TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תראפיקס ביוסיינסס


תראפיקס
קבלת היתר מה-FDA להתחלת ניסוי קליני שלבIIa לטיפול בכאב כרוני בגב התחתון

תראפיקס ביוסיינסס, חברה ציבורית הנסחרת בתל אביב ובנסדא"ק (TRPX) המתמחה בפיתוח תרופות מבוססות קנבינואידים, מודיעה היום כי ה-FDA התיר להתחיל בניסוי קליני שלב IIa בתרופה שמפתחת החברה THX-110,, לטיפול בכאב כרוני בגב התחתון המבוססת על טכנולוגיית האנטוראג' המורשית של החברה. תראפיקס מצפה להתחיל בניסוי הקליני ברבעון השני של השנה הנוכחית.


ד”ר עדי צולוף-שני, סמנכ"לית טכנולוגיות של החברה אומרת: "ההיתר מה-FDA להתחלת הניסוי היא אבן דרך משמעותית, לתראפיקס ולפלטפורמה הטכנולוגית שלה המבוססת על תרופת ה-THX-110 ולחולים הסובלים מכאב כרוני בגב התחתון, שהתרופות הקיימות אינן מספקות עבורם הקלה מספקת. כאב מייצג מגפה המשתקפת, בין השאר, במשבר ההולך וגובר של שימוש באופיאטים, הגובה מחיר כבד בחיי אדם. עם זאת, באמצעות השימוש באפקט הפמליה (Entourage Effect), כפי שנצפה בשימוש בתרופה הייחודית שלנו באינדיקציות אחרות, יתכן ותאפשר לנו לספק טיפול בטוח ויעיל יותר לטיפול בכאב כרוני בגב התחתון".


ד"ר פיטר קרול, יושב ראש ומייסד-שותף של Comprehensive Pain Specialists (CPS), אחת מרשת המרפאות הגדולות ביותר בארה"ב לטיפול בכאב והחוקר הראשי בניסוי אומר: "האתגר שלנו כמומחים בכאב הוא לטפל באופן יעיל באוכלוסייה הסובלת מכאב כרוני, מבלי להנציח את משבר האופיאטים. טכנולוגיות המפחיתות את השימוש באופיאטים, כמו התרופה הזו, לטיפול בכאב בגב התחתון, שהיא אחת מהאינדיקציות השכיחות בה אנו מטפלים, משמעותה הפחתה פוטנציאלית בפרוצדורות יקרות כמו גם בשימוש בפרוטוקולי טיפול הנשענים על תרופות מסוכנות. חיוני שיהיו לנו כלים כאלה על מנת להמשיך לטפל בחולים באופן בטוח ואחראי".


במסגרת הניסוי שלב IIa יקבלו החולים טיפול חד יומי פומי בתרופה למשך 6 שבועות ולאחריהם תקופת מעקב של שבועיים נוספים. כ-20 חולים צפויים להשתתף בניסוי שיערך במרפאת של רשת CPS בעיר Hendersonville במדינת טנסי בארה"ב. היעד העיקרי של הניסוי הוא להוכיח בטיחות ויעילות של THX-110 במבוגרים הסובלים מכאב כרוני בגב התחתון.


אודות תראפיקס ביוסיינסס
תראפיקס ביוסיינסס הינה חברת תרופות מתמחה המתמקדת בפיתוח תרופות המבוססות על מולקולות קנאבינואידיות. נכון למועד זה החברה עוסקת בפיתוח תרופה על בסיס קנאבנואידי לטיפול בתסמונת טורט, על בסיס טכנולוגיית האנטוראג', וכן פועלת לפיתוח תרופה על בסיס קאנבנואידי לטיפול בירידה בתפקוד קוגניטיבי על בסיס טכנולוגיית המינון הזעיר. החברה מובלת על ידי צוות בכיר ומנוסה של מדענים ומנהלים ומתמקדת ביצירת וקידום טכנולוגיות ונכסים מבוססים על תרופות קנבינואידיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il