TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

JDS Development Group מבטיחה מימון בנייה של 137 מיליון דולר מ-Madison Realty Capital עבור הקונדו הייחודי במיאמי ביץ' Monad Terrace


JDS Development Group
Madison Realty Capital מניו יורק מספקת מימון סופי עבור היצירה הבנויה הראשונה במיאמי של זוכה פרץ פריצקר ז'אן נובל

Madison Realty Capital מניו יורק נתנה הלוואת בנייה של 137 מיליון דולר לחברה הניו יורקית JDS Development Group עבור Monad Terrace. העסקה מצביעה על אמון בצוות הפיתוח, בתוצר של תכנון העילית של האדריכל זוכה פרץ פריצקר ז'אן נובל ובקיימות והמלאי המאוד מוגבל של פרויקטים חדשים בסאות ביץ'. הסכום יממן במלואו את הפרויקט, שכולל 59 יחידות מגורים שפונות לים ותוכננו אינדיבידואלית.


"זהו מקבץ ייחודי של קרקע בתוך מובלעת מגורים מובחרת שפונה לים בסאות ביץ', מיאמי ואנחנו נרגשים לסגור עוד עסקה עם מפתח נכבד כמו מייקל סטרן", אמר ג'וש זיגן, מייסד שותף ומנהל כללי של MRC. "בנוסף, אין למעשה שום פרויקט פיתוח חדש שעולה מהקרקע בסאות ביץ' כעת, לכן הצענו פתרון פיננסי שמותאם לצרכים של JDS לאור ההכרה שלנו את השוק. זאת הייתה הזדמנות מיוחדת לתמוך בצוות מעולה באחד משוקי הנדלן האטרקטיביים ביותר".


"הבטחת ההלוואה הזאת מפגינה את החוזק של הפרויקט, את האטרקטיביות של השוק במיאמי ביץ' ואת הביקוש הכולל לדיור יוקרתי במיאמי", אמר מייקל סטרן, מייסד ושותף מנהל של JDS Development. "Monad Terrace משמש כציון דרך לפרויקט חדשני שהושקעה בו מחשבה והוא גם יפה ויש לו זהות אדריכלית חזקה. אין שום דבר דומה לתוצר הזה במיאמי ביץ', ואת זאת זיהה הצוות של MRC. היה תענוג לעבוד איתם על ההלוואה, הביצוע שלהם היה מהיר ומקצועי".


כהוכחה נוספת, המכירות ב-Monad Terrace הן בממוצע כמעט $2,000 P/PSF, ויחידת פנטהאוז נתונה לחוזה תמורת $2,700 לרגל, שיא של השכונה.
"יש כבר תנופת מכירות, ואנחנו מצפים שהיא תימשך במסלול עולה קבוע עד שכל היחידות יימכרו", אמר ג'יי פיליפ פרקר, מנכ"ל Douglas Elliman Florida.


Monad Terrace מציע יחידות מגורים עם בין שניים לחמישה חדרי שינה עם שטח פנימי של 1,453 עד 5,350 רגל רבוע. הקונים זכאים לציוד ומתקנים מפוארים כולל גישת מעלית פרטית, מטבחים ושירותים מותאמים אישית על ידי ז'אן נובל ומרפסות חיצוניות רחבות ידיים. הבניין מציע חוויית מגורים בפנים- בחוץ אמיתית, כולל גני טיפוס ובריכות השתקפות שמשלימים את הנוף מהנכס אל הלגונה המרכזית והים.
ההיבט שהוא אולי הכי בולט הוא האופן שבו הפרויקט ממזג אחריות סביבתית עם תכונות חוסן אקלימי חדשניות לתוך האדריכלות, החל בהגבהת הבניין ב-11.5 רגל, הרבה מעבר לתקנים של מיאמי ביץ'.
הבנייה בעיצומה, והיסודות כמעט הושלמו. המגדל צפוי להפוך לאנכי באביב 2018 וההערכה היא שיושלם בסתיו 2019. הפרויקט תוכנן בשיתוף פעולה עם Kobi Karp Architecture and Interior Design, Inc. ממיאמי.


JDS יוצגה על ידי דגלס ב. היטנר, אריק ניגארד ואלברט ג'. דלגדו מ-Kasowitz Benson Torres LLP. Madison Realty Capital יוצגה על ידי ג'רולד ב. פיורסטין מ-Kriss & Feuerstein LLP. המימון בוצע על ידי צוות של JLL בראשות ארון אפל.
המכירות והשיווק של Monad Terrace מנוהלים בלעדית על ידי Douglas Elliman Development Marketing.
למידע נוסף, בקרו באתר monadterrace.miami או בקרו בגלריית המכירות בכתובת 1400 Alton Road, Miami Beach.


אודות Madison Realty Capital (MRC)
MRC היא חברה להשקעות בנדלן מניו יורק שמבצעת השקעות במניות ואג"ח נדלן בשוק הביניים. MRC, שהוקמה ב-2004, השקיעה בערך 7 מיליארד דולר בעסקאות במגזרי הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות.


אודות JDS Development Group
JDS Development Group היא חברה שמפתחת, בונה ורוכשת נדלן, שמעלה את הרף של פרויקטי מגורים, אירוח ושימוש מעורב בעיר ניו יורק ובמיאמי. ל-JDS יש נכסים עם יותר מתשעה מיליון רגל רבוע בשלבי פיתוח שונים, כולל מגדל ווקר ומגדל סטלה שוברי השיאים, בניין אמריקן קופר, רחוב 57 מערב מספר 111 ופיצרוי. המטרה של JDS היא להגדיר מחדש את המשמעות של להיות מפתח של נדלן במאה העשרים ואחת. החברה מוקדשת לדחיפת גבולות התכנון והתאמת תמריצים כדי שהבניינים שלה ישרתו טוב יותר את הנוף העירוני. בקרו: www.jdsdevelopment.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il