TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אזהרה לציבור!


משרד הכלכלה והתעשיה
משרד הכלכלה והתעשייה מזהיר את הציבור מפני שימוש במוצר פותח סתימות מהיר דגם "ציקלון", עקב ליקויים חמורים שנמצאו בו

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה, יעקב וכטל, מזהיר את הציבור מפני סכנת שימוש במוצר פותח סתימות מהיר דגם "ציקלון" הנמכר באריזת פלסטיק של 1 ק"ג, תוצרת "פלס קלינר", בשל ליקויים חמורים שנמצאו בו.


בבדיקות שערך הממונה על התקינה, באמצעות מכון התקנים, נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו - ת"י 2250 חלק 1 "פותח סתימות בצנרת ניקוז המיועד לשימוש ביתי דרישות לבטיחות, לאריזה ולסימון", מינואר 2008, ועלול לסכן את המשתמשים בו בשל הליקויים החמורים אשר נמצאו בבדיקה וביניהם:


ליקויים באריזת המוצר: אריזה לא אטומה ולא יציבה כימית; האריזה אינה מסוג אריזת קשת-פתיחה לילדים, כנדרש באריזות לחומרים מסוכנים.

ליקויים בסימון המוצר: חסרות הוראות שימוש ובטיחות ו/הוראות עזרה ראשונה, חסר סמל אופייני לקבוצת הסיכון, חסר ההרכב הכימי של המוצר.

לפיכך, מתבקש הציבור להימנע מקניית המוצר, לבדוק הימצאותו בבית ולהרחיקו משימוש ילדים.
יצוין כי מוצר זה עלול להימצא למכירה בעסקים שונים, והממונה על התקינה מפעיל סמכויותיו על פי חוק התקנים, כנגד העוסקים המעורבים בהפצת המוצר.


הממונה מדגיש כי על פי חוק התקנים, אין לייצר, למכור ולייבא מוצר שאינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו. מינהל התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה מבצע בדיקות שוטפות ויזומות על מוצרים עליהם חל תקן רשמי, כאשר מי שנימצא שאינו עומד בהוראות התקן הרשמי צפוי לסנקציות הן במישור המנהלי והן במישור הפלילי.


ליצירת קשר, לדיווח על כל מקרה של הימצאות המוצר הנ"ל במכירה ולמידע נוסף - ניתן לפנות למינהל התקינה בטלפונים 02-6662295 או 03-7347500 וכן באתר משרד הכלכלה והתעשייה, שכתובתו: www.economy.gov.il .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il