TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כנס המשקיעים הבינלאומי השנתיAxis Tel Aviv 2018


Axis Tel Aviv
השבוע יגיעו עשרות בכירים מתאגידים בינ"ל וקרנות הון סיכון לבחון השקעות בסטארט-אפים ישראלים עם טכנולוגיות פורצות דרך
כנס Axis Tel Aviv יתקיים בימים ד-ה, 22-21 במרץ 2018 בבית המועצה לישראל יפה בפארק הירקון
בעקבות שיתוף פעולה בין חברת Axis Innovation לארגון GCV- Global corporate venturing , יתקיים השנה לראשונה בישראל גם כנס של ארגון GCV בצמוד ובסמוך לכנס Axis TLV
בכנס יציגו 25 סטארט-אפים פיתוחים בתחומים: Digital Health, בינה מלכותית, ביג דאטה ובלוקצ'יין

Axis Tel Aviv 2018 – כנס המשקיעים הבינלאומי השנתי של חברת Axis Innovation יערך השנה, זו השנה החמישית ברציפות, בבית המועצה לארץ ישראל יפה שבפארק הירקון ב-22 במרץ 2018 ויחבר בין עשרות משקיעים ובכירים מתעשיית החדשנות העולמית לעשרות סטארט-אפים ישראליים שנמצאים בתהליכי גיוס כספים. במהלך הכנס האקסקלוסיבי ייפגשו מעל ל-50 משקיעים בינלאומיים ומנהלים בכירים בחברות טכנולוגיה מובילות ברחבי העולם, עם סטארט-אפים ישראלים מובילים ועם גורמי מפתח באקוסיסטם הטכנולוגי בתל אביב.

השנה, בסמוך לכנס Axis Tel Aviv יתקיים לראשונה בישראל גם כנס של ארגון GCV (Global Corporate Venturing) אשר עורך את הכנסים המובילים בעולם בתחום השקעות הון סיכון תאגידיות. כנס GCV@ Axis TLV, שיתקיים ב-21 במרץ, יפגיש בין אנשי קהילת ההון סיכון המקומית (CVSs, VCs וגורמים מהאקדמיה והממשלה) לבין משקיעי הון סיכון בתאגידים עולמיים מובילים, מתוך כוונה להגביר את שיתוף הפעולה ולהגדיל את היקף ההשקעות בחברות ישראליות מבטיחות.

במהלך כנס Axis Tel Aviv יציגו 25 סטארט-אפים ישראליים נבחרים (שמות הסטארט-אפים ייחשפו רק בפני באי הכנס) את פיתוחיהם החדשניים בתחומים בהם זוכה ישראל להכרה בינלאומית רחבה, בדגש על IOT, Digital Health, בינה מלכותית, ביג דאטה ובלוקצ'יין. במסגרת הכנס יערכו פאנלים ממוקדי סקטור, פרזנציות של הסטארטאפים שילוו בשאלות ותשובות של המשקיעים הרלבנטים לתחום, הרצאות מקצועיות של משקיעים ומנהלים בכירים, מפגשי אחד על אחד ואירועי נטוורקינג ייעודיים במטרה לחבר בין היזמים למשקיעים. מספר המשתתפים בכנס מוגבל, מה שהופך אותו למקום אינטימי ואידאלי ליצירת קשרים אמיתיים.

בין הדוברים המרכזיים שישתתפו השנה בכנס Axis Tel Aviv 2018
Dixon Doll, מייסד משותף ושותף בקרן DCM, אחד ממשקיעי ההון סיכון הבולטים והוותיקים בעולם, אשר היה גם יו"ר איגוד קרנות ההון סיכון הלאומי בארה"ב, שנושא נאומו יהיה: "איך בונים הצלחה גלובלית ומאתרים חדי קרן". Monique Woodard, עד לאחרונה שותפה בקרן 500 Startups ומייסדת משותפת של Black Founders הפועלת לקידום יזמות טכנולוגית בקהילה האפרו-אמריקנית בארה"ב. Rainer Hornig מנכ"ל NRW.Invest, הרשות לפיתוח כלכלי של מדינת המחוז הגרמנית צפון הריין – ווסטפליה, מדינת המחוז המתועשת ביותר, המאוכלסת ביותר במערב גרמניה והעשירה ביותר בגרמניה, שישתתף יחד עם עומר אלעד, מנהל הפיתוח העסקי של חברת ORCAMבפאנל בנושא: איך לכבוש את גרמניה והשוק האירופי.

בין הדוברים והפאנליסטים שישתתפו השנה בכנס נציין גם את: ג'ימי מסאצ'י, דויטשה טלקום, אברהם פיליפ, פורד (גרמניה), אליזבת ליטן, פירמת פוקס רוטשילד, וכן מנהלים בכירים מקרנות הון סיכון מרוסיה, ארה"ב, סין, גרמניה, בריטניה, פולין, הונגריה, קנדה, הולנד, הודו, יפן, שוויץ ועוד.

את כנס המשקיעים הבינלאומי מארגנת חברת Axis Innovation אשר מתמחה ביצירת קשרים עסקיים בין משקיעים ותאגידים בינלאומיים לבין הסטארט-אפים הטכנולוגיים הבולטים בעולם. הניסיון, הקשרים וההיכרות המעמיקה והנרחבת של Axis Innovation עם מגוון רחב של סקטורים ותעשיות ברחבי העולם, מאפשרים לה לזהות את הצרכים של כל הצדדים הלוקחים חלק באקוסיסטם הטכנולוגי ולהוביל אותם לעסקאות שמניעות את גלגלי החדשנות בעולם.
לאתר כנס :Axis Tel Aviv https://www.axistelaviv.com/ לאתר כנס GCV Israel 2018


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il