TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הייעוץ הניהולי בוסטון קונסלטינג גרופ הגיעה ב-2017 להיקף מכירות של 6.3 מיליארד דולרים


ריץ' לסר, נשיא ומנכ"ל BCG,
זו השנה הרביעית ברציפות בה השיגה חברת הייעוץ קצב צמיחה דו-ספרתי

בוסטון קונסלטינג גרופ (Boston Consulting Group - BCG), חברת הייעוץ הניהולי מהמובילות בעולם, דווחה כי מכירותיה הגלובליות בשנת 2017 הגיעו להיקף של 6.3 מיליארד דולרים, עם צמיחה של 11% בהכנסות. במקביל לכך רשמה החברה גם גידול בכוח העבודה ברחבי העולם, וכעת היא מעסיקה 16,000 עובדים לעומת 14,000 עובדים ב- 2016.


ריץ' לסר, נשיא ומנכ"ל BCG, ציין ש-2017 הייתה השנה הרביעית ברציפות בה BCG מציגה ביצועים חזקים עם צמיחה שנתית ממוצעת בשיעור דו ספרתי בכל האזורים, וכן צמיחה חזקה בכל 16 תחומי העיסוק שלה.
"תוצאות אלה משקפות את היכולת הייחודית שלנו לעזור ללקוחותינו לשגשג בעולם שמשתנה במהירות", אמר לסר. "הן גם מעידות על הכישרון של כוח העבודה המגוון שלנו, על איכות השותפים והמובילים שלנו, ההתפתחות המהירה של יכולותינו, וכן על עומק היחסים הממושכים שלנו עם הלקוחות".
בנוסף ציין לסר כי הצמיחה בהיבט של פתרונות הדיגיטל והאנליטיקה (Digital and Analytics) של החברה, היוותה מפתח משמעותי לעסקים ב-2017, והם ימשיכו להיות התחומים בהם תתמקד החברה ב-2018 ומעבר לכך.


במהלך השנה האחרונה המשיכה BCG להרחיב את אחיזתה הגלובלית, וכיום יש לה משרדים ביותר מ-90 ערים ב-50 מדינות, ביניהם המשרד בתל אביב. עם המשך הצמיחה והרחבת היצע הפתרונות שלה, השאיפה של BCG נותרה בעינה: "להתמקד ללא הרף ביצירת ערך עבור לקוחותינו, להמשיך להשקיע ביכולות ובכישרונות המגוונים שלנו, להניע שינוי טרנספורמטיבי, וליצור הבדל חיובי בעולם באמצעות עבודתנו הנרחבת עם הלקוחות, ופעילויותינו בתחומי השפעה חברתית והמגזר הציבורי", אמר לסר.


משרדBCG בתל אביב שהוקם ב- 2010, נמצא במגמת התרחבות וגדילה, ומוביל עבודה אסטרטגית עם גופים מובילים במשק במגוון תחומים, כולל חדשנות ודיגיטל. המשרד המקומי משמש כגשר בין לקוחות BCG הגדולים בעולם לבין ישראל כ- Startup Nation. במסגרת פעילות זו הוביל המשרד ביקורים של עשרות בכירים בחברות גלובליות מכל תחומי התעשייה ומפגשים עם חברות טכנולוגיה בארץ, אשר הובילו לשיתופי פעולה ענפים.

אודות בוסטון קונסלטינג גרופ
בוסטון קונסלטינג גרופ (Boston Consulting Group - BCG), הינה חברת ייעוץ ניהולי גלובלית והמובילה בעולם בתחום הייעוץ העסקי האסטרטגי. החברה יוצרת שותפויות עם לקוחות מהמגזר הפרטי, הציבורי והמגזר השלישי בכל האזורים, במטרה לזהות את ההזדמנויות בעלות הערך הגבוה ביותר עבורם, כדי להתמודד עם האתגרים הקריטיים ביותר שלהם וכדי לשנות את הארגונים שלהם. הגישה המותאמת שלנו משלבת תובנות עמוקות אודות הדינמיקה של חברות ושווקים, עם שיתוף פעולה בכל הרמות של ארגוני הלקוחות. כך החברה מבטיחה שלקוחותיה משיגים יתרון תחרותי בר קיימא, בונים ארגונים בעלי יכולות רבות יותר, ומבטיחים תוצאות מתמשכות. BCG, שהוקמה ב-1963, הינה חברה פרטית עם משרדים ביותר מ-90 ערים ב-50 מדינות, ביניהם המשרד בתל אביב. למידע נוסף אנא בקרו ב- wwww.bcg.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il