TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

YPO מודיע על האירועים הייחודיים בשבוע החדשנות של YPO 2018


YPO
האירוע הגלובלי השנתי השלישי ייתן השראה למנהיגים עסקיים לאמץ חדשנות ולשבש פרקטיקות של התעשייה

זאת השנה השלישית ברציפות, YPO יארח את שבוע החדשנות, סדרה של יותר מ-50 אירועים ברחבי העולם שמיועדים להפגיש את החדשנים הכי דינמיים להזדמנות ליצור קשרים, להפוך את החשיבה הקונבנציונלית ולעזוב עם השראה לתובנות יישומיות שאפשר לפעול לפיהן.


YPO, ארגון המנהיגות הראשון בחשיבותו בעולם של מנכ"לים, יארח אירועי חדשנות ייחודיים בכל העולם כולל סידני, אוסטרליה; לונדון, אנגליה; תל אביב, ישראל; ניו יורק, ניו יורק, ארה"ב; סנטו דומינגו, הרפובליקה הדומיניקנית; פאלו אלטו, קליפורניה, ארה"ב; נאירובי, קניה ועוד, בשבוע של 7-11 במאי 2018.


המשימה של שבוע החדשנות של YPO היא לקדם חדשנות ושינוי במגוון רחב של ענפים ומגזרים באמצעות אירועים ייחודיים, משדרי וידאו אינטראקטיביים חיים ואירועים בשידור חי ביותר מ-30 מדינות. מנהיגים עסקיים והוגים חלוציים ישתתפו בפורום שיימשך שבוע וידונו בחידושים הכי חשובים שמשפיעים על העסקים כיום, כולל מציאות רבודה ומדומה, טכנולוגיות רכב, דימות דיגיטלי, מכשירים לבישים, בית חכם, חיישנים ועוד.


"כמנהיגים עסקיים, חדשנות צריכה להיות דפוס חשיבה שמיושם בכל הרמות של הארגון", אמר יו"ר שבוע החדשנות של YPO קית אלפר, המייסד והמנכ"ל של Geniecast. "שבוע החדשנות של YPO מתמקד בהפיכת רעיונות חדשניים לניתנים ליישום על ידי יצירת סביבה של 360 מעלות שבה חברים יוכלו ללמוד אחד מהשני, מחדשנים גלובליים חלוציים ומהחברות הכי חדשניות בעולם".


בין האירועים הבולטים:
שולחן עגול על נדלן באמריקה הלטינית -- סנטו דומינגו, הרפובליקה הדומיניקנית, 6-8 במאי 2018
בשולחן העגול על נדלן יחקרו מה גורם להצלחה בנדלן ברפובליקה הדומיניקנית ובאזור אמריקה הלטינית בכללותו, כולל הזדמנויות בברזיל, מכסיקו וקולומביה. בנוסף, האירוע יתמקד במגמות הכי חדשות בשיווק דיגיטלי וכיצד שירותים, מוצרים, תהליכים ופעילויות נראים מחדש דרך העדשה הדיגיטלית ביוזמות נדלן.


מלאכים וחדי קרן -- סידני, אוסטרליה, 7 במאי 2018
האירוע של אוסטרליה בשבוע החדשנות יציע תובנות מעמיקות על העולמות של חדשנות וטכנולוגיה, ויחקור את הדרכים הטובות ביותר להשקיע בחדי הקרן של המחר. "מלאכים וחדי קרן" יכלול דיונים בפאנלים עם ההזנקים הכי מבטיחים ומשקיעי הון הסיכון הכי מצליחים באוסטרליה.


פסגת עמק הסיליקון -- פאלו אלטו, קליפורניה, ארה"ב, 7-9 במאי 2018
במשך יומיים אופפים, פסגת עמק הסיליקון תתעמק בטכנולוגיות משנות מצב כמו מטבעות קריפטו, אבטחת סייבר ותחבורה אוטונומית במרכז הפעילות של ההמצאות המודרניות, ותכלול גישה חסרת תקדים למחקר מתקדם ופיתוחים בחזית הטכנולוגיה שמניעים את הפרויקטים הכי שאפתניים וחדשניים בעולם.


פסגת הפינטק הגלובלית -- לונדון, אנגליה, 8-9 במאי 2018
פסגת הפינטק הגלובלית תתמקד בשיבושים וההזדמנויות האחרונים בסביבת הפינטק -- כולל בלוקצ'יין, ביטקוין, ייעוץ רובוטי, תשלומים מקוונים, מימון המונים, הלוואות עמית לעמית והשקעות פרטיות. האירוע גם יכלול נאומים מרכזיים על הברקזיט וההשפעה שלו על הפינטק.


אפריקה מתעוררת 2018: חדשנות ושיבוש -- ניירובי, קניה, 8-10 במאי 2018
האירוע "אפריקה מתעוררת" יחקור איך מנהיגים מנווטים בין ההזדמנויות והאתגרים של אפריקה ואיך רוח החדשנות ללא גבולות של אפריקה משפרת חיים בתוך היבשת ומחוצה לה.


InnovNation: הניסיון הישראלי בחדשנות 2018 -- תל אביב, ישראל, 8-10 במאי
ישראל, המוכרת כשחקנית גלובלית מובילה בתחומי החדשנות, מו"פ ויזמות, מתגאה בריכוז הגבוה ביותר של הזנקים בעולם. InnovNation יתמקד בפיתוחים ייחודיים לישראל בתחומים כמו תוכנה, אבטחה, אבטחת סייבר, ניידות, מזון, חברה, הומניטריות, אנרגיה ירוקה, מים, ביוטק, חדשנות רפואית ועוד.


פסגת הטכנולוגיה העולמית 2018: מה העתיד? -- ניו יורק, ניו יורק, ארה"ב, 8-10 במאי 2018
בפסגת הטכנולוגיה העולמית יהיו פיתוחים מדהימים שנעשים בכמה מהחממות הטכנולוגיות הכי מבטיחות של העיר ניו יורק וגם הזדמנויות לפגוש מפתחים שיוצרים את הדור הבא של חידושים משבשים בשירותי בריאות, פיננסים, חינוך, שיווק ופעילות למען הכלל.


פסגת טכנולוגיות הרכב -- פאלו אלטו, קליפורניה, 9-11 במאי 2018.
אירוע הבכורה הזה יחקור את החידושים והטכנולוגיות המשבשות האחרונים בתעשיית הרכב, ויציע תובנות איך השינוי של התעשייה יתרחש ואיך לאמץ ולקבל באופן הטוב ביותר את ההתפתחויות האלה.
שבוע החדשנות של YPO מציע למנהיגים העסקיים של YPO הזדמנויות ללמוד וליצור קשרים כדי להכניס חדשנות לחברות שלהם, ליצור שותפויות אסטרטגיות ולהשפיע באופן חיובי על העסקים שלהם ועל הקהילות שבהן הם פועלים. המנהיגים של YPO יוכלו לנצל שותפויות חדשות בחדשנות, לחזק את החדשנות ללב התרבות של החברה שלהם ולהפוך רעיונות לתוכניות שאפשר לבצע. שבוע החדשנות של YPO הפך לבימה גלובלית שבה מקדמים בברכה חידושים מהדור הבא, ומאמצים את המגמות האחרונות בחדשנות.
למידע נוסף, בקרו באתר שבוע החדשנות של YPO.


אודות YPO
ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים.
YPO הוא הפלטפורמה הגלובלית עבור מנכ"לים להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח. חברי YPO רותמים את הידע, ההשפעה והאמון של המנהיגים העסקיים הכי משפיעים וחדשניים בעולם כדי לתת השראה להשפעה עסקית, אישית, משפחתית וקהילתית.
כיום YPO מעצים יותר מ-25,000 חברים ביותר מ-130 מדינות, שמגוונים מבחינת ענפים וסוגי עסקים. בסך הכל, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-16 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר.
מנהיגות. לימוד. כל החיים. למידע נוסף, בקרו באתר YPO.org.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il