TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תחנת הכוח AP1000® של ווסטינגהאוז תטעין דלק


ווסטינגהאוז
אבן דרך שהיא נקודת ציון לטכנולוגיה של ווסטינגהאוז

Westinghouse Electric Company, החברה הסינית הממלכתית לטכנולוגיות של אנרגיה גרעינית (SNPTC) וחברת האנרגיה הגרעינית של סנמן בע"מ (SMNPC) של CNNC הודיעו היום שהיחידה הראשונה בעולם של תחנת כוח גרעינית AP1000 שנמצאת בסנמן, מחוז ז'ג'יאנג, סין, קיבלה את ההיתר להטענת דלק ממינהל הבטיחות הגרעינית הלאומי של סין (NNSA) והתחילה את הטענת הדלק הראשונה.


"היום הגענו לאבן דרך כבירה עבור ווסינגהאוז וטכנולוגיית תחנות הכוח שלנו AP1000", אמר חוזה אמטריו גוטיירז, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של ווסטינגהאוז. "זה הצעד החשוב הבא במסירת תחנת הכוח AP1000 הראשונה בעולם ללקוחה שלנו והדגמת היתרונות של טכנולוגיית הבטיחות הפסיבית המתקדמת שלנו לעולם".


יחידה 1 בסנמן השלימה בהצלחה את כל הבדיקות התפקודיות הנחוצות וגם ביקורות טכניות, בטיחות ורגולציה סינית. אחרי תהליך הטענת הדלק יגיעו קריטיות ראשונית, סנכרון ראשוני לרשת החשמל ובדיקות עליית הספק שמרניות שלב אחרי שלב, עד שכל הבדיקות יושלמו בהצלחה ובביטחה ב-100% הספק.
" אבן הדרך החשובה הזאת בפרויקט מציינת את תחילתה של תוכנית ההכנסה לשימוש הסופית של יחידה 1 בסנמן", אמר דייוויד דרהם, סגן נשיא בכיר, עסקי פרויקטים חדשים של ווסטינגהאוז. "אני בטוח שהצוותים שלנו ימשיכו לפעול ברמות הגבוהות ביותר - בסנמן וגם בפרויקטים בהאיאנג ווגטל ובתמיכה השוטפת שלנו בצי שפועל בכל העולם".


בהתייחסו לשותפות של ווסטינגהאוז עם ממשלת סין וספקים כתורמים חשובים להספקה המוצלחת של אנרגיה נקייה, גאבין ליו, נשיא - אזור אסיה אמר: "ווסטינגהאוז גאה להיות שותפה בתוכנית האנרגיה הגרעינית הצופה פני עתיד של סין, פעילות שתספק חשמל ששומר על אוויר נקי כדי להניע את כלכלת סין. באמצעות העברת טכנולוגיות, לוקליזציה ופיתוח תשתיות, ווסטינגהאוז ממשיכה לשתף פעולה עם שותפינו הסינים ולתמוך בפיתוחה של תעשיית האנרגיה הגרעינית של סין".
ב-2007 ווסטינגהאוז זכתה במכרז על פרויקטי האנרגיה הגרעינית דור III+ של סין לבניית שתי יחידות של כורי AP1000 בסנמן, מחוז ז'ג'יאנג, ושתי יחידות בהאיאנג, מחוז שנדונג. לחברה יש שתי יחידות נוספות שנמצאות עכשיו בבנייה במפעל לייצור חשמל ווגטל ליד וויינסבורו, ג'ורג'יה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il