות האנושית בארגונים. בתחרות משתתפים צוותים הן מהמגזר הציבורי והן מהמגזר העסקי.

ערן יעקב , מנהל רשות המסים ציין כי הזכייה של הצוותים מעידה על המחויבות העמוקה של הרשות לעידוד איכות ומצוינות בארגון, כחלק משגרת העשייה ברשות וכמנוף להישגים. יעקב הודה לצוותים על הכבוד שהנחילו לרשות בעשייה ובזכייה.

אבי ארדיטי, ראש מינהל המכס הדגיש כי זו הפעם השנייה בה זוכים צוותי המכס במרבית הפרסים האפשריים בתחרות הארצית, דבר המעיד על המחויבות הרבה של מינהל המכס למצוינות ולשיפור תהליכים יום יום שעה שעה. על כך, אמר ארדיטי, ראויים לציון כל העובדים שנטלו ונוטלים חלק בשינוי החשוב שעובר הארגון. מערכת שער עולמי עלתה לאחרונה תעניק ללא ספק, כלים נוספים לשיפור התהליכים ולהטמעת המצוינות בארגון.

בסיום התחרות ציין משה קליימן, יו"ר האגודה הישראלית לצוותי שיפור כי מינהל המכס ברשות המסים ממשיך את המסורת בזכייה בתחרויות של האגודה ו "שוב ראינו את רשות המסים באה ומציגה עבודות ברמה בינלאומית המוסיפה כבוד כדול לרשות , ישר כוח לכל המנהלים והצוותים בבתי המכס " .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il