TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההסתדרות הגישה בקשה לצו מניעה נגד סגירת מפעל טבע באשדוד


לוגו הסתדרות
"החברה התנהלה בעורמה ובחוסר תום לב"
ההסתדרות עתרה לביה"ד בתביעה לבטל את פיטורי עשרות עובדי מפעל טבע מדיקל באשדוד ולמנוע את סגירתו לפני שמוצה מו"מ עם רוכשים פוטנציאליים *** לצד טבע תובעת ההסתדרות גם את משרד הבריאות בשל "שוויון הנפש" שבו קיבל את ההחלטה על סגירת המפעל, שהינו הספק היחידי של אינפוזיות ומוצרים אנטיספטיים למערכת הבריאות הישראלית

בהנחייתו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, פנתה היום (ג') ההסתדרות לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע בתביעה לבטל את פיטורי עשרות העובדים במפעל טבע מדיקל באשדוד ולהשעות כל צעד נוסף לסגירתו - לפני שמוצה מו"מ עם גופים עסקיים המבקשים לרכוש אותו.

בכתב הטענות שהגישה ההסתדרות, באמצעות עוה״ד אלעד מורג וגלי שטיינברג מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, הואשמה הנהלת טבע בחוסר תום לב במגעים מול ההסתדרות ביחס למפעל באשדוד, תוך כדי ״הרדמת״ נציגות העובדים ובמקביל לנקיטת מהלכים לסגירת המפעלים בארץ ב״שיטת הסלמי״. "התנהלות טבע בעניין מפעל אשדוד", נכתב בבקשה, נעשתה "בכחש, בעורמה ובחוסר תום לב".

נזכיר כי בחודש דצמבר האחרון הודיעה טבע על סגירת שורה של מפעלים בארץ ופיטוריהם של מאות עובדים בשל משבר אליו היא נקלעה. יחד עם זאת, ביחס למפעל באשדוד - בדומה למפעל החברה בקרית שמונה ולמתקן בשוהם - התחייבה החברה כי אלו לא ייסגרו, וכי היא תעשה ניסיון למכור אותם לטובת המשך הפעלתם והמשך העסקת העובדים.

ערב יום העצמאות, במפתיע, הודיעה הנהלת החברה לעובדים ולתקשורת כי ״לא אותר רוכש״ למפעל באשדוד ובשל כך הוא ייסגר. אלא שבמקביל להודעה זו יצרו עם ההסתדרות קשר רוכשים פוטנציאליים והודיעו כי הנהלת החברה התעלמה מפניותיהם - ולמעשה כלל לא ניסתה לבוא עמם בדברים. "מוטלת בספק רצינות כוונותיה של טבע למצוא פתרון אמיתי ובתום לב לעובדי מפעל אשדוד", נכתב בפניית ההסתדרות לבית הדין.

לצד חברת טבע, תובעת ההסתדרות גם את משרד הבריאות וזאת בשל "שוויון הנפש" שבו התקבלה במשרד ההחלטה על סגירת המפעל. בהקשר זה יצוין כי מפעל טבע באשדוד הינו הספק היחידי למערכת הבריאות הישראלית של אינפוזיות, מוצרים אנטיספטיים ומוצרים נוספים שכעת החברה ככל הנראה מתכננת לייבא במקום לייצר בארץ.

עובדי מפעל טבע באשדוד מלווים על ידי יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה הרצל יאקה, מ"מ יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו ויו"ר ההסתדרות במרחב אשדוד חיים שייב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il