TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת יעל משיקה בישראל פתרון API Management


יעל גרופ
פלטפורמת Apigeeמאפשרת לארגונים להאיץ תהליכים עסקיים של יישומים דיגיטליים וייצר מקורות הכנסה מניבים נוספים
Yael Group משיקה בשוק המקומי את פתרון Apigee - API Management for Digital Business של Google Cloud. פלטפורמת Apigee מאפשרת לארגונים למנף את הערך העסקי של יישומים דיגיטליים ולייצר יוזמות עסקיות חדשות ומניבות באופן מובהק.

בעזרת Apigee ארגונים יכולים לחשוף מידע ושירותים רלוונטיים לצרכן במספר ערוצים במקביל ועל גבי פלטפורמות שונות, לחשוף מידע המגיע ממספר מקורות שונים, ובכך לייצר שיתופי פעולה והכנסות נוספות במינימום תשומות תפעוליות.

פלטפורמת הניהול שלApigee מאפשרת לארגונים חיבור בין אפליקציות ונתונים פנים ארגונית וחוץ ארגונית, תוך שקיפות ושליטה מלאה ב APIs, באופן מאובטח, עם גמישות מירבית ותמיכה בספקיות הענן השונות. עם Apigee ארגונים יכולים למנף שירותי IT קיימים, לבנות ולספק אפליקציות במהירות, לייעל תהליכי פיתוח ו- DevOps, לחשוף מאגרי מידע, למנף פתרונות אנליטיקס וML- (Machine learning), וכן לשלב את יכולות האינטרנט וטכנולוגיות האנטרפרייז באופן המעניק חוויות מסחריות מודרניות המעוררות עניין אצל הצרכנים במגוון אפיקים.

שי גנות, מנהל אגףBusiness Processes בקבוצת יעל מוסר: "API הוא הסטנדרט החדש שממנף פעילות עסקית באופן משמעותי, אם קודם השיח עסק באינטרנט, ואחריו הגיע המובייל, אין ספק ש-API זה הדבר הבא. API מחבר בין פלטפורמות דיגיטליות שונות ובכך מסייע לארגונים לייצר שיתופי פעולה המכפילים ומשלשים את מחזורי המכירה. לדוגמא, חברת ביטוח המעוניינת להרחיב את מקורות ההכנסה שלה, תחשוף את שירותיה באמצעות API באתרים ואפליקציות נוספות, כגון פורטלים להשוואת מחירים, או פורטל להזמנת טיסות בו מיד לאחר הטיסה יוצע ללקוח להזמין גם ביטוח נסיעות לחול. חברת הביטוח תוכל בדרך זו להרחיב את קהל לקוחותיה וליהנות מערוצי מכירה נוספים, חברת התעופה תוכל להרחיב את שירותיה ללקוחות. והלקוח כמובן ייהנה מחוויית שירות מלאה ורלוונטית במקום אחד מבלי לצאת מהאתר או ולחפש פתרונות אחרים ברחבי הרשת."

אודות קבוצת יעל
Yael Groupהיא קבוצת IT מהמובילות בישראל. הקבוצה מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה באמצעות יישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם. פעילות הקבוצה כוללת פרויקטי אינטגרציה, יישום מערכות ERP ו- CRM, הטמעת פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, פתרונות ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ואבטחת מידע. זאת לצד ניסיון רב במתן שירותי מיקור חוץ, ייעוץ והדרכה.
http://www.yaelgroup.com/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il