TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת הדאטה סנטר של לנובו מאיצה את תהליך ההתמקדות בתשתית תעשיית הטלקום והאינטרנט של הדברים


לנובו
לנובו תציג מדרוג מרכזי ראשון של ארכיטקטורת C-RAN עבור יישום תחנת בסיס 5G בשיתוף עם China Mobile

לאחר רבעון עם ההכנסות הגדולות ביותר מזה שנתיים של קבוצת הדאטה סנטר של לנובו, מכריזה הקבוצה על התמקדות חדשה במגזר הטלקום והאינטרנט של הדברים
לנובו חושפת שני פתרונות משולבים למפעילים שיכולים לספק את שדרה יציבה עבור רשתות שעברו ווירטואליזציה: Lenovo Reference Architecture for NFV וכן את Intel Select for Network Functions Virtualization Program
לנובו תציג מדרוג מרכזי ראשון של ארכיטקטורת C-RAN עבור יישום תחנת בסיס 5G בשיתוף עם China Mobile
מנויים וגיוסים של מנהלים חדשים לשיפור המומנטום של קבוצת הדאטה סנטר

לנובו (HSKE:992) הכריזה על תוכנית הרחבה לאספקת פתרונות חדשניים מבוססי תוכנה וממוקדי לקוחות לצורך תמיכה בתשתית הטלקום והאינטרנט של הדברים. קבוצת הדאטה סנטר של לנובו ממשיכה את המומנטום של הרבעון, שבמהלכו הציגה את ההכנסות הגדולות ביותר של הקבוצה זה שנתיים והיא ממשיכה להאיץ את מסע השינוי שלה לפיתוח חדשנות מרוכזת לקוחות אשר מטרתה לפרוץ את הסטטוס קוו של פתרונות מיושנים ויקרים.


לנובו רואה התקדמות משמעותית בעקבות המהלך בו שינתה את התמקדות קבוצת הדאטה סנטר שלה כדי להתמודד עם צרכי לקוחות הפרימיום שלה, לקוחות של מחשוב עתיר ביצועים וכן הלקוחות הארגוניים. הקבוצה האיצה את יוזמות הענן והבינה המלאכותית על ידי שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר - ועם תוצאה שבאה לידי ביטוי ברמות חדשות של פשטות תפעולית. השלב הבא של השינוי הזה ממוקד בתשתית הטלקום ובדרישות הגלובליות של האינטרנט של הדברים.


"לנובו מאיצה את תוכניות הטלקום וה-IoT שלנו בהתבסס על דרישה גלובלית שמגיעה מצד הלקוחות שלנו", אמר קירק סקיוג'ן, סגן נשיא ביצועי ונשיא קבוצת הדאטה סנטר בלנובו. "המטרה שלנו היא להרוויח את אמון הלקוחות כספקית הדאטה סנטר ותשתית התקשורת האמינה ביותר, ללא השעבוד והפרוטקציוניזם שלעיתים רואים מצד ספקים המניעים פתרונות ישנים, יקרים וקניינים. אנחנו גם נרגשים לשכור את שירותיהם של כמה מהכישרונות הטובים ביותר בתעשייה עם התמקדות בחיזוק המעמד שלנו כמספר אחד בהיבט שביעות הרצון והאמינות של הלקוחות בתחום שרתי x86".


ארגון הטלקום המורחב של לנובו ימשיך להתמקד ביצירת פלטפורמות חדשנות משותפות כדי לספק פתרונות ממוקדי לקוחות, תוך בנייה על המומחיות הייחודית של לנובו בפיתוח חומרה אמינה מבוססת סטנדרטים. בזמן שהתוכניות לפריסת דור ה-5G מתגברות בכל רחבי הגלובוס, לנובו תבנה ותשתף פתרונות NFV בחומרה ובתוכנה המבוססים על 'פרויקט המחשוב בקוד פתוח' (The Open Compute Project) ותקנים אחרים.


לנובו, בעזרת חטיבת האינטרנט של הדברים החדשה שלה, תעזור ללקוחות להמיר את נקודות הקצה המסורתיות שלהם אל מכשירים חכמים ומקושרים, וכך תהפוך אותן למנועי אנליטיקה שיניעו עוד יותר את הפרודוקטיביות והיעילות בארגון. לנובו תתמקד בשיבוץ ציוד ברמת השרת בפתרונות IoT בכדי לשפר את הקישוריות וכדי לבנות מערך של פלטפורמות קצה שיכולות לנתח כמויות עצומות של מידע ולעזור בקבלת החלטות בזמן אמת - ובו בזמן היא תפעל לחזק את הקשרים עם אינטגרטורים ושותפים אחרים בכדי להביא פתרונות ורטיקליים מלאים לשוק.


פתרונות טלקום ואינטרנט של הדברים מבוססי תוכנה
לנובו חושפת עתה פתרונות ממוטבי ביצועים לצורך עיבוד מנות מואץ המבוססים על שרתי ומתגי Lenovo ThinkSystem SR650/SR630, על OpenStack של רד האט, ועל חיבורי ConnectX-4 של מלנוקס. בנוסף, לנובו מצטרפת לתוכנית Intel Select Solution for NFV ומציעה פתרון שעבר מיטוב ייעודי לצורך הצפנה וכיווץ של מטלות NFV. הפתרון מורכב מטכנולוגיית QuickAssist של אינטל וממחשב XXV710 של אינטל שפועל בשרתי Lenovo SR650/SR630.


"המובילות של לנובו והאימוץ של Intel Select Solutions מאפשרים לשפר את המהירות של יצירת אבות טיפוס ואת הפריסה של הדור הבא של שירותי התקשורת, וכך בתורה מאפשרת להגדיל את מספר ההזדמנויות ולשפר את הערך ללקוח", אמרה סנדרה ריוורה, סגנית נשיא בכירה ומנכ"לית קבוצת פלטפורמות הרשת באינטל. "שיתוף הפעולה שלנו עם לנובו יעודד את האימוץ של Intel Select Solutions for NFVI ויאיץ את הזמן לשוק כשבמקביל, אנו מציעים תצורת פתרון אשר ממוטבת ליכולות הביצועים".
לנובו, תוך מינוף מעמדה כמספר אחת בהיבט האמינות בתחום שרתי ה-x86, סיפקה בנוסף הדגמות של תחנת הבסיס הראשונה שמוכנה לדור ה-5G עם תוכנה ויישום וירטואלי של CU/DU - הדגמה שהייתה לאפשרית בזכות שיתוף פעולה עם China Mobile.


מינוי מנהלים – המשך המומנטום של קבוצת הדאטה סנטר
החל מה-1 במרץ, הצטרף רוברט וריג' ללנובו בתפקיד סגן נשיא בכיר, נשיא אזור EMEA ואחראי לחשבונות הגלובליים, כולל ספקיות שירותי תקשורת גלובליות בקבוצת הדאטה סנטר של לנובו. וריג' שימש בעבר כמנכ"ל אלקטל לוסנט אמריקה ואלקטל לוסנט EMEA, וכן היה המנכ"ל של אופן וייב סיסטמס. לאחרונה היה וריג' אחראי להובלת המכירות של HPE באמריקה. המומחיות והרקע של וריג' בתחום הטלקום יעזרו להאיץ את הפיתוח של פתרונות שיתמקדו בצרכי הלקוחות ברחבי EMEA ובבניית יחסים עמוקים יותר עם ספקי השירות ועם לקוחות הערוץ שלנו. בנוסף הוא יהיה אחראי לאסטרטגיה ולצמיחה של הלקוחות בערוץ ה-DCG, תוך שהוא ממנף את היחסים המקיפים ברמת ההנהלה הבכירה.


ווילפרדו סוטולונגו מונה לסגן הנשיא החדש עבור מגזר האינטרנט של הדברים בקבוצת הדאטה סנטר של לנובו. עם יותר מ-32 שנות ניסיון בתעשיית ה-IT, סוטולונגו שימש במספר רב של תפקידים בכירים ברחבי העולם, בלנובו וביבמ. החשיבה ממוקדת הלקוחות שלו והניסיון שיש לו יהיה קריטיים להמשך הצמיחה של לנובו באספקת פתרונות לצרכי ה-IoT של הלקוחות.


מאז שקים סטיבנסון הצטרפה ללנובו במאי 2017, בכדי להוביל את עסקי תשתיות הדאטה סנטר, היה לה תפקיד חשוב במסע השינוי שעוברת לנובו. התפקיד של סטיבנסון התרחב וכעת היא תהיה אחראית לכל המגזרים העסקיים בתחום הדטה סנטר, כולל ההתמקדות המתרחבת בתחומי הטלקום וה-IoT. לפני שהצטרפה ללנובו שימשה סטיבנסון כ-COO בקבוצת הלקוחות, IoT וארכיטקטורת מערכות באינטל כשלאחר מכן שימשה במשך שש שנים כמנמ"רית של אינטל.


רני אורה הצטרפה ללנובו כסגנית נשיא לשרשרת האספקה הגלובלית עבור קבוצת הדאטה סנטר. אורה הצטרפה ללנובו מיבמ בה שימשה לאחרונה כסגנית נשיא לפעילות גלובלית ושילוב שרשרת האספקה. היא הייתה אחראית לצוות המורכב מ-7,000 עובדים הפרוסים ב-50 מדינות. לאורה יש יכולת יוצאת מן הכלל לבנות ולהעצים קבוצות גלובליות. היא תרתום את הצוות בלנובו כדי להבטיח שרשרת אבטחה מאובטחת ומשולבת ורטיקלית, וזאת כדי לעזור ללנובו לצמוח קדימה ממעמדה הנוכחי כאחת מחברות שרשרת האספקה הכלולות ברשימת 25 המובילות של גרטנר.


בוורלי קרייר תתפוס את תפקיד סגנית הנשיא לפיתוח מוצרים ואיכות בקבוצת הדאטה סנטר של לנובו. קרייר רשמה למעלה מ-30 שנות מומחיות בפיתוח והובלת קבוצות לבניית מערכות מתוחכמות למטרות קריטיות. לפני שהצטרפה ללנובו באוגוסט 2017 היא שירתה במספר רב של תפקידים מובילים באינטל בה הייתה סגנית נשיא בקבוצת האחסון וכן אחראית ליוזמות תוכנה אסטרטגיות. קרייר ממוקדת בתכנון פתרונות שיספקו חוויית לקוח חלקה והיא אחראית לאבטחת איכות ולפיתוח מוצרים לרוחב כל מגזרי קבוצת הדאטה סנטר בלנובו. היא מחליפה את טום של שלאחרונה פרש לאחר קריירה ארוכה ומוצלחת בלנובו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il