TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נטפליקס מציגה את סדרות הדגל לשנת 2018


נטפליקס
תמשיך להציע למנוייה סדרות וסיפורים מרתקים מכל העולם, תשיק למעלה מ-100 פרויקטים שעיקרם סיפור מקומי מרתק

נטפליקס, שירות הבידור המקוון המוביל בעולם, מציג היום ברומא את התכנים המרתקים שיוצעו למנויים במהלך השנה הקרובה. נטפליקס, אשר מגדירה את התוכן והסיפור כאלמנט מרכזי המיועד לרגש את הצופה, בחרה גם השנה באמצעות השקעות גדולות ובחירת יוצרי תוכן מובילים אשר נבחרו מאירופה והמזרח התיכון לאפשר לצרכנים ברחבי העולם, לצפות בלמעלה מ-100 פרויקטים* שמקורם ב-16 מדינות**, מאירופה, מהמזרח התיכון ואפריקה, ב-16 שפות***. מדובר בהכפלה של מספר סדרות המקור בהשקעה כספית לעומת שנת 2017 ובהעסקתם של כ-35,000 עובדים שהיו מעורבים בהפקות המקור החדשות .


הסדרות המדוברות, אשר זכו לאהדת המבקרים והקהל, היו אפל (גרמניה), סובורה (איטליה), נערות הכבלים (ספרד) ומראה שחורה (אנגליה), הוכיחו שתוכן איכותי יכול ליצור תהודה מקומית ובינלאומית. למשל, אפל, אשר הושקה בדצמבר בשנה שעברה, זכתה לאהדה גורפת בצ'ילה, בנגלדש וקנדה. בנוסף, על כל שעה שנצפתה בגרמניה, נרשמה צפייה של 9 שעות ברחבי העולם.


"אנו מאמינים, שלסיפורים טובים יש את היכולת לפרוץ גבולות. סיפורים מארצות, תרבויות ושפות שונות נהנים ממכנה משותף שעיקרו :דמיון היוצר. היכולת שלנו מציין טד סרנדוס, מנהל התוכן הראשי של נטפליקס, ליצור סיפורים ייחודים הנתפשים על ידי הצופים כגלובליים".


נטפליקס חושפת עתה 10 פרויקטים חדשים ש-7 מתוכם הן סדרות מקור: סדרת מקור הולנדית ראשונה (הולנד), מורטל (צרפת), הגל (גרמניה), לה לונה נרה- סדרת מקור איטלקית חדשה (איטליה), בית הנייר חלק 3 (ספרד), המשחק האנגלי (אנגליה), Turn up Charlie (אנגליה), סדרות דוקומנטריות- סדרה דוקומנטרית צרפתית ו"המדרגות" (הפקה צרפתית שצולמה בארצות הברית) וכן סרט נוסף- Rimetti a Noi i Nostri Debiti (איטליה).


התכנים המקומיים המתוכננים לשנה הקרובה בנטפליקס כוללים בין השאר סדרות מלבנון, סקוטלנד, שוודיה, ירדן, ספרד ופולין. ההפקות החדשות כוללות מציעים מגוון תכנים שעיקרם בידור- סדרות טלוויזיה, סרטים, תוכן דוקומנטרי, סרטים עצמאיים, קומדיות, סטנד-אפ ותכנים לילדים. כל התכנים האלו יוצעו גם תחת ז'אנרים שונים.


סרנדוס מוסיף: "עם למעלה מ-100 פרויקטים אירופאיים שהושקו השנה, אנו מחויבים להמשיך ולייצג את תחום הבידור האירופאי, על ידי מתן ביטוי ליוצרי תוכן באמצעות הפלטפורמה הגלובלית שלנו, עבור צרכנים ברחבי העולם. המטרה שלנו מונעת מתוך רצון להמשיך לספר סיפור מגוון וייחודי שאותו הצרכנים יוכלו לגלות וליהנות בכל זמן, מבלי להתייחס למקום או לשפה.

פרטים נוספים:

שבע סדרות מקוריות חדשות:
הסדרה המקורית ההולנדית הראשונה של נטפליקס, שנוצרה על ידי חברת ההפקה פופקין, תושק בשנת 2019- בעיר הליברלית של אמסטרדם, לתלמידים ההולנדים האלה יש הכל: נעורים, כסף, מין, כוח.. ופתח כניסה לעולם שטני מ"תקופת הזהב ההולנדית" שנתגלה במקרה.


מורטל (צרפת). הפקת המקור החמישית של נטפליקס מצרפת, מספרת את סיפורם של בני נוער המחוברים יחדיו על ידי כוח על טבעי. הסדרה נוצרה על ידי Frédéric Garcia ומופקת על ידי טלוויזיית מנדרין.
הגל (גרמניה). הסדרה המקורית השלישית של נטפליקס מגרמניה, מתבססת על סרט הלהיט ה- Wave ועל השראה מאירועים אמתיים שקרו. הופק על ידי Rat Pack בשיתוף עם Sony Pictures Television גרמניה.
לה לונה נרה, סדרת ז'אנר איטלקית מקורית על נשים שנחשדו בכישוף במאה ה -17 באיטליה. יוצרי הסדרה הן פרנצ'סקה מנירי, לאורה פאולוצ'י וטיציאנה טריאנה והיא הופקה על ידי פאנדאנגו.


לה קאסה דה פאפל – בית הנייר חלק 3 (ספרד). לאחר ההצלחה הגלובלית של חלק 1 ו -2 של השוד הסנסציוני הספרדי, הפרופסור מפתח טכניקת פריצה חדשה שתתגלה ב -2019.
קליאופטרה, סדרה מקורית חדשה ואפית, המביטה בעיניים מודרניות על חיי המלכה העתיקה והאייקונית. הופק על ידי House Productions (בריטניה) ונכתב על ידי אבי מורגן זוכת פרסי האמי ו BAFT-.
המשחק האנגלי, דרמה בת 6 חלקים, המגוללת את סיפור המצאת הכדורגל, הספורט הפופולרי ביותר בעולם. מבויים על ידי 42 ונכתב על ידי דאון טאון אבי, היוצר ג'וליאן פלווס.

Turn up Charlie (בריטניה), סדרת קומדיה מקורית חדשה בת 8 חלקים מאנגליה, בכיכובה ובבימויה של אידריס אלבה וגארי רייך.


תכנים דוקומנטרים חדשים:
סרט דוקומנטרי המבוסס על אחד המקרים הבלתי מפוענחים הגדולים בהיסטוריה הצרפתית, רצח גרגורי וילמין ב -1984. אלודי פולו אקרמן ישמש כמפיק (Imagissime - Lagardère Studios) וגילס מרשאנד ישמש כמפיק בפועל.


המדרגות- סיפורו המאלף של מייקל פיטרסון, סופר פשע שהואשם בהריגת אשתו קתלין לאחר שנמצאה מתה בתחתית גרם מדרגות בביתם והמאבק המשפטי בן 16 השנים שלאחר מכן. פרקים חדשים של ז'אנר "הפשע האמיתי" יצאו לאור לצד הסדרה המקורית. הופק על ידי Matthieu Belghiti. הופק ובוים על ידי הזוכה בפרס האוסקר ז'אן חאווייר דה לסטרייד.


הסרט האיטלקי הראשון של נטפליקס, Rimetti a Noi i Nostri Debiti (סלח לנו על חובותינו) מאת אנטוניו מורביטו עם קלאודיו סאנטאמאריה, מרקו ג'יאליני וג'רזי סטור.

פרטים לגבי תכנים נוספים:
GLOW - תאריך ההשקה העולמי לעונה השנייה מתוכנן ליום שישי, 29 ביוני- לינק
מניאק – תמונות עולמיות ראשונות פורסמו (לינק). משתתפים בסדרה- אמה סטון, ג'ונה היל ובוים על ידי קארי פוקונגה. מניאק מציג את הסיפור של שני זרים אשר מוצאים עצמם באמצע משפט עקום ומסחרר על תרופות.

דברים מוזרים עונה שלישית - ג 'ייק בוסי (אנשי חיל הים, קשר, סוכנים של S.H.I.E.L.D ומדמדומים עד עלות השחר) וקארי אלווס (תהילה, ימי רעם, Bram Stoker’s Dracula, רובין הוד: גברים בגופיות ואת הנסיכה הכלה) מצטרפים לעונה 3. קארי תשחק את "ראש העיר קליין" בעוד ג'ייק ישחק את "ברוס"- (לינק)
13 בנובמבר: Fluctuat Nec Mergitur - סרט תיעודי בן 3 חלקים, החוקר את הסיפורים האנושיים שמאחורי הפיגוע בפריז ב -13 בנובמבר 2015. יעלה לנטפליקס ב -1 ביוני 2018.


בייבי - אנדריאה דה סיקה (ילדי הלילה) ואנה נגרי (בוקר טוב כאב לב) יוצרים מופע אשר נמצא בשלב ההפקה. צוות השחקנים מונה את בנדטה פורקרולי, אליס פגאני, איזבלה פרארי, קלאודיה פנדולפי- תמונות מתוך שלב ההפקה
אפל עונה 2 - שמונה פרקים בברלין ומסביב לב- ההפקה תחל ב -25 ביוני – לינק לתמונות טיזר
כלבים של ברלין- תמונות טיזר ראשונות
עלית – תמונות ראשונות


דור ה- Q. סדרת הקומדיה הצרפתית הבאה בבימויו של Noémie Saglio ובהפקה של אולפני UNATED ישוחררו מאוחר יותר השנה. צוות השחקנים שישתתף הם הכישרונות העולים, Zita Hanrot (Elsa) Sabrina Ouazani (Charlotte), Joséphine Draï (Emilie) וכן Marc Ruchmann שישחק את ג'ולס.
לה קאסה דה פאפל, בית הנייר, חלק 3 – תמונות הכרזה
אוסמוזה - תומס וינסנט (ורסאי, מנהרה) יביים את שני הפרקים הראשונים של סדרת המדע בדיוני הצרפתית המקורית שצפויה להתחיל צילומים ביוני 2018.
Paquita עונה 2- תמונות ראשונות
התמימים - טריילר לטיזר ותמונות ראשונות
המגינים, הסדרה הטורקית המקורית הראשונה של נטפליקס אישרה את שמה הרשמי.
Rimetti a Noi i Nostri Debiti- תמונות ראשונות וטריילר
מבחר תמונות מכל הפאנלים יכולים להימצא כאן
סאונדבייטים מהפאנלים יכולים להימצא כאן

*מספר זה כולל עד כה- טלוויזיה, סרטים, סטנד-אפים, סרטי תעודה, תכנים לילדים, לא מתוסרטים ותכני EMEA נוספים של נטפליקס מקומי או עולמי.
**בלגיה, דנמרק, צרפת, גאורגיה, גרמניה, הונגריה, ישראל, איטליה, לבנון, הולנד, נורבגיה, פולין, דרום אפריקה, ספרד, טורקיה בריטניה.
*** ערבית, קטלאנית, דנית, הולנדית, אנגלית, פינית, צרפתית, גיאורגית, גרמנית, עברית, הונגרית, איטלקית, נורווגית, פולנית, ספרדית וטורקית.
**** כוללים:
• סדרות קומדיה (דור Q - צרפת).
• התאמה של תוכן גלובלי שמשתייך לסאגות פנטזיות פופולריות ברחבי העולם (The Witcher - פולין).
• סטנד-אפ (פארי הוא השחור החדש, עאדל קראם, אניסה אמאני)
• סדרות דרמה מוסיקליות (The Eddy - צרפת).
• סרטים אפים (Outlaw המלך - בריטניה).
• סרטי תעודה פוליטיקה וספורט (דוס קטלוניאס - ספרד, הקבוצה הראשונה: יובנטוס - איטליה, ומוקומנטארי מפריע (Paquita Salas - ספרד).
• מדע בדיוני, דרמת הישרדות פוסט אפוקליפטית (אוסמוזה - צרפת, Black Mirror - בריטניה, הגשם - דנמרק).
• סיפורי התבגרות (בייבי - איטליה, איליטה - ספרד, ווינ - איטליה).
• דרמה מודרנית (כלבי ברלין - גרמניה).
• פנטזיה על גיבור מקומי (המגן - טורקיה).
• מותחן היסטוריה חלופי (1983 - פולין).
• דרמה על מתבגרת על טבעית (ג'ין - המזרח התיכון).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il