TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפולו פאוור מדווחת על התקדמות בפיתוח היריעות הסולאריות הגמישות


אפולו פאוור
הגיעה ליעילות בשיעור 7.5% במעבדה

חברת אפולו פאוור מודיעה היום כי כחלק מתהליך בחינת חומרים אשר עשויים לשמש כחומר הפוטו וולטאי האקטיבי ביריעה הסולארית, המסוגל להמיר לחשמל אנרגיה שמקורה בקרינת השמש יצרה החברה במעבדה מספר תאים סולאריים בגדלים שונים (0.09-2 סמ"ר), תוך שימוש בצבע סולארי מסוים.


התאים הסולאריים נבדקו במתקן מדמה שמש ונמדדה היעילות שלהם במדידת IV סטנדרטית (זרם לעומת מתח). התא הסולארי שהציג את היעילות הגבוהה ביותר (בגודל 3X3 מ"מ) הראה עד כ-7.5% יעילות (תוצאה מיטבית). לעניין זה, יעילות תא סולארי הינה מדד לכמות החשמל שמיוצר בתא בהינתן קרינת שמש סטנדרטית המספקת 2W/m1000 ולפיכך מערכת העובדת ביעילות של כ- 7.5% תייצר חשמל בכמות של 2W/m75 (75 ואט/מ"ר) בהינתן קרינה סטנדרטית זו.


תהליך הצביעה (הכנת התאים הסולאריים) התבצע בתנאי סביבה רגילים, קרי בחשיפה לחמצן ולחות וללא ציפוי מגן. ביצוע תהליך הצביעה בתנאי סביבה רגילים כאמור הינו חיוני על מנת לאפשר בעתיד, בכפוף להשלמת הפיתוח בהצלחה, יצור של היריעות הסולאריות באמצעות מכונות גליל לגליל סטנדרטיות במהירות גבוהה ללא צורך בתנאי סביבה מיוחדים, דבר הצפוי להוזיל את עלות היצור.


החברה רואה בהגעה לאחוז יעילות כאמור, התקדמות חשובה בתהליך הפיתוח של היריעה הסולארית, ובין היתר, לאור היעד של הגעה ליעילות בשיעור 5% עד לסוף הרבעון השני לשנת 2018, כמפורט בדיווחים קודמים של החברה. יחד עם זאת, יובהר כי הצבע הסולארי באמצעותו הגיעה החברה לאחוז היעילות כמפורט לעיל, נמצא בשלבי פיתוח ראשוניים במעבדה ובין היתר, טרם נבדק בשילוב עם מבנה האלקטרודות אותן מפתחת החברה וכן טרם נבדקה התאמתו להליך ייצור תעשייתי של פאנלים סולאריים גמישים.


להערכת החברה למועד הדיווח, אחד האתגרים העומדים בפני תעשיית הפאנלים הסולאריים הגמישים הינו עלויות ייצור גבוהות בהשוואה לעלויות הייצור הנמוכות של פאנלים סולאריים סטנדרטיים. לעניין זה, רכיב עלות משמעותי של הפאנלים הגמישים הינו זה של רכיבי ההגנה והאיטום של הפאנל הגמיש, וזאת עקב מבנה הפאנל ואי יציבות החומרים הפעילים בהם נעשה שימוש בייצורו. לאור האמור, איתור ופיתוח חומר פעיל יציב שאינו מצריך רכיבי הגנה ואיטום יקרים כאמור, בשילוב עם יתר מאפייני ורכיבי היריעה הסולארית אותם מפתחת החברה, עשויים להוזיל את עלות הייצור של היריעות הסולאריות.


לאור תכונותיו של הצבע הסולארי שנבדק, כמפורט לעיל, החברה מעריכה כי יש לו פוטנציאל ליישום תעשייתי ביריעות הסולאריות שמפתחת החברה.
היריעות הסולאריות אותן מפתחת החברה צפויות לאפשר, בין היתר, ובכפוף להשלמת פיתוחן בהצלחה, התקנה על גבי משטחים שונים, כגון כבישים ותשתיות, מאגרי מים ובניינים, אשר נכון למועד הדיווח ולמיטב ידיעתה של החברה, מתאימים פחות להתקנה של פאנלים סולאריים סטנדרטיים.

אודות אפולו פאוור
אפולו פאוור, באמצעות חברת הבת, הינה חברת מחקר ופיתוח המפתחת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית לשימוש בכבישים ותשתיות, מאגרים מים ובניינים. המוצר העיקרי אותו מפתחת החברה הינו יריעות סולאריות גמישות, המיועדות לייצור על גבי מכונות גליל לגליל במהירות גבוהה ובעלות נמוכה, המיועדות להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il