TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יש באזזז באוויר: שחקן משמעותי מאיים על גט טקסי


pickuptaxi
PickUp אפליקציית הזמנת מוניות בשת"פ עם תחנות המוניות בארץ

אפליקציית הזמנת המוניות החדשה PickUp תתחרה ב-Gett על קהל הנוסעים והנהגים, ותציע שירות הזמנת מוניות • בתוך פחות מחודש הרצה, צברה האפליקציה למעלה מ-2,000 נהגים ועשרות אלפי נסיעות • מפעילי האפליקציה מתחייבים שלא לגבות דמי שימוש חודשיים מהנהגים ויגבו את העמלות במתכונת "לא נסעת - לא שילמת" עד 999 ₪ בחודש.


לאחר חודש הרצה מוצלח, במהלכו צברה כ-25 אלף הצעות לנסיעות לנהגיה ולמעלה מ-2,000 נהגים, אשר הורידו את האפליקציה ומשתמשים בה בקביעות–הושקה היום בחנויות האפליקציות, אפליקציית PickUp, שמאפשרת לנוסע להזמין מונית ולבחור את צורת התשלום הנוחה לו - במזומן, באשראי, תשלום באפליקציה או תשלום באמצעות כרטיס אשראי במונית. היתרון לנוסעים: זמינות גבוהה מהממוצע; וצי מוניות בהתאמה אישית לצרכי הנוסע; היתרון לנהגי המוניות: היצע גדול של עבודה, אין דמי סדרנות חודשיים ועמלות מופקעות.


דודי דניאל, מנכ"ל PickUp: "אנחנו גאים להשיק את אפליקציית PickUp, אותה ייסדנו מתוך הבנה שיש בשוק צמא גדול לאפליקציה, שלא מתנהגת כמו מונופול ומגלה התחשבות מקסימלית הן בקהל הנהגים והן בציבור הנוסעים. לא יתכן, שלנהגי המוניות תהיה אפליקציית מוניות אחת חזקה, הם זקוקים לשחקנית משמעותית שלא עושקת את הנהגים ומגבילה אותם על-ידי סנקציות ובוויתור על תוספות על-פי חוק".


PickUp עובדת בשיתוף פעולה עם עשרות תחנות מוניות בישראל., ומספקת הצעות לנסיעות תוך התחשבות מקסימלית בנוסעים ובנהגים, בכל האמצעים באמצעות האפליקציה והן באמצעות אפשרות לביצוע הזמנת מונית גם בשיחת טלפון לכלל הציבור, שאינו משתמש בטלפונים חכמים ולאלו שפחות מתחברים לטכנולוגיה ובראשם בני הגיל השלישי.


האפליקציה זוכה לתמיכה מתחנות המוניות ברחבי הארץ וביחד איתן, גיבשה מענה הולם לצרכי הנוסעים, שמבקשים לשמר את היחס האישי עם התחנות הקבועות.
דניאל הוסיף, כי החברה מתכוונת לנקוט בכמה צעדים בדרכה להפוך לגורם משמעותי בשוק התחבורה הציבורית בישראל, ומתכננת להוביל תהליכי חקיקה לשיפור מעמדם ותנאי העסקתם של נהגי המוניות.
חן שעשוע, לשעבר ממובילי מחאת נהגי המוניות, הצטרף לPickUp- כמנהל תחום נהגים ותחנות, מתוך כוונה לשפר את מעמד הנהג ותדמיתו. "בתור נהג מונית, קיוויתי שתהיה אלטרנטיבה ראויה ומתחשבת בשוק ואני שמח לקחת חלק במהפכה בענף ולתת מענה ראוי לצרכי הנהגים, אותם אני מכיר מהשטח ובגובה העיניים"
מנכ"ל החברה הוא דודי דניאל, לשעבר עובד ב-,Gett בעל ידע נרחב וניסיון בענף המוניות ובעיקר בתחום העסקי והמוסדי ובפיתוח אסטרטגיות.


בראש קבוצת המשקיעים עומד יצחק זיזוב, ומבעלי חברת ביגאפס אינטראקטיב, מהמובילות בישראל בפיתוח אפליקציות, אשר פיתחה למעלה מ-300 אפליקציות.
עד כה, הושקעו בפיתוח האפליקציה 4 מיליוני שקלים, ובימים אילו החברה נמצאת במשא ומתן לגיוס השקעות גדולות נוספות.
לינק להורדת האפליקציה: http://pickupapi.bigapps.co.il/redirect.php
לינק להורדת האפליקציה לנהגים: https://goo.gl/bpHnzQ



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
22/3/18
1. הבאזז באוויר זה היתושים - תמיר
של האביב לא יותר מזה. הם פשוט זרקו לפח 4 מליון ש"ח כי הם לא מחדשים כלום ולא מציעים פה אלטרנטיבה לפתורונות הקיימים אז איפה היתרון פה? איפה הבאזז? למה שאנשים יעברו אליהם
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il