TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ריינאייר מגדילה את מספר מטוסי הבואינג 737 שהיא רוכשת ל-135 מטוסים


מטוס ה-737 MAX של בואינג
זאת בהזמנה של עוד 25 מטוסי בואינג 737 MAX 8 שמתווספים להזמנה קודמת ל-110 מטוסים מהדגם הזה. היקף העיסקה הנוכחית הוא 3 מיליארד דולרים

חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה הייתה הראשונה בעולם להשיק את דגם ה-737 MAX 8 המתקדם בעולם ואשר חוסך 14% בהוצאות הדלק

חברת ריינאייר, חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה, ויצרנית המטוסים המובילה בעולם, בואינג, הודיעו על הזמנה לעוד 25 מטוסי בואינג Max 8 בשווי כספי של 3 מיליארד דולר.
ניל סורהאן, מנהל כספים ראשי בריינאייר, אמר: "אנו שמחים להודיע על השלמת הזמנה ל- 25 מטוסי בואינג 737 מדגם "גיימצ'נג'ר" (Gamechanger) החדש". יחד עם ההזמנה הנוכחית, מספר המטוסים שריינאייר הזמינה מבואינג מדגמי 737Max-8 עומד על 135 מטוסים חדשים שיסופקו בשנים הבאות.


 לדברי סורהאן הגיימצ'נג'ר בהחלט משנה את כללי המשחק, עם תוספת של 8 מושבים לעומת מטוס הבואינג 737-800 הדור הבא הריינאייר מפעילה כיום. "בחרנו במטוס זה כי הוא משלב בתוכו את הטכנולוגיה החדשנית ביותר, מנועים מתקדמים ומערכת כנפונים חדשה ופורצת דרך, המבטיחה חסכון משמעותי בצריכת הדלק ואף הפחת רעשים בזמן הטיסה. הגיימצ'נג'ר יסייע לנו לשמור על התואר חברת התעופה הנקיה והירוקה ביותר באירופה ואנו נרגשים לקראת קבלתו כבר באביב, 2019."


חברת ריינאייר הייתה הראשונה בעולם להשיק את מטוס ה-737 MAX 8 בעל קיבולת מושבים מוגדלת. ריינאייר הזמינה 100 מטוסי בואינג מדגם זה בשנת 2014, ועשרה נוספים במהלך הסלון האווירי שהתקיים בפריז בשנה שעברה. המטוסים החדשים מסוגלים לשאת עד 197 נוסעים ויש בהם כדי להבטיח לריינאייר גידול בהכנסות, תוך חיסכון של עד 14% בהוצאות הדלקים.


היישן מוניר, סמנכ"ל מכירות ושיווק חברת בואינג מטוסים מסחריים, אמר: "אנו מעריכים את המחויבות ההולכת ומעמיקה של ריינאייר למטוסי ה-737 MAX, שמוצאת את ביטויה בהגדלת מספר המטוסים מן הדגם הזה שהחברה מזמינה מבואינג. התוספת הנוכחית להזמנה של ריינאייר מוכיחה שוב שהבואינג 737 MAX 8 הינו הבחירה המושלמת עבור חברות לואו קוסט בכל העולם. קיבולת מורחבת של מושבים מבטיחה ללקוחותינו גידול פוטנציאלי ברווחים, במינימום הוצאה עבור כל מושב".


חברת התעופה ריינאייר מפעילה את מספר מטוסי ה-737-800 הגדול בעולם, והיא הלקוחה הגדולה ביותר של בואינג באירופה. במהלך החודש שעבר, נמסר המטוס ה-חמש מאות מדגם בואינג 737 הדור הבא לחברת התעופה ריינאייר, שהזמינה עד היום יותר מ-650 מטוסי בואינג.


מטוס ה-737 MAX של בואינג משלב בתוכו את הטכנולוגיה המתקדמת בשוק המטוסים צרי הגוף, כולל מנועי CFM International LEAP-1B מתקדמים, מערכת כנפונים בטכנולוגיה חדשנית, עיצוב תקרה מיוחד בסגנון Boeing Sky Interior, צג טיסה מוגדל בתא הטייס ושדרוגים רבים נוספים.
משפחת מטוסי ה-737 MAX נמכרת בקצב המהיר ביותר בהיסטוריה של בואינג. עד היום, החברה רשמה כ-4,500 הזמנות למטוסים אלו מ-96 לקוחות מסביב לעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il