TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההסתדרות ו-HOT mobile הגיעו להסכמה ביחס להעלאות שכר לשנה השלישית של ההסכם הקיבוצי


לוגו הסתדרות
ההסתדרות, הנהלת HOT mobile וועד העובדים בחברה חתמו על נספח להסכם שמשלים את החלק הכלכלי בהסכם הקיבוצי הראשון שנחתם בחברה בשנת 2016
התוספת תקנה העלאות שכר לשנה השלישית של ההסכם הקיבוצי שנחתם ב 2016 בגובה 3% משכרם של כלל עובדי החברה *** לצד תוספות השכר: הגדלת תקציב הרווחה למען העובדים עבור כל אחת משנות ההסכם, פתיחת כרטיסי ה"סיבוס" של עובדים הזכאים לסבסוד הארוחות לשימוש במסעדות ברחבי הארץ, קו סלולר במימון החברה לעובדים במטה ושדרוג רכבים לזכאים *** יו"ר איגוד עובדי הסלולר, יקי חלוצי: "העבודה המאורגנת ממשיכה לצמצם פערים. ההסכם מחזק את מעמד העובדים, תוך הכרה בתרומתם להצלחת החברה" *** מנכ"ל HOT mobile, אסף עופר: "ההסכם משקף את ערכי HOT mobile שגאה בטיפוח ההון האנושי ורואה בו את המפתח להמשך שגשוגה וצמיחתה של החברה" *** יו"ר ועד העובדים, אופיר בר-גיל: יום חשוב ומשמעותי עבור עובדי HOT mobile. הסכם ראוי שמשקף את השיפור המתמשך בתוצאות העסקיות של החברה"

תקציב תוספת השכר לעובדי HOT mobile שתקצה החברה לתקופה שבין אוקטובר 2018 לבין ספטמבר 2019, יעמוד על 3% משכר הבסיס של כלל עובדי החברה הנמצאים תחת ההסכם, כך סוכם בין מנכ"ל HOT mobile אסף עופר, לבין יו"ר איגוד עובדי הסלולר בהסתדרות יקי חלוצי וראש ועד העובדים בחברה, אופיר בר-גיל.

ההסכמות החדשות שעליהן חתמו הצדדים, מעוגנות בהסכם מיוחד שמצטרף להסכם הקיבוצי הראשון שנחתם בחברה לפני כשנה וארבעה חודשים. נזכיר כי ההסכם המקורי שיפר באופן ניכר את זכויות העובדים ב- HOT mobile והגדיר בין היתר את התקופה הנדרשת למתן מעמד של קביעות בחברה, הגדלת דמי ההבראה מעבר לקבוע בחוק, תוספת ימי חופשה בחגים, קרן השתלמות לעובדים שעומדים בתנאי הוותק, ותוספת שכר ממוצעת של עד 2.7% בשנים הראשונות להסכם. באוקטובר 2016, מועד החתימה על ההסכם הראשון, הצדדים הסכימו ביניהם להמשיך לנהל משא ומתן בנוגע לתוספת השכר לעובדים בשנת 2018 - תוספת שכאמור הוסדרה בהסכם החדש.

כלל העובדים שנמצאים תחת ההסכם וישלימו ותק של שנה וחצי ב- HOT mobile עד 1.10.18, יהיו זכאים ליהנות מתוספת השכר החדשה. על פי ההסכם, התוספת תכלול שני מרכיבים כאשר גובה המרכיב של התוספת האחידה והקבועה יועלה ל-1.2% ויתרת התוספת תחולק בין העובדים הזכאים כתוספת דיפרנציאלית לפי שיקול דעת המנהלים. תוספות השכר, הקבועה והדיפרנציאלית, ישולמו לעובדים הזכאים בחודש נובמבר 2018.

עדכון חשוב נוסף להסכם הקיבוצי ב- HOT mobile כולל את הגדלת תקציב הרווחה למען העובדים עבור כל אחת משנות ההסכם, שיתמכו בפעילויות לרווחת עובדי החברה.

בנוסף לתנאי ההעסקה המשופרים שהוסדרו בהסכם 2016, התוספת החדשה להסכם הקיבוצי כוללת הטבות נוספות לעובדים. כך למשל, החברה התחייבה לפתוח את כרטיסי ה"סיבוס" (Cibus) של העובדים, כך שכלל העובדים הזכאים יוכלו להשתמש בכרטיס גם מחוץ לחדר האוכל בחברה וליהנות מהסבסוד במסעדות ברחבי הארץ. כמו כן, הוט מובייל תספק קו סלולרי במימון החברה לעובדים הקיימים במטה ותציע הטבה לשדרוג הרכבים לדרגה גבוהה יותר מהזכאות, הן לעובדים והן למנהלי המחלקות והצוותים.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי, אמר במעמד החתימה כי: "העבודה המאורגנת ממשיכה לצמצם פערים. אני רוצה לברך את ועד עובדי HOT mobile, שבנחישות ובאחריות, עזרו להביא לשיפור בתנאי העסקתם של כלל עובדי החברה. הסכם זה מחזק את מעמד העובדים, תוך הכרה בתרומתם להצלחת החברה. תודה גם להנהלת HOT mobile הוט מובייל ולמנכ"ל אסף עופר, שפעלו בשיתוף פעולה על מנת לגשר על הפערים ולהביא את בשורה שתכבד את כל הצדדים המעורבים".

מנכ"ל HOT mobile, אסף עופר, בירך את עובדי החברה והוסיף כי: "ההסכם משקף את ערכי HOT mobile שגאה בטיפוח ההון האנושי ורואה בו את המפתח להמשך שגשוגה וצמיחתה של החברה. אני רוצה להודות לאיגוד עובדי הסלולר בהסתדרות ולוועד העובדים, על השיח המכבד שליווה את תהליך המו"מ ועל שיתוף הפעולה שתרם למערכת יחסי העבודה והביא בשורה אמיתית לעובדים. בכוחות משותפים, נמשיך להצעיד את החברה קדימה ולהוביל אותה להישגים חדשים למען ציבור לקוחות החברה, שממשיך לגדול ולתת בנו אמון".

יו"ר ועד עובדי HOT mobile, אופיר בר גיל: "זהו יום חשוב ומשמעותי עבור עובדי HOT mobile. היום השלמנו את המשימה וחתמנו על השלמתו של ההסכם הכלכלי שחלקו הראשון נחתם באוקטובר 2016. הסכם זה מעגן את ההטבות להן זכאים עובדי החברה וכולל בתוכו הישגים כלכליים משמעותיים נוספים. בזכות התמיכה הרחבה של כלל עובדי החברה מאחורי הוועד, חתמנו היום על הסכם ראוי שמשקף את השיפור המתמשך בתוצאות העסקיות של החברה ועל כך אני מברך את הנהלת החברה והעומד בראשה המנכ״ל אסף עופר. אני רוצה להודות מקרב לב ליו"ר איגוד עובדי הסלולר יקי חלוצי אשר העניק לנו תמיכה לאורך כל הדרך, ולמשפטנית שליוותה אותנו בתהליך – עו"ד ענת גוטמן מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il