TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסכם קיבוצי חדש מבטיח את פרנסת זמרי מקהלת האופרה הישראלית


לוגו הסתדרות
יו"ר הוועד ירון לוי: "הצלחנו לראשונה להגיע להסכם שבו מתחייבת האופרה לספק לזמרי המקהלה מינימום עבודה קבוע מדי שנה"
70 חברי מקהלת האופרה הישראלית ייהנו מהסכם חדש לפיו יוגדל התעריף אותו יקבלו על עבודתם, וזאת לצד הבטחת כמות מינימלית של חזרות ומופעים עליהם ישתכרו העובדים מדי עונה *** יו"ר ההסתדרות במרחב ת"א-יפו, גרשון גלמן: "לאחר עשור שלם במהלכו פעלנו להסדרת מעמדם ותנאי העסקתם של עובדי המקהלה, הגענו להסכמות אשר הינן לא פחות מהיסטוריות עבור האופרה" *** יו"ר הוועד ירון לוי: "הצלחנו לראשונה להגיע להסכם שבו מתחייבת האופרה לספק לזמרי המקהלה מינימום עבודה קבוע מדי שנה"

ההסתדרות, הנהלת האופרה הישראלית וועד זמרי וזמרות מקהלת האופרה חתמו על הסכם קיבוצי חדש אשר יביא לשיפור משמעותי בשכרם של חברי המקהלה ויבטיח את ביטחונם התעסוקתי בשנים הקרובות.

החתימה על ההסכם, אשר הינו נספח להסכם קיבוצי קיים, נערכה בין יו"ר ההסתדרות במרחב תל אביב-יפו גרשון גלמן, מנכ"ל האופרה הישראלית צח גרניט ויו"ר הוועד של סקטור מקהלת האופרה ירון לוי. שותפים נוספים לחתימה על ההסכם ולמו"מ הם מזכיר האיגוד המקצועי מהמרחב תומר רזניק ועו"ד חגית רימון מהמרחב אשר סיפקה ייעוץ משפטי להסכם.

ההסכם, אשר יחול על 70 זמרות וזמרי המקהלה המלווים את הפקות האופרה, קובע כי הנהלת האופרה תתחייב שמספר הפעולות (חזרות והופעות) של כל זמרי מקהלת האופרה יעמוד על לפחות 8,800 בעונת 2018-19 ולפחות 9,500 בעונת 2019-20. סעיף זה מבטיח למעשה את התעסוקה והפרנסה השוטפת לעובדים, מבלי שיצטרכו לחשוש מתנודות עונתיות ושינויים בכמות ההפקות של האופרה.

לצד זאת, ההסכם מעדכן את השכר שיקבלו העובדים בגין מופעים וחזרות ומבטיח את הגדלתו הרציפה ב-7.5%, אשר יחולקו בפעימות במהלך שתי עונות המופעים הקרובות.

יו"ר ההסתדרות במרחב תל-אביב-יפו, גרשון גלמן, אמר במעמד החתימה על ההסכם: "לאחר עשור שלם במהלכו פעלנו להסדרת מעמדם ותנאי העסקתם של עובדי מקהלת האופרה, הגענו להסכמות אשר הינן לא פחות מהיסטוריות עבור האופרה הישראלית – לשביעות רצון העובדים וההסתדרות גם יחד".

יו"ר הוועד ירון לוי, הוסיף: "אני שמח לבשר כי בתום מו"מ ממושך עם הנהלת האופרה הצלחנו לראשונה להגיע להסכם, שבו מתחייבת האופרה לספק לזמרי המקהלה מינימום עבודה קבוע מדי שנה. זו הפעם הראשונה בה מתחייבת האופרה לזמרים - התחייבות שאנו מקווים שתוביל בעתיד להעסקה רציפה של זמרי המקהלה באופרה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il