TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Commvault מרחיבה את שיתוף הפעולה עם Microsoft Azure – תחזק את האינטגרציה עם הענן הציבורי Azure Stack


Commvault
מחזקת את יכולות ההגירה, הניהול ההגנה והפעלת הנתונים ב-Microsoft Azure Stack ותשתיות ענן נוספות. כך Commvault מסייעת לארגונים להגביר את האג'יליות, להפחית עלויות וליהנות מתובנות רבות ערך

Commvault, מובילה עולמית בגיבוי, אחזור, ארכיב וענן לארגונים, הכריזה על הרחבת שיתוף הפעולה עם Microsoft Azure Stack, על מנת להקל על ארגונים בכל הליך ההגירה לענן, ניהול המידע, אבטחתו והפעלת הנתונים על גבי מגוון העננים של Microsoft Azure - Azure Stack הציבורי, Azure Government עליו הכריזה לאחרונה החברה ותשתיות ענן היברדיות נוספות. באמצעות Commvault Data Platform, ארגונים המשתמשים ב- Azure Stackבהפעלה מקומית, זוכים ביכולות ניהול נתונים עוצמתיות, המסייעים בהאצת יוזמות ותהליכים של מהפך דיגיטלי. יכולות אלו מגבירות את האג'יליות, מפחיתות סיכונים ומשפרוץ תוצאות עסקיות.

הרחבת שיתוף הפעולה של Commvault ו-Microsoft Azure מספקת למשתמשים מגוון יכולות חדשות שיסייעו להם להאיץ אף יותר המהפך הדיגיטלי בארגונם:

אינדוקס תוכן של Microsoft OneDrive for Business: Commvault Software מאפשרת למשתמשים לאנדקס ולחפש במסמכי OneDrive for Business השמורים בעננים היברידיים של Azure Stack. ניתן לחפש בקלות תוכן של OneDrive for Business יחד עם נתונים אחרים כולל Microsoft Exchange ו- Microsoft SharePoint.
גמישות ואפשרויות מורחבות עבור לקוחות: יכולות חדשות מבוססות SaaS (Software as a Service) נבנו על גבי התמיכה הקיימת בלקוחות המפעילים את הפלטפורמה של Commvault בהפעלה מקומית, מתוך Azure Stack והתקני Commvault.


Compliance Apps: ה- Compliance Apps החדשות של Commvault מאפשרות לארגונים לגלות, לנטר ולנהל מידע אישי מזוהה (PII) על גבי Azure Stack. באמצעות אפליקציות אלה מנהלים יכולים לעבד במהירות בקשות לנתונים המגיעות ממשתמשי קצה, ולעמוד בדרישות הרגולציה לפרטיות נתונים, כגון אלו הנובעות מתקנות ה- GDPR.
הגנת VM מלאה ואחזור עבור IaaS: Commvault מאפשרת לארגונים להגן ולאחזר את כל המכונות הוירטואליות ב- Azure Stack אל סביבת Azure Stack הקיימת או לסביבת Azure Stack אחרת.
אחזור ברמת קבצים, Exchange, SharePoint, Microsoft Active Directory object/attributes ותיקיות ב- VM: Commvault מספקת ללקוחות אחזור קל להפעלה של קבצים ותיקיות ב- VM.


הגנת אפליקציות: Commvault מספקת הגנה נוספת מעבר לגיבוי ואחזור VM הסטנדרטי, באמצעות מינוף האפליקציה, בסיס הנתונים ומערכת הקבצים 30-plus של Commvault.
הגירה ל- Azure Stack: באמצעות הפלטפורמה היחודית ותוסף מערכת הקבצים שלה, Commvault יכולה לספק הליך מופשט המאפשר העברה קלה של נתונים ארגוניים ל- Azure Stack.
ריבוד גמיש של אחסון: Commvault מקלה ומייעלת את העברת הנתונים בין עננים פרטיים של Azure Stack ולבין אחסון Azure Hot, Cool ו- Archive Blob.


פתרון יחיד להגנת נתונים: שיתוף הפעולה מאפשר ל- Azure Stack לשמש כהתקן ניהול הנתונים של Commvault.
ריבוי עננים ושירות עצמי: מאפשר למשתמשים לנהל נתונים באופן רציף בסביבות ההיברידיות של Azure Stack.
גישה מלאה ל- e-discovery: בדומה לכל פתרונות Commvault, נתונים המאוחסנים ב- Azure Stack יהיו נגישים לבקשות e-discovery ושירותי Cognitive.

"שיתוף הפעולה של Commvault ו-Microsoft, שנמשך כבר 18 שנים, מספק עבור Azure Stack את אותן יכולות ניהול נתונים עוצמתיות המסופקות עבור ענן Azure הציבורי ותשתיות אחרות", אמר רוני כפטל, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-Commvault ישראל. "Azure Stack, בשילוב הפלטפורמה של Commvault, מספק לארגונים פתרון ענן פרטי מקומי מצוין עבור סביבות ענן היברידיות. לספקי שירותים מנוהלים הוא מספק דרך נהדרת להציע ללקוחות את שירותי Commvault במתכונת SaaS".

Commvault מאפשרת לארגונים להשתמש ב-Azure Stack כמודול תוך ארגוני, כשכל יכולות החברה רצות ומנוהלות ב-Azure Stack. בנוסף, באמצעות הפלטפורמה של Commvault, ניתן להעביר במהירות נתונים ועומסי עבודה בין עננים היברידיים של Azure Stack , עננים ציבוריים, אחסון מקומי, תשתיות מסורתיות ועוד.

Commvault Data Platform מאפשרת לארגונים להגן, לארכב, להזיז ולחפש נתונים בעננים פרטיים של Azure Stack. כך היא מסייעת להם לאתר נתונים, לאחזר אותם לאחר התקפות כופר או אסונות אחרים ובצע אנליטיקה איכותית.

פשטות עוצמתית עבור Azure
הפלטפורמה של Commvault עבור Azure, מסייעת לארגונים לנהל נתונים בהפעלה מקומית ובענן דרך פלטפורמה אחודה אשר מייצרת מדיניות מרכזית להבטחת שליטה בנתונים - כולל גישה לגיבוי, אחזור, ניהול, יכולות e-discovery וחיפוש. Commvault יכולה לנצל במלואן את יתרונותAzure Stack בזכות ריצה ב- Native in Stack, בין אם בסביבה יחידה או בריבוי סביבות. ריצה ב- Native, בשונה מאירוח, מאפשרת לנצל את העוצמה המלאה של Azure Stack וכן לייצר אינטגרציה עם הענן הציבורי של Azure.

Commvault הינה שותפת זהב של מיקרוסופט והיתה בין הראשונים לקבל את הסמכות Azure, כשהיא מאפשרת לפתרון של Commvault לרוץ באותה רמת יעילות על Azure Stack, Azure Public Cloud ובהפעלה מקומית. השותפות בת 18 השנים בין Commvault למיקרוסופט, והשימוש ב- Commvault במוצרים כגון Xbox, Office 365 ו- ADP, אפשרה לה לספק ללקוחתיה תהליכים טובים מסוגם עבור לקוחות בכל העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il