TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גילת נבחרה על ידי Hispasat לפרויקט בשווי מיליוני דולרים לאספקת שרותי פס רחב במקסיקו


גילת
Hispasat תפרוס את הפלטפורמה של גילת ברחבי מקסיקו לאספקת שירותי פס רחב מסחריים תוך שימוש בלוויין Amazonas-5 בעל קיבולת גבוהה

חברת 'גילת רשתות לוויין' (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי חברת התקשורת הלווינית Hispasat בחרה בפלטפורמה החדשנית של גילת לביצוע פרויקט בהיקף של מיליוני דולרים לאספקת שרותי פס רחב מסחריים במקסיקו באמצעות לוויין Amazonas-5 של Hispasat הפועל בקיבולת גבוהה (HTS) בתדר Ka. פוטנציאל הפרוייקט מוערך בעשרות אלפי טרמינלים לווייניים של גילת אשר יפרסו במהלך השנים הקרובות, ככל שספקי האינטרנט ירחיבו את שירותיהם.

פלטפורמת ה- SkyEdge II-c מרובת היישומים של גילת, מנצלת באופן מרבי את משאבי הלוויין ומאפשרת חסכון בעלויות רוחב הפס תוך אספקת חוויית משתמש מעולה. הפלטפורמה נבחרה לניצול מלוא קיבולת אלומות לוויין ה- Amazonas-5בתדר Ka של Hispasat במקסיקו, ותאפשר ל- Hispasat וללקוחותיה מגוון שירותים וביניהם שירותי אינטרנט בפס רחב, קישוריות WiFi באזורים כפריים ומרוחקים, ויישומי ניידות ללקוחות מהמגזר הציבורי והפרטי.

"גילת ו- Hispasat משתפות פעולה במספר פרויקטים בעולם ואנו שמחים לפרוס את פלטפורמת ה- SkyEdge II-c של גילת אשר תאפשר ניצול מרבי של יתרונות לוויין ה- Amazonas-5מרובה האלומות והפועל בתדרי KA, ששוגר לאחרונה", אמר איגנסיו סנצ'יס, ראש התחום המסחרי ב- Hispasat. "הפלטפורמה היעילה ומרובת היישומים של גילת אידיאלית לפיתוח העסקים של Hispasat ושל לקוחותיה במקסיקו, ומאפשרת הרחבת שירותים מהירה למגוון שווקים".

"אנו גאים לאחד כוחות ולהגדיל את עסקינו עם שותפתנו הוותיקה Hispasat, בפיתוח שוק הפס הרחב במקסיקו. אנו רואים בעסקה זו צעד משמעותי להשגת יעדנו של התחזקות עסקית באזור", אמר רון לוין, סמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים בגילת. "אנו מברכים על ההזדמנות ושיתוף הפעולה ושמחים לספק את פלטפורמת ה- SkyEdge II-c מרובת היישומים שלנו להשגת קישוריות פס רחב באיכות גבוהה ובעלות כדאית, לאיזורים בעלי שירות מוגבל ולאיזורים ללא שירות כלל ברחבי מקסיקו".

אודות HISPASAT
קבוצת HISPASAT מונה חברות בעלות נוכחות בספרד ובאמריקה הלטינית, כאשר החברה הקשורה HISPAMAR ממוקמת בברזיל. HISPASAT הינה ספקית מובילה בעולם בשידור והפצה של תכנים בספרדית ופורטוגזית וצי הלוויינים שלה משרת חברות מוכרות לשידורי טלוויזיה בלוויין. כמו כן, מספקת HISPASAT תקשורת לוויינית בפס רחב ושירותי ערך מוסף נוספים לממשלות, חברות ומפעילי תקשורת באמריקה, אירופה וצפון אפריקה. HISPASAT הינה אחת מהחברות הגדולות בעולם בתחומה במדד ההכנסות והינה גשר התקשורת העיקרי בין אירופה ויבשות אמריקה.

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית מובילה בעולם של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.


הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון ,חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il