TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אחרי שהחליטה להימחק מהבורסה בת"א- סלקט מסכמת את שנת 2017


סלקט ביוטכנולוגיה
"מרוצים מההישגים ומתמקדים ביצירת ערך ארוך טווח למחזיקי המניות"

ד"ר שי ירקוני, מנכ"ל סלקט: "מאמינים שהגישה המהפכנית של סלקט לברירת תאי גזע מייצגת פריצת דרך משמעותית באספקה לשוק של תאי גזע איכותיים יותר"

חברת סלקט ביוטכנולוגיה (נאסד"ק:APOP) המפתחת טכנולוגיה חדשנית לברירת תאי גזע, פרסמה היום (ג') עדכון תאגידי ואת דוחותיה הכספיים לרבעון הרביעי ולשנת 2017 כולה.


לדברי ד"ר שי ירקוני, מנכ"ל סלקט: "אנו מרוצים מאוד מההישגים שלנו ברבעון הרביעי ובשנת 2017 כולה. אנו מאמינים כי הגישה המהפכנית של סלקט לברירת תאי גזע מייצגת פריצת דרך משמעותית באספקה לשוק של תאי גזע איכותיים הרבה יותר לשימוש לכל מטרה. היכולת של הטכנולוגיה שלנו לספק חומר מועשר בתאי גזע שיש בו הרבה פחות תאים בוגרים מהמערכת החיסונית מהווה הבטחה גדולה להפחתה של הסיכונים המשמעותיים הכרוכים בהשתלות מח עצם. בקצב הפיתוח הנוכחי, סלקט ממשיכה להתמקד ביצירת ערך ארוך טווח למחזיקי המניות שלה".


שנה של התקדמות קלינית ורגולטורית
במהלך הרבעון הרביעי דיווחה החברה על תוצאות חיוביות מניסוי של 20 מטופלים שנערך במרכז הרפואי איכילוב בת"א, שהראה כי השימוש בטכנולוגיית ה-Apograft שיפר באופן משמעותי את היכולת לבודד תאי הגזע מרקמות שומן.


כמו כן במהלך שנת 2017 דיווחה החברה על טיפול ראשון בחולה סרטן דם באמצעות תאי גזע שהופקו בעזרת טכנולוגיית ה-Apograft של החברה, זאת במסגרת התחלת הניסוי הקליני שלב I/II בפלטפורמת ברירת תאי הגזע ApoGraft שנערך בבית החולים רמב"ם בחיפה. כמו כן החברה דיווחה על תוצאות סופיות חיוביות כאשר טכנולוגיית הדגל שלה שנבדקה על 104 תורמים, הוכחה כבטוחה ועקבית לשימוש קליני.


התקדמות חשובה רשמה סלקט גם באפיק הרגולטורי, כאשר ה-FDA האמריקני העביר לחברה סיכום פגישה חיובי התומך בהגשת בקשה לאישור IND (אישור תרופה חדשה) ל-Apograft ובנוסף אישר ה-FDA מעמד של תרופת יתום לטכנולוגיית ה-Apograft בהתווית הטיפול במחלת השתל כנגד המאכסן. החברה קיבלה השנה גם אישורים לפטנטים מרכזיים בארה"ב. כמו כן השלימה החברה גיוס בסך 4.3 מיליון דולר במסגרת הקצאה פרטית וגם דיווחה על הצטרפותם של בכירים מפייזר וממרק לדירקטוריון החברה. כל זאת בשנה בה השלימה החברה את תהליך מחיקת מניותיה מהמסחר בבורסה בת"א.


לאחרונה, (לאחר תקופת הדוחות), דיווחה החברה גם כי חודש לאחר השתלה שבוצעה בקבוצת החולים הראשונה שמשתתפת בניסוי הקליני שלב I/II, נרשמה הצלחה של 100% בקליטת תאי הגזע שהושתלו, ולא נרשמו כל אירועים של תופעות לוואי. החברה גם הודיעה על פתיחתו של אתר ניסוי קליני חדש, במרכז הרפואי הדסה עין כרם.


תוצאות פיננסיות לסיום הרבעון הרביעי ושנת 2017
הוצאות המו"פ של החברה הסתכמו ב-0.98 מיליון דולר ברבעון הרביעי וב-3.32 מיליון דולר בשנת 2017 כולה. לעומת 0.73 מיליון דולר ו 2.38 מיליון דולר בהתאמה בשנת 2016, הגידול בהוצאות המו"פ מיוחס בעיקר לגידול במספר עובדי החברה כתוצאה מהעלייה בפעילותה. ההפסד הנקי הסתכם ב-0.97 מיליון דולר ברבעון הרביעי וב-8.14 מיליון דולר בשנת 2017. בקופת החברה היו בתום שנת 2017 מזומנים ושווי מזומנים בסך 8 מיליון דולר, לעומת 8.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il