TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קדימהסטם בשיתוף פעולה עם Defymed הצרפתית לבדיקת היתכנות של פתרון משולב לטיפול בחולי סוכרת


קדימהסטם
יוסי בן יוסף, מנכ"ל חברת קדימהסטם, ציין: "אנו פועלים באופן שוטף לאיתור וזיהוי טכנולוגיות חדשניות לשילוב והשלמת מוצר החברה לטיפול בסוכרת"

חברת הביוטכנולוגיה הישראלית קדימהסטם (TASE: KDST) מודיעה היום על חתימה על מזכר הבנות עם חברת Defymed הצרפתית, העוסקת בפיתוח מכשור רפואי(Medical device) , לבחינת שילוב הטכנולוגיות של החברות לטיפול בסוכרת.


במקביל לטיפול התאי שמפתחת החברה למחלת ה-ALS, בו היא מתחילה בימים אלו ניסוי ראשון בבני אדם, מפתחת קדימהסטם טיפול תאי חדשני למחלת הסוכרת, באמצעות ייצור של תאים דמויי איי לנגרהאנס המפיקים ומשחררים אינסולין בהתאם לרמות הסוכר בדם. Defymed הינה חברה צרפתית המפתחת מכשור רפואי להתוויות רפואיות שונות. בתחום הסוכרת, פיתחה Defymed מתקן לבלב ביו-מלאכותי בשם מיילפאן (®MailPan) המיועד, בשילוב התאים המתאימים, לטיפול בחולי סוכרת ללא דיכוי מערכת החיסון.


החבירה ל-Defymed הינה חלק מתוכנית הפעולה של החברה לבחינה וקידום של שיתופי פעולה שונים בתחום האנקפסולציה, על מנת לבחור בשותף בעל יכולות טכנולוגיות המתאימות ליישום במוצר התאי של החברה לטיפול בסוכרת. במסגרת שיתוף הפעולה, תבחן קדימהסטם את פתרון האנקפוסלציה של Defymed לתאים מפרישי האינסולין שהינם הבסיס לטיפול התאי של החברה בתחום הסוכרת.
בכוונת שתי החברות לבצע ניסוי פרה-קליני לבדיקת היתכנות השילוב בין ה-®MailPan של Defymed וצברי התאים דמויי איי לנגרהאנס של קדימהסטם, ולבחון את יעילות השילוב בריפוי סוכרת.


יוסי בן יוסף, מנכ"ל חברת קדימהסטם, ציין: "אנו פועלים באופן שוטף לאיתור וזיהוי טכנולוגיות חדשניות לשילוב והשלמת מוצר החברה לטיפול בסוכרת. מבדיקות ראשוניות שביצע צוות המחקר בחברה, עולה כי Defymed הינה חברה בעלת פוטנציאל לספק פתרון משלים למוצר התאי לסוכרת אותו אנו מפתחים. במידה ושיתוף הפעולה יצביע על הוכחת היתכנות ויציג תוצאות חיוביות, מוצר החברה לטיפול בסוכרת עשוי להוות מפנה ביחס לטיפולים הקיימים ולהציע חלופה נאותה לחולים, שתאפשר לשפר באופן ניכר את איכות החיים של מיליוני חולי סוכרת."

סברין סיגריסט, מנכ"לית ומדענית ראשית של Defymed, ציינה: "מאז הקמתה של Defymed, תמיד העדפנו חדשנות פתוחה עבור הפיתוח של מוצרינו. כמו כן, האסטרטגיה של Defymed היא למצב את MailPan® כפלטפורמה לבחינת מספר סוגים של תאים מפרישי אינסולין במטרה להתקדם עם השילוב המוצלח ביותר. התאים של קדימהסטם נראים מבטיחים ביותר, ואנו מצפים לתוצאות הראשונות של שיתוף הפעולה בינינו."

אודות קדימהסטם
קדימהסטם בע"מ (www.kadimastem.com) הינה חברת ביוטכנולוגיה, המפתחת טיפולים תעשייתיים בתחום הרפואה הרגנרטיבית, המבוססים על תאים שהתמיינו מתאי גזע עובריים אנושיים (hESC), לטיפול במחלות נוירודגנרטיביות כגון ALS וכמו כן במחלת הסוכרת. החברה נוסדה בשנת 2009, על ידי פרופ' מישל רבל ויוסי בן יוסף, וניירות הערך שלה נסחרים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב (TASE: KDST). יו"ר החברה הוא דר' אלי אופר, לשעבר המדען הראשי במשרד התמ"ת וחברי הוועדה המייעצת הינם מדענים מובילים וחלוצים בתחומם. על משקיעי החברה, בנוסף למייסדיה, נמנים בית ההשקעות אלטשולר שחם, משקיעים מחו"ל (ג'וליאן רוג'רי ואבי מייזלר), ומשקיעים מוסדיים נוספים.

קדימהסטם הוקמה על בסיס טכנולוגיות מוגנות פטנטים, שפותחו בקבוצה של פרופ' מישל רבל במכון וייצמן למדע. בהתבסס על הפלטפורמה הטכנולוגית הייחודית שפיתחה, קדימהסטם מפתחת טכנולוגיית רפואה רגנרטיבית, שמטרתה לתקן ולהחליף רקמות ואיברים, על ידי שימוש בתאים בעלי תפקוד תקין, שהתמיינו מתאי גזע. החברה מתמקדת בהשתלת תאי מוח בריאים לתמיכה בשרידות תאי העצב כטיפול תאי למחלת ALS ובהשתלת תאי לבלב מפרישי אינסולין לטיפול בסוכרת תלוית אינסולין.


לחברה ועדה מייעצת רחבה המורכבת ממדענים מובילים וחלוצים: בתחום תאי הגזע העובריים - פרופ' יוסף איצקוביץ, מומחה עולמי וחלוץ במחקר תאי גזע פלוריפוטנטים ולשעבר מנהל מחלקת נשים ויולדות בקריה רפואית רמב"ם ומייסד המרכז לתאי גזע עובריים של הטכניון פרופ' בנימין ראובינוף, ראש מרכז המחקר של הדסה לתאי גזע עובריים אנושיים ורופא בכיר במחלקת יולדות וגניקולוגיה במרכז הרפואי הדסה; בתחום המחלות הנוירודגנרטיביות - פרופ' תמיר בן חור; מנהל המחלקה הנוירולוגית והאגף לרפואת המוח במרכז הרפואי הדסה בירושלים; ובתחום הסוכרת – פרופ' שמעון אפרת, פרופסור לגנטיקה מולקולרית וסוכרת נעורים באוניברסיטת תל אביב ומומחה עולמי בשימוש בתרפיה תאים לטיפול בסוכרת ופרופ' אדי קרניאלי, מנהל לשעבר של המכון לאנדוקרינולוגיה סוכרת ומטבוליזם במרכז הרפואי רמב"ם ומומחה עולמי בתחומים הללו.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il