TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיכום שבועי של נכסי תעשיית קרנות הנאמנות


מיטב דש
לאחר שפדו בשבוע שעבר: הקרנות המסורתיות חוזרות לגייס בשבוע החולף סכום נמוך של כ-115 מיליון ₪, שקיזז את הפדיון שנרשם בשבוע הראשון של החודש . ברקע: עליות שערים בשוק המניות ומגמה חיובית באגרות החוב
קרנות אג"ח מדינה: ממשיכות לשמור על גיוס חיובי גם השבוע: כ-110 מיליון ₪.
הקרנות המנייתיות (כולל הגמישות): מעלות משמעותית את קצב הגיוסים משבוע שעבר לסכום של כ-210 מיליון ₪ השבוע, אבל כולו התרכז בקרנות המחקות המתמחות בחו"ל.
קרנות אג"ח חברות: פודות בשבוע החולף סכום קטן של כ-40 מיליון ₪.
קרנות אג"ח כללי: עדיין פודות גם השבוע : כ-135 מיליון ₪.

שבוע המסחר החולף נסגר בעליות שערים בשוק המניות המקומי ובמזרח הרחוק, בעוד מגמה שלילית ציינה את שוק המניות בארה"ב ומגמה מעורבת את שוקי המניות באירופה. אגרות החוב הקונצרניות בישראל סיכמו את השבוע במגמה חיובית חזקה, בעוד שאגרות החוב הממשלתיות שמרו על יציבות. בעקבות העליות בשוק המקומי, הקרנות המסורתיות חוזרות השבוע לגיוסים, קלים אמנם, המסתכמים בכ-115 מיליון ₪. הקטגוריות המגייסות ביותר היו הקרנות המנייתיות1 (כ-210 מ' ₪) וקרנות אג"ח מדינה (כ-110 מ' ₪). תעשיית קרנות הנאמנות כולה רשמה בשבוע החולף גיוסים של כ-185 מיליון ₪, הנחלקים לגיוסים של כ-110 מיליון ₪ בקרנות המחקות, כ-5 מיליון ₪ בקרנות המנוהלות, ולגיוס של כ-70 מיליון ₪ בקרנות הכספיות. כך, עפ"י אומדנים והערכות שבוצעו ע"י כלכלני מיטב דש.

מגמה חיובית במדדי המניות: מדדי ת"א 35 ות"א 125 רשמו בשבוע החולף תשואה חיובית של עד כ-1.7%, ומדד ת"א 90 עלה ב-2%. לעומת זאת, בשוקי המניות בארה"ב נרשמו ירידות שערים שנעו בדר"כ בין 1% ל-1.5%. למרות הפער הגדול בין השווקים, זה ממש לא התבטא בתעשיית הקרנות השבוע. להיפך, הקרנות המנייתיות1 גייסו בשבוע החולף כ-210 מיליון ₪, הנחלקים מחד, לגיוסים של כ-50 מיליון ₪ בקרנות הגמישות וכ-200 מיליון ₪ קרנות מניות בחו"ל, ובניגוד לכך - קרנות מניות בארץ דווקא פדו כ-40 מיליון ₪.

קרנות אג"ח כללי, בדגש על קרנות מעורבות עם חשיפה מנייתית1 כגון קרנות 10/90, 20/80, ממשיכות לפדות גם השבוע, אך קצב יציאת הכספים מהן ירד לסכום של כ-135 מיליון ₪. מתחילת החודש, קרנות אג"ח כללי פדו כ-315 מיליון ₪ והן ממשיכות לעמוד בראש טבלת הקרנות הפודות.

אגרות החוב הקונצרניות סיכמו את השבוע במגמה חיובית: מדדי התל-בונד 20,40,60 רשמו השבוע תשואה חיובית גבוהה של עד 0.65%. למרות המגמה החיובית, קרנות אג"ח קונצרני עדיין פדו סכום של כ-40 מיליון ₪. מתחילת החודש, קרנות אג"ח קונצרני פדו כ-75 מיליון ₪.

אגרות החוב הממשלתיות שמרו על יציבות. בעקבות זאת, קרנות אג"ח מדינה ממשיכות במומנטום החיובי, ושומרות על קצב גיוסים דומה משבוע קודם לכן, לסכום של כ-110 מיליון ₪. מתחילת החודש, קרנות אג"ח מדינה גייסו כ-225 מיליון ₪.

מגמה מעורבת באפיק השקלי – הקרנות הכספיות רשמו עלייה בקצב הגיוסים משבוע שעבר לסכום של כ-70 מיליון ₪. לעומתן, הקרנות השקליות ממשיכות במגמת הפדיונות, אשר עלו מעט משבוע קודם, לסכום הנאמד בכ-35 מיליון ₪. מתחילת החודש, הקרנות השקליות פדו כ-60 מיליון ₪.

קרנות אג"ח חו"ל נותרו השבוע ללא שינוי, ומתחילת החודש הן פדו כ-30 מיליון ₪, על רקע חולשת הדולר מול השקל.
תעשיית הקרנות מנהלת נכון ליום 15.03.18 כ-244.8 מיליארד ₪. הקרנות המסורתיות (בנטרול הקרנות הכספיות) מנהלות כ-229.5 מיליארד ₪ והקרנות הכספיות מנהלות כ-15.3 מיליארד ₪.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il