TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוצרים את העולם של מחר


דאסו סיסטמס
המשכיות דיגיטאלית באמצעות פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE
דאסו סיסטמס בתערוכת האנובר: אולם 6, דוכן K30

בתערוכת האנובר הקרובה, דאסו סיטסמס תציג כיצד המשכיות דיגיטאלית היא החוליה המקשרת בין מסורת לחדשנות המאפשרת יצירה ברת-קיימא וחסכונית. גורם הצלחה קריטי בתהליך ייצור מוצר, הוא שיתוף פעולה וסינכרון בין כל השותפים לתהליך: היצרן, שרשרת האספקה והלקוח.חברה יכולה להצליח רק אם לכל השותפים יש גישה הוליסטית לתהליכים ואפשרות לתקשר בחופשיות אחד עם השני. פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, מחברת בין אנשים ומעניקה פתרונות לאורך כל תהליך הייצור. דאסו סיסטמס פורצת דרך חדשה לייצור, לניהול נתונים ולרשתות חברתיות. "דרכי העבודה החדשות " מבשרות את המהפכה החדשה בתעשייה והכנסת חדשנות. הן שוברות דפוסים ישנים, אך בו בזמן משמרות תהליכים מסורתיים אשר מאפשרים התפתחויות חדשניות בעולם המחר:

דרכים חדשות לעסקים: ישנה דרישה הולכת וגוברת, מצד חברות, לפתרונות טכנולוגיים שיאפשרו גמישות ומהירות תוך ביצוע פעולות שונות. משמעות הדבר היא כי תהליכים ופתרונות חייבים להיות מנוהלים בתבונה, כך הם ניתנים לניתוח בכל עת ולביצוע התאמות בשלבים שונים. חנות האונליין החדשה של דאסו סיסטמס, ה- 3DEXPERIENCE Marketplace, יכולה לספק מענה לכך. עם כל נתוני הביצוע במערכת, מודלים תלת מימדים יכולים לסייע למעצבים לקבל החלטות טובות ומושכלות יותר. בנוסף, החנות מציעה גם מנוע חיפוש למציאת שירותי הדפסה בתלת-מימד. הטכנולוגיות הדיגיטליות החדשות, מספקות למבקרים בתערוכה בהאנובר, חווית מוצר מציאותית, באולם תצוגה וירטואלי.

דרכים חדשות לייצור:. תהליך הייצור גם מתקצר וחלקיו ״מתקרבים״ זה לזה עד שניתן למפות לחלוטין ובאופן דיגיטלי את כל תהליך הייצור. אתרי ייצור שונים ברחבי העולם ניתנים לשליטה ביעילות על-ידי הדמיה וסימולציות, כך ניתן לתכנן את שרשרת האספקה כולה בצורה אופטימלית. גם עבודה בתהליך הייצור הופכת להיות פשוטה יותר: הזמנות וירטואליות, התקנות והדרכות שירות מבטיחות עבודה בטוחה ויעילה יותר. פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE מאפשרת יצירת תאום דיגיטאלי של מוצר אמיתי, מפעל אמיתי או עיר אמיתית שלמה ויכולה למפות ולחזות את ההתנהגות של המוצר בעולם האמיתי. כך מאפיינים ותהליכים קריטיים יכולים להיבדק עוד לפני שלב הייצור. אם נעשים שינויים במוצר, המידע על השינוי זורם ישירות לפלטפורמהובאופן אוטומטי- נוצר תאום דיגיטאלי חדש.

דרכים חדשות להנדסה: באמצעות פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE, כל השחקנים יכולים לעבוד יחדיו לא משנה מה תפקידם או היכן הם נמצאים. כפועל יוצא מכך, נוצרים תהליכים שיתופיים התומכים בשינוי ניהולי ובגישות פיתוח הוליסטיות כגון הנדסת מערכות מבוססות מודלים. דבר זה מאפשר יותר חופש בתהליך הפיתוח תוך כדי הפחתת עלויות. מאחר ולכל הצדדים לעבודה יש גישה לאותם נתונים בתלת מימד, התקשורת משתפרת באופן משמעותי - והמודלים ״מדברים״ באותה השפה, באופן בו כולם יכולים להבין במה מדובר.

אז, איך שומרים על איכות המוצר כאשר מכניסים לתהליך היצירה טכנולוגיות חדשות? איך ניתן להפחית את זמן הייצור תוך הגדלת הרווחים?

ניהול שינויים משולב
שינויים הם חלק הכרחי בכל תהליך הנדסי. המפתח להצלחה הוא ניהול השינוי, הבנתו השפעתו והעברת המידע עליו לכל השותפים בארגון. פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE עם תוכנית משלבת וניהול פרויקטים מבטיחה כי השינויים כבר לא יהוו בעיה בתהליך הייצור. אנו נציג בתערוכה שינוי בעיצוב של חיישן ואת השפעתו על תהליכי ההנדסה והתהליכי הייצור.

הנדסת מערכות
שיתוף פעולה הוא גורם משמעותי בכדי לייצר המשכיות אופטימלית בתהליכי העבודה שבין המחלקות השונות וכדי להבטיח אספקת מוצר באופן הטוב ביותר ״על הפעם הראשונה״. שיתוף הפעולה נעשה יעיל יותר הודות למערכות הדיגיטליות מדמות מציאות (S-DMU). מערכות אלו מאפשרת למהנדסים ומתכנתים לעבוד יחדיו ובמקביל על מנת למצוא במהירות פתרון פונקציונאלי המאפשר לכל החלקים בארכיטקטורת המוצר לעבוד ביחד. דבר זה מהווה פתרון משמעותי ורב-ערך לתעשיות רבות וכבר משתמשים בהן בהצלחה בתחום התעופה, החלל והציוד התעשייתי.

מוצרים ועיצוב מבוסס אילוצים
התפתחות מרתקת לא פחות שמשנה את הדרך בה מהנדסים מפתחים מוצרים חדשים היא ה היכולה להתחשב בכמה וכמה מערכות אילוצים. הכוונה כמובן היא לבשורת ה- Generative Design, אליה מצטרפים גם פתרונות המאפשרים בחירה בין ייצור בתלת מימד או קנייה בפלטפורמות Marketplace אונליין.
דוגמה להמחשה של שיתוף פעולה תעשייתי בתחום הadditive manufacturing, היא למשל עם APWorks (מחלקה בקבוצת Airbus) המדגימה פתרון פיתוח מקצה לקצה לחלקי תלת מימד מודפסים. יחד עם APWorks נדגים שינוי של רכיב ה- SCD של חברת Bosch, נייצר גרסה חדשה שלו ונדפיס אבטיפוס חדש בתלת מימד. תרחיש זה יביא לשינוי בחיישן שנציג בתערוכה, מה שמוביל לאימות ולשינוי אפשרי בקו ההרכבה שלו. מכאן, שניהול השינוי הוא חלק בלתי נפרד של דרכים חדשות להנדסה.

פעולות שדה
הפיכת החיים לקלים יותר עבור אלה בשטח, אלו שמפעילים את הציוד בפועל, יכול להאריך את חיי המוצר ולשכלל את הביצועים שלו. על-ידי זיהוי כישלון הציוד כבר בשטח ומההקשר ההנדסי, ניתן לייעל את אמינות המכונה וזמינותה. יכולת לספק דרישות ספציפיות שנובעות מהשטח, לזהות מראש כשל במכונה, ויכולת לייעל ולתכנן את חלקי חילוף. התהליך משתרע על כל יכולות השירות, כולל הגדרת תהליך השירות, דרישות השירות, אימות תהליך השירות והרשאת הוראות העבודה.

למידע נוסף של החידושים של דאסו סיסטמס בכנס האנובר כנסו לקישור הבא: https://events.3ds.com/de/hannover-messe-2018

אודות דאסו סיסטמס
דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE , מספקת לעסקים ולאנשים סביבות וירטואליות לדמיין חידושים ברי- קיימא. הפתרונות של דאסו סיסטמס משנים למעשה את האופן שבו המוצרים מתוכננים, מעוצבים, מיוצרים ונתמכים. הפתרונות השיתופיים של דאסו סיסטמס מטפחים חדשנות חברתית ומרחיבים את גבול האפשרי בעולם הווירטואלי לשיפור העולם האמיתי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ -220,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל הענפים וביותר מ -140 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו אותנו באתר: www.3ds.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il