TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איסתא משיקה חופשות מותאמות אישית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת


איסתא
החברה השיקה אמש בתל-אביב סניף קונספט חווייתי ראשון מסוגו בישראל בהשקעה של כמיליון שקלים

הסניף המעוצב החדש בדיזנגוף סנטר, ששטחו כ-120 מ"ר, עושה שימוש במסך וידאו ענק, עמדות VR ומצלמת קינקט כדי לאפשר ללקוח לחוות יעדים בעולם בצורה אישית וחושית מקיפה, על מנת שיבחר את החופשה המהנה ביותר בשבילו. הסניף מהווה חלק מיישום אסטרטגיית החברה לספק ללקוחותיה שילוב של סוכן מומחה עם אמצעים טכנולוגיים, המאפשר התאמת חופשה מותאמת אישית לכל לקוח 

איסתא ליינס (ת"א: אסתא), חברת התיירות הגדולה בישראל, השיקה אמש את Issta Pro – סניף קונספט ראשון וייחודי מסוגו בישראל, אשר בהקמתו השקיעה סכום של כמיליון שקלים.


הסניף החדש מציע ללקוח ממשקים חווייתיים אינטראקטיביים, המאפשרים לו לחוות את המוצרים בצורה אישית יותר, על מנת לבחור את החופשה המתאימה ביותר בשבילו. הממשקים כוללים קיר וידאו ענק המוצב במרכז חלל הסניף, ומאפשר ללקוחות "לצלול" אל תוך שלושה עולמות תוכן בהם מתמחה הסניף: שייט , סקי וספורט אתגרי.


ממשק נוסף – טכנולוגיית מציאות מדומה (VR), יאפשר ללקוח התרשמות חושית מקיפה של היעדים היפים בעולם, אמצעות בעמדה ייעודית הכוללת משקפי מציאות מדומה ומצלמת 'קינקט'. העמדה אף תאפשר לכל לקוח להצטלם על רקעים שונים בעולם, ולשתף את התמונות ברשתות החברתיות.


הסניף תוכנן כמתחם אופן-ספייס על ידי האדריכל והמעצב דניאל חסון, והוא מתפרס על פני 120 מ"ר שבהם פרוסים שולחנות עגולים. מטרת העיצוב המיוחד היא לייצר פתיחות ושקיפות בין סוכן הנסיעות לבין הלקוח.
בסניף יפעלו סוכנים המתמחים בעולמות השייט, הסקי, האתרים האקזוטיים וספורט האתגרי, ויחד עם החוויה האינטראקטיבית יספקו ללקוח מענה אינפורמטיבי וחווייתי מדוייק ככל הניתן, שיאפשר לו להתאים לעצמו את החופשה המהנה ביותר עבורו.


נבו גל, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של איסתא: "השקת סניף הקונספט, על הדגש הטכנולוגי שבו, מהווים חלק מיישום האסטרטגיה שלנו לשילוב טכנולוגיה מתקדמת במערכי ההפצה, מתוך הכרה בשינויים ובמגמות החדשות בתרבות ובאופני הצריכה של צרכנים כיום. אנו בטוחים כי הסניף יספק חוויה ייחודית וערך משמעותי לקהל לקוחותינו, ובוחנים את המשך יישום האסטרטגיה במערכי ההפצה ובפעילות השוטפת."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
26/4/18
1. טרוולאור - אחד שבדק
טרוולאור היא הכי זולה כיום! גובה עמלות של 10% בלבד בהשוואה לבוקינג שגובה עמלות שבין 30% ל 50%. וטיפ לסיום..תזינו קוד הנחה R618 בסוף תהליך ההזמנה בטרוולאור ותקבלו הנחה של 2% נוספים. בדוק!
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il