TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קיידנס מדווחת על הכנסות של 525 מיליון דולר ברבעון הראשון לשנת 2018


קיידנס
החברה מדווחת על הכנסה נקייה על פי GAAP ברבעון הראשון של השנה, של 84 מיליון דולר, או 30 סנט למנייה מדוללת

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, מדווחת על הכנסותיה לרבעון הראשון של 2018 , על פי כללי ASC Topic 606 החדשים, בסך של 525 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 477 מיליון דולר, עבור התקופה המקבילה אשתקד.


בנוסף, החברה מדווחת על הכנסה נקייה על פי GAAP ברבעון הראשון של השנה, של 84 מיליון דולר, או 30 סנט למנייה מדוללת. זאת, לעומת הכנסה נקייה של 68 מיליון דולר, או 25 סנט למנייה מדוללת ברבעון המקביל אשתקד.


ליפ בו טאן, נשיא ומנכ"ל קיידנס העולמית: "כלכלה מבוססת נתונים מונעת על ידי גלים טכנולוגיים מרכזיים של ניידות, ענן/מרכז נתונים, מחשוב קצה, אוטומוטיב, והמשמעותי ביותר - למידת מכונה. כל אלה מעודדים את דרישת השוק לפתרונות החדשניים שלנו בתחום תכנון המערכות ותורמים לביצועים הפיננסיים המצוינים שלנו ברבעון הראשון".


ג'ון וול, סגן נשיא בכיר ומנהל הכספים של קיידנס הוסיף וציין : "אנו מרוצים מהתוצאות של הפעילויות המרכזיות שלנו, בהיבטי הכנסות, רווח תפעולי, רווח למניה ותזרים מזומנים תפעולי. על פי תוצאות הרבעון הראשון ועל בסיס המומנטום המתמשך, אנו מעלים את התחזית השנתית שלנו"


Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס מאפשרת חדשנות לתחום התכנון האלקטרוני, וממלאת תפקיד מרכזי ביצירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מעגלים משולבים ומוצרי אלקטרוניקה. לקוחות קיידנס משתמשים בתוכנה, חומרה, IP ושירותים נוספים אשר פותחו בחברה, במטרה לתכנן ולבצע וריפיקציה של שבבים מתקדמים, מוצרי אלקטרוניקה צרכנית, ציוד תקשורת ורשת ומערכות מחשוב. מטה החברה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, ומשרדי מכירות, מחקר ופיתוח פזורים ברחבי העולם במטרה לשרת את תעשיית האלקטרוניקה הבינלאומית.
http://www.cadence.com/il/
https://www.facebook.com/CadenceDesignSystemsLtd



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il