TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כנס הטכנולוגיה הגדול של השנה - BYNET EXPO 2018‏


הדמיה - שדרת החדשנות BYNET EXPO 2018
כנס Bynet Expo שנערך זו השנה ה-15 ברציפות יהיה השנה בסימן 70 שנות חדשנות בישראל

בין הדוברים המרכזיים בכנס Bynet Expo 2018: יהודה זיסאפל, יו"ר קבוצת רד בינת; אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים; רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור; גיל שוויד, מנכ"ל ומייסד צק פויינט; ליז קנטוני, סגנית נשיא בכירה בסיסקו העולמית; איל וולדמן, מנכ"ל ומייסד מלנוקס, אנה פיפרל, מנהלת E-Estonia, אופיר אקוניס, שר המדע, הטכנולוגיה והחלל; ד"ר דורית דור, סגנית נשיא תחום המוצרים בצ'ק פוינט, פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל ביה"ח איכילוב, פרופ' ארי שמיס, מנכ"ל אסותא; שי לי שפיגלמן, ראש מטה ישראל דיגטלית; אל"מ טליה גזית, מפקדת ממר"ם


בין מסלולי הכנס: העתיד של ערים ומדינות, עתיד הבנקאות, עתיד שירותי הבריאות, עתיד הצבא וההגנה, עתיד החינוך, עתיד הסייבר, עתיד ה-IT ועתיד הדיגיטל מזווית חווית הלקוח והמשתמש
כנס הטכנולוגיה הגדול ביותר בישראל, Bynet Israel Tech Expo, יתקיים השנה ב-15 במאי 2018 במרכז הירידים שבגני התערוכה בתל אביב. כנס Bynet Expo שנערך זו השנה ה-15 ברציפות יהיה השנה בסימן 70 שנות חדשנות בישראל. לכנס צפויים להגיע יותר מ-6,000 משתתפים מהארץ ואורחים מרחבי העולם ובו יתקיים מפגש בין עולמות הטכנולוגיה לבין התעשייה והשווקים, כולל נוכחות של בכירי התאגידים, גופי הממשל, הארגונים והרשויות השונות בארץ.


Network like you’ve never networked before
כנס Bynet Expo מהווה כר פורה לנטוורקינג ועדכונים בפיתוחים ובטרנדים שיובילו השנה את הטכנולוגיה בארץ ובעולם. השנה גם תתקיים שדרת חדשנות בה יציגו את פיתוחיהם כ-100 חברות וסטארט-אפים ישראלים בולטים, בערב הכנס תערך מסיבת ההיי-טק הגדולה ביותר שהתקיימה מעולם בישראל, שבעיצומה גם הופעה חיה של עברי לידר וה-DJ תומר מייזנר.


לדברי אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים: "עידן הדיגיטל מתאפיין כתקופה היפר אקטיבית בו חלה האצה אקספוננציאלית של הטכנולוגיה. השינויים המהירים יוצרים אתגר והזדמנות גם יחד - אתגר לפעול ולהגיב במהירות, כשהזמן הוא שם המשחק, והזדמנות ליצירת ערכים חדשים וחדירה מהירה לשווקים שלא הכרנו קודם. המושג היבריד הולך ותופס מקום חשוב בכל תפיסת עולמנו, לא רק בענן או ברכב, אלא גם ובמיוחד במציאות העסקית. העסקים שישרדו לאורך זמן יהיו אלה שידעו לפעול במודלים של היברידיות עסקית, המשלבים תפיסות מסורתיות של מכירה ותפיסות חדשניות של מכירה בעולמות הדיגיטל, אלה שיפעילו אצל הלקוח את חמשת החושים הקלסיים יחד עם החוש השישי הדיגיטלי שמתפתח אצל כולנו. בכנס Bynet Expo 2018 תהיה הזדמנות לקהילת הטכנולוגיה וההייטק וכן לקהילות הפיננסיות, התעשיינים, הממשל והרשויות, להיחשף לטרנדים ולפיתוחים המתקדמים ביותר במגוון רחב של תחומים טכנולוגיים, שמהווים את חוד החנית של קטר הצמיחה המוביל של המשק הישראלי היום וגם בשנים הבאות".


בין הדוברים המרכזיים בכנס Bynet Expo 2018: יהודה זיסאפל, יו"ר קבוצת רד בינת; אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים; רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור; גיל שוויד, מנכ"ל ומייסד צק פויינט; ליז קנטוני, סגנית נשיא בכירה בסיסקו העולמית; אנה פיפרל, מנהלת E-Estonia; אופיר אקוניס, שר המדע, הטכנולוגיה והחלל; איל וולדמן, מנכ"ל מלנוקס, ד"ר דורית דור, סגנית נשיא תחום המוצרים בצ'ק פוינט, פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל ביה"ח איכילוב, פרופ' ארי שמיס, מנכ"ל אסותא; שי לי שפיגלמן, ראש מטה ישראל דיגטלית; אל"מ טליה גזית, מפקדת ממר"ם ועוד.


מסלולי התוכן בכנס Bynet Expo:
הכנס יחולק השנה ל-9 מסלולי תוכן שונים: במליאה המרכזית ידונו על הטרנדים וההתפתחויות העתידיות המרכזיות בעולם הטכנולוגיה, מסלולים נוספים יתמקדו בנושאים: העתיד של ערים ומדינות, עתיד הבנקאות, עתיד שירותי הבריאות, עתיד הדיגיטל בצבא ומערכת הביטחון, עתיד החינוך, עתיד אבטחת הסייבר, עתיד ה-IT ועתיד הדיגיטל וחווית הלקוח.


מליאה מרכזית – טרנדים והתפתחויות עתידיות. במסלול זה ידונו על הנושאים הבאים: היברידיות טכנולוגית, מידע חזוי, מוביליות ותחבורה, עולם ה-IOT, שילוב מיעוטים בענף ההיי טק למען עתיד טוב יותר לישראל, הערך העסקי של מידע, הבינה המלאכותית – המהפכה התעשייתית החמישית, האתגר שבשמירת חסיון המידע. במסלול זה יישא מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, אלון בן צור את ההרצאה המרכזית: Hybrid Future: Do IT Better; השר אקוניס יישא הרצאה על 70 שנות חדשנות במדע; הראיונות המרכזיים יערכו עם חתן פרס ישראל גיל שוויד, מנכ"ל ומייסד צ'קפוינט ועם איל וולדמן, מנכ"ל ומייסד מלאנוקס; מנהלי קרנות ההון סיכון המובילות בישראל ישוחחו בפאנל על השאלה - מה ישאיר וישדרג את ישראל כסטארט-אפ ניישן; מנכ"ל משרד הבריאות יקיים דיון בפורום מנכ"לים על חזון עתיד הרפואה הציבורית. בשולחן עגול ידונו על שילוב מגזרים בתעשיית ההייטק כאמצעי לחיזוק החברה הישראלית ועוד.


ממשל – העתיד של ערים ומדינות: במסלול זה ידונו על הנושאים הבאים: ערים ומדינות חכמות, שיחה על 70 שנות חדשנות ישראלית עם 4 דורות של משפיעים. פתרון הענן המקומי – שיפור השירותים ברשויות מוניציפליות קטנות ובינוניות. המידע הוא הנכס המוניציפלי החדש. ערים מחוברות באמצעות האינטרנט של הדברים (IOT). E-Estonia המדינה הדיגיטלית המפותחת ביותר בעולם. בין השאלות שינסו לתת עליהן מענה במסלול זה: איך החדשנות בישראל הופכת את הממשל וחיי היומיום שלנו לאיכותיים ונגישים יותר? האם מהפכת השירות בעיריות תוביל לקץ הבירוקרטיה?


פיננסים – עתיד הבנקאות: במסלול זה ידונו בנושאים הבאים: מהפכה דיגיטלית או אבולוציה דיגיטלית? בנקאות היברידית, המסע של הלקוח החדש במוסדות הבנקאיים, אתגרי השמירה על הפרטיות, הביזנס החדש – ביג דאטה. במסלול זה ירצה סמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק יהב על האתגרים בהחלפת מערכות ליבה. פאנל מנמ"רים בכירים ידון על האתגרים והפתרונות של המוסדות הפיננסים.


עתיד מערכות ושירותי הבריאות. במסלול זה ידונו בנושאים: בית חולים ביתי – אתגרים והזדמנויות. התפתחות תחום הטל-מד, בתי חולים דיגיטליים, הגנה ואבטחה של הצוותים הרפואיים, איומיי הסייבר במערכות הבריאות, עתיד הלוגיסטיקה הרפואית, מערכות ניווט בבתי חולים, ביג דאטה ואנליטיקס, פיקוח על התנאים הסביבתיים, פתרונות האחסון בענן של רשומות רפואיות. בין היתר יתקיים במסלול זה ראיון עם מנכ"ל אסותא על יישום פרוייקט דיגיטלי בגוף רפואי. יתקיים דיון מנמ"רים בכירים בתחום הבריאות על השאלה איך החדשנות והטכנולוגיה משנה ומשפרת את מוסדות הבריאות?


עתיד הדיגיטל בצבא ובמערכת הביטחון. במסלול זה ידונו בנושאים הבאים: בינה מלאכותית ולמידה עמוקה בשירות הצבא, מוקדי חירום, שרתי הענן ההיברידי בעולמות הביטחון, תשתיות, ביג דאטה, מציאות מדומה ומציאות רבודה בשדה הקרב. במסלול זה יתקיימו הרצאות של מפקדת ממר"ם, רע"ן סיגמא בלוט"ם,
עתיד החינוך. במסלול זה ידונו על עתיד הלימוד מרחוק והשלכותיו, קמפוסים דיגיטליים, טכנולוגיה למניעת ניצול לרעה של מידע בעל ערך, הבינה המלאכותית – המהפכה התעשייתית החמישית. בין היתר יתקיים במסלול זה פאנל של מנכ"לי מוסדות ההשכלה הגבוהה על השפעת החדשנות והטכנולוגיה על החינוך והסטודנטים של העתיד.


עתיד הסייבר. במסלול זה ידונו על נושאים כגון: המעבר לשירותים ומוצרים מנוהלים, מוכנות ה-GDPR, חזית הטכנולוגיה להפחתת סיכוני הסייבר, היעילות שבשליטה, תגובות אוטומטיות לפעולות אוטומטיות אקטיביות. בין היתר, יתקיימו במסלול זה הרצאה של ד"ר דורית דור מצ'ק פוינט על השאלה כיצד הופכים את הגנת הסייבר לריאלית ב-2018, וכן יתקיים פאנל של בכירים ביצרניות אבטחת מידע מובילות כגון סימנטק, פאלו אלטו, סיסקו ועוד.


עתיד ה-IT. במסלול זה ידברו בין היתר על חשיבותן של אפליקציות, על חשיבותו של המפתח כמשתמש, על כך שאוטומציה מובילה לגמישות וזריזות, וגם על כך שה-DevOps הם הדבק העיקרי, על אנליזה של למידה עמוקה של דאטה כגורם המאפשר לעסקים לצמוח, על חזון השימוש במולטי-ענן ועוד.


עתיד הדיגיטל וחווית המשתמש. המסלול האחרון, שיערך בשיתוף חברת קמדיה ומועדון הcdo's הישראלי, יתמקד בחשיבות שיש לחוויית המשתמש והלקוח להצלחת המהפכה הדיגיטלית. על החשיבות של הארכיטקטורה של אתרים ועיצובם, על הבנת התנהגות הצרכנים בנכסים דיגיטליים (תוך וחוץ אירגוניים), על שיווק ושירותים והמידע המניע אותם וגם על בינה מלאכותית ככלי תומך בחוויית המשתמש.
לפרטים מלאים על הכנס, הדוברים והאג'נדה: Bynet Expo 2018



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il