TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדיוי תראפיוטיק מדווחת על משא ומתן לשיתוף פעולה נוסף לגידול, ייצור וייצוא קנאביס רפואי


מנחם כהן מנכל מדיוי
מנהלת משא ומתן מתקדם על הסכם שיתוף פעולה עם חברה קנדית העוסקת בתחום הקנאביס הרפואי בהיקף משמעותי ביותר, לייצור וייצוא קנאביס רפואי מחוץ לישראל

חברת מדיוי תראפיוטיק (בורסת ת"א: מדיוי) המפתחת מוצרים רפואיים ומוצרי צריכה על בסיס צמח הקנאביס באמצעות היי-פארמה (51%) באיכות הגבוהה ביותר
ובהתאם לתקנים המחמירים ביותר, מעדכנת כי היא מנהלת משא ומתן מתקדם על הסכם שיתוף פעולה עם חברה קנדית העוסקת בתחום הקנאביס הרפואי בהיקף משמעותי ביותר, לייצור וייצוא קנאביס רפואי מחוץ לישראל.


בהתאם למתווה ההסכם, תשלם החברה הקנדית 110 מיליון דולר למדיוי, ובתמורה תגדל מדיוי קנאביס רפואי ותייצר מוצרי קנאביס רפואי על שטח של 100 דונם, בישראל או מחוץ לישראל, בהתאם לשיקול דעתה. בנוסף תעביר מדיוי לחברה הקנדית תוצרת של 200 טון במהלך תקופה של 5.5 שנים ממועד החתימה על ההסכם. באם לא תספק מדיוי כמות של 200 טון ב-5.5 שנים, יוארך ההסכם לשנה אחת נוספת, ללא השקעה נוספת מצד החברה הקנדית, וזאת בכדי לאפשר למדיוי לעמוד בהתחייבותה.
התמורה שתשלם החברה הקנדית למדיוי תממן את כל עלויות הגידול והתפעול, לאורך כל תקופת ההתקשרות בין הצדדים, ובכלל זה את הקמת חממות הגידול.


נקבע כי לחברה הקנדית תינתן בלעדיות למכירת תוצרת הקנאביס הרפואי בקנדה. ככל ויינתן היתר לייצוא קנאביס רפואי מישראל, יתבצע הגידול והייצור בישראל באמצעות היי פארמה. במצב בו לא יאושר ייצוא מישראל, תפעל מדיוי באמצעות חברה מחוץ לישראל.
הצדדים הסכימו לבצע בדיקת נאותות הדדית שתימשך כשבועיים. לאחר סיום בדיקת הנאותות, יחתמו הצדדים על הסכם מחייב וזאת בכפוף לקבלת אישור ממשלתי לייצוא מישראל, או לחילופין קבלת כל האישורים הרלוונטיים לקיום הפעילות מצד המדינה בה תתקיים הפעילות, זכיית החברה החדשה שתוקם במכרז פומבי שייערך במדינה הזרה וקבלת רישיון ממשלתי שם לקיום הפעילות.


מנחם כהן מנכ"ל מדיוי אמר: "אנו גאים לדווח על משא ומתן מתקדם שמצטרף לעסקה דומה בתחום הקנאביס הרפואי עליה דיווחנו לאחרונה. מדיוי רואה עצמה כחברה ישראלית-גלובלית וככזו תמשיך לפעול בכלל שרשרת הערך בתחום הקנאביס הרפואי גם בישראל. לתחושתנו, לאחר שנמצה את פוטנציאל הגידול המלא, נוכל להתפנות ולפנות בעוצמה אל תחום הפארמה אשר באמת מייחד את ישראל, על מנת למצב את עצמנו כחברת פארמה בכירה בעלת משאבים משמעותיים לצורכי מחקר ופיתוח."

אודות מדיוי תראפיוטיק
מדיוי תראפיוטיק הינה חברה המפתחת מוצרים רפואיים ומוצרי צריכה על בסיס צמח הקנאביס באמצעות היי-פארמה (51%). מוצרי הקנאביס של החברה הינם באיכות הגבוהה ביותר ומגודלים בהתאם לתקן IMC GAP המחמיר, המבטיח מוצר רפואי שגדל לפי תנאי חקלאות נאותים הנקי משארתיות חומרי הדברה.
למדיוי שיתוף פעולה אסטרטגי עם Barney's Farm ההולנדית, מובילה עולמית מזה 30 שנה בתעשיית הקנאביס בתחומי הזרעים והגנטיקה, במסגרתו רשאית מדיוי לעשות שימוש בלוגו ובמותג Barney's Farm לקידום שיווק ומכירות של מוצרים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il