TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

INFINIDAT ו- Veeam מספקות זמינות והתאוששות High-End לארגוני אנטרפרייז


INFINIDAT
אינטגרציית Snapshots חדשה באחסון הנתונים מספקת ביצועי גיבוי גבוהים מתמיד, התאוששות מהירה ויעילה יותר וגישה קלה לעותקי המידע מהייצור

INFINIDAT, הספקית העצמאית המובילה של פתרונות אחסון High-End, מודיעה על אינטגרציה עם Veeam Availability Platform, המציעה ללקוחות המשכיות עסקית משופרת וסיכון נמוך יותר של איבוד מידע קריטי. ה- INFINIDAT InfiniSnap® החדש לאינטגרציית Snapshots, מסייעת ללקוחות בכל סדרי הגודל לנהל ולהגן על עומסי עבודה on-premises ובסביבות VMWare vSphere מבוססות ענן.


על מנת לענות על הדרישות והציפיות הנובעות מהצפה המתמשכת במידע, עסקים דורשים שותפים טכנולוגיים שמציעים זמינות תמידית (always on) שמונעת נפילת שרתים (downtime) ואיבוד מידע. האינטגרציה של טכנולוגית InfiniSnap של INFINIDAT, מרכיב ליבה בפתרון האחסון InfiniBox, ושל ה- Veeam Availability Suite, מרכיב ליבה ב- Veeam Availability Platform, מאפשרת לחברות INFINIDAT ו- Veeam להציע ללקוחות ערך יוצא מהכלל ולפשט את יציבות היישומים עבור הגנת מידע מקיפה. InfiniSnap


 מספק את טכנולוגית Snapshots היחידה בקנה מידה של פטה-בייט שמאפשרת יצירת אינסוף Snapshots ללא השפעה על ביצועים, וה- Veeam Availability Suite מאפשרת גיבוי מה--Snapshots עם השפעה מזערית, אם בכלל, על סביבות הייצור.


האינטגרציה של INFINIDAT ו- Veeam כוללת:
גיבוי Snapshots של אחסון: מצמצם את ההשפעה של פעילות הגיבוי בסביבת VMWare על ידי אחזור מידע וירטואלי.
Veeam Explorer™ ל-Snapshots של אחסון: מאושש אייטמים בודדים או VMs שלמים במהירות וביעילות.
Veeam On-Demand Sandbox™: מייצר העתקים מבודדים לחלוטין של סביבת הייצור במספר קליקים בודדים, לפיתוח, בדיקה, אנליזה ויירוט בעיות במהירות ובקלות.


Snapshots Orchestrator: משפר RPO (Recovery Point Objectives - הפרש הזמן מהגיבוי עד זמן הנפילה) ומונע איבוד מידע פוטנציאלי על ידי שימוש בפעולות Snapshots בלבד על מנת לייצר נקודות התאוששות נוספות ותדירות יותר בתצורה של Snapshots עקביים ליישומים ול- crash.


פתרון InfiniBox אחד יכול לאחסון יותר מחמישה פטה-בייט של מידע עם "טביעת רגל פחמנית" (carbon footprint) קטנה יותר לעומת רוב מערכי האחסון ברמת הפטה-בייט ומספק ביצועים ואמינות מובילים בתעשייה. שלא כמו פתרונות מסורתיים שמסתמכים על חומרת פלאש יקרה על מנת להשיג ביצועים (Media Define Storage), InfiniBox נוקט בגישה מבוססת תוכנה ומשתמש באלגוריתמים של לMachine Learning -בינה מלאכותית על מנת להשיג את הביצועים והאמינות הגבוהים ביותר מחומרה סטנדרטית תוך כדי ייעול השימוש בחומרה המצויה.


"ללקוחות אנטרפרייז, השילוב של אחסון ברמת פטה בייט של INFINIDAT עם Veeam Availability Platform מציע מענה אפשרי כספית לדרישות ולציפיות של לקוחות לגשת לנפחים אדירים של מידע באין מפריע," אמר ג'ייקוב ברוידו, מנהל המוצר הראשי של INFINIDAT. "השותפות שלנו מסייעת ללקוחות לשנות את ארכיטקטורת מערכות המידע שלהם ובאותו הזמן לשפר ביצועים, לצמצם מורכבות ואת הסיכון לאיבוד מידע קריטי".


"INFINIDAT מביאה שכבה נוספת של יכולת גידול ל- Veeam Availability Platform עבור ארגוני אנטרפרייז," אמר קארי סטאטון, סגן נשיא לשותפויות גלובליות ב- Veeam. "יחד, אנחנו מסייעים לפתור את אתגרי הזמינות הנוכחיים והחדשים שהלקוחות שלנו מתמודדים עימם. עם העבודה המשותפת של הפתרונות של Veeam ו- INFINIDAT, לקוחות יראו ביצועים וזמינות טובים יותר ברמת פטה-בייט, דבר שיבטיח כי המידע שלהם זמין והעסק שלהם מוגן".


הפלאג-אין של INFINIDAT ל- Veeam Backup & Replication פותח באמצעות ה- Veeam Universal Storage API ותומך ב- Veeam Backup & Replication 9.5 Update 3 – זמין כעת להורדה מהלינק הבא:
https://www.veeam.com/data-center-availability-suite-vcp-download.html

אודות INFINIDAT
INFINIDAT נוסדה על ידי חלוץ תעשיית האחסון משה ינאי ומסייעת ללקוחותיה למצות את הפוטנציאל המלא של המידע שלהם. הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של INFINIDAT, המהווה אבולוציה ורבולוציה בניהול מידע מזה 30 שנה, עונה על הדרישות המורכבות והמאתגרות לאחסון מידע גדול יותר, מהיר יותר, בזמינות גבוה ובעלות סבירה ואפשרית. הטכנולוגיה של INFINIDAT מספקת בו זמנית זמן אחזור של למטה ממילי-שניה, אמינות של שבע תשיעיות ויכולת לגדול בנפחי האחסון, עם עלות בעלות כוללת נמוכה באופן משמעותי לעומת טכנולוגיות מידע High-End אחרות.
מידע נוסף אודות INFINIDAT ופתרונות הדור הבא לאחסון נתונים, בקרו באתר: www.INFINIDAT.com




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il