TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סטארטאפ הבינה המלאכותית Allegro.AI שעד עכשיו התנהל מתחת לרדאר, משלים סבב גיוס A


Allegro.AI
סה"כ כל ההשקעות 11 מיליון דולר

Allegro.AI, הפלטפורמה החלוצית ללמידה עמוקה המשמשת לפיתוח יישומי ראייה ממוחשבת, הכריזה היום כי השלימה גיוס סבב ראשון, בהובלת מיזמה ונצ'רס ובהשתתפות רוברט בוש ונצ'ר קפיטל, סמסונג קטליסט פאנד ודיינמיק לופ קפיטל. סך כל הגיוס עד כה הוא 11 מיליון דולר.


Allegro.AI נוסדה בשנת 2016 והיא הראשונה להציע פתרון ניהולי מקצה לקצה לכל מחזור החיים של מערכת ממוקדת למידה עמוקה, המשמשת לפיתוח יישומי ראייה ממוחשבת. פלטפורמת החברה מפשטת את תהליך הפיתוח והניהול של פתרונות המבוססים על בינה מלאכותית בתחומים כמו: כלי רכב אוטונומיים, רחפנים, אבטחה, לוגיסטיקה ועוד.


חברות בינלאומיות מובילות – בין לקוחות אחרים – כבר משתמשות ב-Allegro.AI כדי לפסוח על כל המטלות הידניות הגוזלות משאבי זמן רבים, שנדרשות לבנייה עצמית של מסדי נתונים ומודלים לפיתוח יישומים מבוססי בינה מלאכותית – זאת תוך בקרה מלאה וחסיון של כל נכסי הנתונים והבינה המלאכותית שלהם. שימוש בפלטפורמה התשתיתית מאפשר לארגונים להינות מהאצה, הוזלה וייעול של תהליך הפיתוח והניהול של פתרונות למידה ממוחשבת המתבטא, בין היתר, בתיוג אוטומטי לתמונות וסרטי ווידיאו, למידה רציפה ומתמשכת של מודלים וגדילה חלקה לייצור בהיקפים גדולים של מוצר בינה מלאכותית.


Allegro.AI תשתמש בכספי הגיוס להמשך הפיתוח של פלטפורמת הלמידה העמוקה עבור יישומי ראייה ממוחשבת, לפריסת הפתרון בקרב לקוחות ולגיוס כישרונות. החברה נוסדה על ידי ניר בר-לב, משה גוטמן, וגיל וסטרייך. הצוות מורכב מחוקרי אקדמיה בתחום הלמידה העמוקה, יוצאי גוגל וחברות AI בעלי ניסיון עשיר המובילים צוות מומחים מנוסה בראייה ממוחשבת, למידה עמוקה, מחשוב Embedded, מחשוב עתיר ביצועים, DevOps והנדסה.


קתרין קיי.סי. ליאנג, מייסדת משותפת ושותפה כללית במיזמה ונצ'רס: "תוך תקופת זמן קצרה ביותר הצליחה Allegro.AI לזהות באופן מדויק את אתגרי השוק וההזדמנויות הטמונות בראייה ממוחשבת, פענוח ווידיאו וניהול מוצר בינה מלאכותית – ופיתחה טכנולוגיה שממצבת אותה באופן מושלם בעמדת השפעה משמעותית על עתיד המכשירים החכמים. ישראל היא אחת ממוקדי החדשנות הדינמיים ביותר ו- Allegro.AIיכולה להוביל להצלחה משותפת שלה עם חברות בארה"ב ובאסיה. אנו שמחים להוביל סבב גיוס זה, בשיתוף עם משקיעים בעלי שם אחרים".


ד"ר אינגו ראמסול, מנהל שותף ברוברט בוש ונצ'ר קפיטל: "בעת שארגונים בונים יותר ויותר אפליקציות שדורשות עיבוד מוגבר של תמונה ווידאו במכשירי הקצה, למידה רציפה ומודלים מותאמים של בינה מלאכותית יהפכו לנורמה. הפלטפורמה של Allegro.AI יכולה להאיץ את פענוח הווידיאו ופיתוח פתרונות אחרים מבוססי למידה עמוקה עבור תעשיות מגוונות כמו: רכב, אבטחה, רובוטים תעשייתיים ואחרים. זאת, תוך מתן שליטה מלאה של החברות על הנתונים שלהם".


דוד גולדשמידט, דירקטור מנהל, סמסונג קטליסט פאנד: "בינה מלאכותית ולמידת מכונה ישנו את האופן שבו אנו מתפעלים מכשירים במהלך חיינו – זאת באמצעות היכולת שאנו מקנים להם לעבד בזמן אמת את מה שאנו רואים. באמצעות הדחיפה של למידה עמוקה לנקודות הקצה, Allegro.AI תסייע לחברות במגוון תחומים – מרובוטיקה ועד ניידות – לפתח מכשירים שיהיו חכמים יותר, עוצמתיים יותר ובעלי תגובה רגישה יותר לסביבה. אנו נלהבים באופן מיוחד מהשקעה זו שכן, בדומה לסמסונג, Allegro.AI מחויבת לא רק לפיתוח טכנולוגיית יסוד זו אלא גם לפיתוח אקו-סיסטם פתוח ושיתופי שהוא חיוני להחדרה משמעותית של הטכנולוגיה בקרב הצרכנים".


ניר בר-לב, מייסד משותף ומנכ"ל Allegro.AI: "פיתחנו טכנולוגיה חלוצית שיכולה לתמוך במחזור חיים שלם של פתרון בינה מלאכותית. היא תאפשר לארגונים לנצל את מלוא הפוטנציאל של מכשירים חכמים קיימים ושל מכשירים עתידיים שטרם נהגו. אנו נרגשים מהתמיכה הפיננסית של משקיעים בעלי מוניטין שיכולים להאיץ את השגת מטרתנו: לאפשר לכל ארגון למנף את עוצמתה של הבינה המלאכותית, החל בראייה ממוחשבת ועוד".


אודות Allegro.AI
Allegro.AI היא פלטפורמת למידה עמוקה המשמשת לפיתוח יישומי ראייה ממוחשבת. היא מספקת פתרון ניהולי מלא לכל מחזור החיים של פיתוח פתרון בינה מלאכותית והפעלתו, תוך התמקדות בראייה ממוחשבת כנקודת ההתחלה. צוות החברה מורכב מחוקרים באקדמיה, בוגרי תעשיית ההייטק, ויחידות הטכנולוגיה צה"ל בעלי ניסיון עשיר בראייה ממוחשבת, למידה עמוקה, מחשוב EMBEDDED ומחשוב עתיר ביצועים. עם המשקיעים ב- Allegro.AIנמנים בין היתר מיזמה ונצ'רס, רוברט בוש ונצ'ר קפיטל, סמסונג קטליסט פאנד ודיינמיק לופ קפיטל.
למידע נוסף: www.allegro.ai



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il